Hur många katter är max för dig?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare emjo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 867
Sv: Hur många katter är max för dig?

Just nu är det två på 56 kvadrat, förut hade jag tre på 74 kvadrat men straxt innan jag flyttade så fick den ena katten flytta till landet.

Om tre månader så blir det två på 67 kvadrat, sen blir det förmodligen fyra stycken i den lägenheten (vi har två katter var).
Ytan räcker, jag bodde med tre katter på 40 kvadrat innan (iofs var de ute jämt då) och tidsmässigt så räcker vi till också.
Men fler än fyra skulle jag aldrig orka med, inte ha råd med heller för den delen, tänk kattsandsåtgången när dom inte kan vara ute :crazy:

Kattungar blir det inga, av tre hanar och en hona är samtliga kastrerade :D och hade man haft fyra katter i samma ålder så hade det krävts mycket mera yta som de kutar runt.
När man har har två på nio, en på tre år och en på två år är det inte samma busande :cool:

Såfin bestæmmer!

Nu ær en katt max, helt enkelt før att denna enda kisse bestæmmer.
Hon kan inte gå med på att dela hem och revir med någon, så enkelt ær det. Det mesta jag haft ær tre och før mig ær det nog max.
Det var ganska struligt før en var tunn och borde ha fri tillgång på kæk, en annan var glupsk och behøvde bromsar... Morissa var agressiv mot de andra då hon hade små ungar o s v.

Bor på ungefär 100 kvm och här finns även två herrar, jag skulle kunna ha fler men min sambo vägrar. Fyra är nog min övre gräns.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 882
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
756
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 128
Senast: Lingon
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka