Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt En kompis misstänker att en av hennes kattungar har brutit svansen, jag kan ingenting om katter och frågar därför åt henne: Vad ska...
Svar
1
· Visningar
1 063
Senast: Reykur
·
W
Övr. Katt Hejsan! Vill bara kolla vilka som har konstiga kissar. ^^ Själv har jag två bedårande abessinier <3 (får gå ute också, of course!)...
Svar
11
· Visningar
1 355
Senast: morris
·
Övr. Katt http://s66.photobucket.com/albums/h242/regnljus/?action=view&current=Katterna.flv En film/bildspel jag satte ihop med mina killar som...
Svar
5
· Visningar
722
Senast: domino
·
Övr. Katt Hon har nämligen blivit kastrerad idag (äntligen! Har försökt i ett halvår men av olika anledningar har vi/vår vet. inte kunnat). Fem...
Svar
2
· Visningar
713
N
Övr. Katt Jag tror att Eskil vill skiljas! Han har på nåt sätt varit så anti på sista tiden. Hade nyligen besök och då var han liksom asocial. Han...
2
Svar
28
· Visningar
2 834
Senast: Balance
·
Övr. Katt hur noga e ni me att katterna ska va inne på natten å hur länge dom får va ute / vill va ute å hur ofta å dom mat? Jag själv ha fyra...
Svar
19
· Visningar
1 502
K
Övr. Katt Vi har precis skaffat katt och idag var det andra gången vi släppte ut honom, igår var han bara borta i typ en kvart och sen kom han...
2
Svar
32
· Visningar
2 907
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hej! Jag har köpt en katt ifrån ett katthem för 2 v. sedan. Hon tros vara mellan 3-5 år. Skorpan togs om hand efter att ha setts...
Svar
6
· Visningar
3 200
Senast: Katur
·
N
Övr. Katt Jag blir tokig. Det är katthår överallt. Kan inte andas utan att det kommer små tussar flygande :crazy: Jag försöker hålla efter med...
Svar
15
· Visningar
1 229
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt funkar det här tror ni? :D http://www.youtube.com/watch?v=6wP-KKeGPpQ
Svar
1
· Visningar
638
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Sambons morbrors katt har mega baouta äckelklåda i öronen :crazy: Jag vet att jag har hört och läst att man kan använda sig av...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: jerseyko
·
J
Övr. Katt Fick ju min kisse katt igår och MASSA papper som jag inte riktigt förstår mig på :o Först något papper med Ägaranmälan för...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: Japanesen
·
Övr. Katt Ibland när man t.ex. sitter i soffan kan han hoppa upp och tjuvnypa en i armen. Ibland när han ligger ner brukar det även vara att han...
Svar
11
· Visningar
983
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Man blir alldeles varm i själen av att se att de tycker om varrandra så.. Jag älskar dem så det nästan värker.. :love:
Svar
9
· Visningar
1 100
·
J
Övr. Katt Jag har köpt min drömkatt :bump: :bump: Han kommer den 9/4 till Sthlm...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 885
·
Övr. Katt Hejsan, tänkte bara höra om det är någon annan katt där ute med samma dille.. Min Mo har en viss förkärlek för att slicka, bita och...
Svar
4
· Visningar
2 408
Senast: Bewildered
·
Övr. Katt hur kammar man en sådan? våran bara fäller å fäller, när vi hade våran norska skogskatt hade vi en såndär "ståltrådsborste" funka ju bra...
Svar
16
· Visningar
1 716
Senast: Bison
·
Övr. Katt Nu har det hänt igen, under birkas utställning i helgen blev katter klippta. Hur bemöter man detta, vad är lösningen? Låsbara burar...
Svar
14
· Visningar
1 268
Senast: Sol
·
H
Övr. Katt Vi ska sälja min älskade katt Prinsessan (Kallas för Sessan) :cry: Hon åker idag. Kommer sakna henne enormt mycket. De kommer snart...
Svar
6
· Visningar
907
Senast: Horse
·
Övr. Katt En av mina råttfångare hat tappat en massa päls - inte så han är kal, men markant mer än bara pälsbyte - på sidorna och vid svansfästet...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: saila
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama