Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Var med en av katterna hos vet. idag eftersom han skadat sin tass, när han fått lugnande så sa vet. att hon skulle lägga lite...
Svar
13
· Visningar
1 254
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Har ju som några vet fått två små missebebisar för en vecka sen nu. Men är lite orolig för den ena - såklart, jag ska alltid vara orolig...
Svar
4
· Visningar
7 641
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Kom hem och satte mig vid datorn, ser då hur grannens feta katt jagar upp en liten svart sak med halsband i ett träd utanför fönstret...
Svar
9
· Visningar
1 251
Senast: cirkus
·
S
Övr. Katt Ja,idag var det Äntligen dax för mig och min pojke att åka iväg och kolla på dom små liven som vi så glatt väntat på:p Idag är dom... 2
Svar
30
· Visningar
2 091
Senast: ika77
·
Övr. Katt Jag letar febrilt efter min försvunna Månsa! Samma dag som hon försvann så flyttade min granne till Höganäs, jag är rädd att hon kommit...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: aiquen
·
P
Övr. Katt Jag har bantat min katt sen 2:a januari i år... Hon har gått ner drygt 2 kg (vägde 7 kg innan) men har pendlat en hel del... En normal... 2
Svar
23
· Visningar
4 491
Senast: Sol
·
Övr. Katt verkar ha fått ett miniexemplar av en kisse :p hon är 1½ år, steriliserad och väger knappa 2 kg! bör jag förvänta mig att hon växer...
Svar
16
· Visningar
1 639
Senast: pippilotta
·
Övr. Katt "Värdelös katt" :D http://bertc.com/uselessCat.htm
Svar
13
· Visningar
1 053
Senast: cirkus
·
A
Övr. Katt Det är inte förrän det händer som man inser kunskapsluckorna. Älsklingen har skurit sönder tassen under helgen (vet är bokad, fastande...
Svar
7
· Visningar
5 522
Senast: ang
·
Övr. Katt Med ungefär lika gammalt värmesystem får man i bland räkna med lite bakslag! Här, högst upp på vinden bor jag och min liga med...
Svar
5
· Visningar
770
Senast: aiquen
·
Övr. Katt I lördags kom en mycket mager och liten honkatt hem till mig. Det var det magraste i kattväg som jag sett. Hon hade så ont i sina tassar...
Svar
8
· Visningar
919
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt Mitt nyförvärv luktar illa! Både fram och bak :crazy: Det är en ca 16 veckor gammal orientalhane. När jag fick honom åt han Royal...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: marijaa
·
Övr. Katt Min son och hans sambo har skaffat en liten innekatt. Första gången de var på djursjukhuset och vaccinerade honom lade djursjukvårdaren...
Svar
16
· Visningar
1 523
Senast: Chloé
·
M
Övr. Katt Jag och min pojkvän har tänkt byta foder till våra katter. Har då hört oss för lite vad en av våra vänner ger sina katter. Då hade hon... 2
Svar
20
· Visningar
1 635
Senast: ika77
·
Övr. Katt eftersom inte det verkar finnas någon här så skapar jag en. Här är mina två katter. Fridolf: Semlan: behöver man... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 777
Senast: Leena
·
Övr. Katt Mina kattungar är så lösa i magen! Jag fick hem dom för ca 3 veckor sedan. De är vaccinerade och avmaskade och uppfödda på "bra" foder...
Svar
6
· Visningar
1 271
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Maine coon tjej fäller hur mycket som hälst nu och har gjort det över en månad, varför? Byter hon till sommarpäls:confused: Innan hon...
Svar
1
· Visningar
1 575
Senast: aneka
·
Övr. Katt Jag lärde mig förlänge sedan at vattenskålen inte ska stå i nära anslutning till matskålen. Så har jag det hemma och funderar inte så...
Svar
8
· Visningar
975
Senast: Pettsson
·
Övr. Katt Hur man får en stor och fluffig molle att se liten ynklig och små arg ut, jo man badar honom! :idea: (jag har badat honom innan, så...
Svar
15
· Visningar
1 099
Senast: carzz
·
Övr. Katt jaha. då va det dags igen då.... underbara söta små kissebarn... jag blir lika glad varje gång.. men det är bara jag som blir det.. inte... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 682
Senast: Reykur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka