Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Mitt nyförvärv luktar illa! Både fram och bak :crazy: Det är en ca 16 veckor gammal orientalhane. När jag fick honom åt han Royal...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: marijaa
·
Övr. Katt Min son och hans sambo har skaffat en liten innekatt. Första gången de var på djursjukhuset och vaccinerade honom lade djursjukvårdaren...
Svar
16
· Visningar
1 508
Senast: Chloé
·
M
Övr. Katt Jag och min pojkvän har tänkt byta foder till våra katter. Har då hört oss för lite vad en av våra vänner ger sina katter. Då hade hon...
2
Svar
20
· Visningar
1 629
Senast: ika77
·
Övr. Katt eftersom inte det verkar finnas någon här så skapar jag en. Här är mina två katter. Fridolf: Semlan: behöver man...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 766
Senast: Leena
·
Övr. Katt Mina kattungar är så lösa i magen! Jag fick hem dom för ca 3 veckor sedan. De är vaccinerade och avmaskade och uppfödda på "bra" foder...
Svar
6
· Visningar
1 252
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Maine coon tjej fäller hur mycket som hälst nu och har gjort det över en månad, varför? Byter hon till sommarpäls:confused: Innan hon...
Svar
1
· Visningar
1 563
Senast: aneka
·
Övr. Katt Jag lärde mig förlänge sedan at vattenskålen inte ska stå i nära anslutning till matskålen. Så har jag det hemma och funderar inte så...
Svar
8
· Visningar
972
Senast: Pettsson
·
Övr. Katt Hur man får en stor och fluffig molle att se liten ynklig och små arg ut, jo man badar honom! :idea: (jag har badat honom innan, så...
Svar
15
· Visningar
1 084
Senast: carzz
·
Övr. Katt jaha. då va det dags igen då.... underbara söta små kissebarn... jag blir lika glad varje gång.. men det är bara jag som blir det.. inte...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 673
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Är det någon här inne som har en dövkatt? Hur funkar det? Kan tänkte mig att en kompis nästan är obiligatoriskt då man inte kan ropa...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag vet att det fanns en tråd för ett tag sedan där det diskuterades om folk medvetet tog blandrasungar på sina raskatter för att käna...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 734
Senast: Kimz0r
·
Övr. Katt jag kan minsann inte hitta på jordbruksverket vart det står om lagar och regler ang katt och hundhållning.. Jag funderar på att bygga...
Svar
6
· Visningar
2 675
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Vi har äntligen köpt en liten kattunge som vi ska hämta hem om 4 veckor ungefär *kan knappt vänta* :D Men lillen har ju inget namn, så...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Ja finns det något man kan och får använda till/inför utställnig som verkar hormonlugnande som dessutom fungerar? Behöver tips och...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: Sassy
·
A
Övr. Katt Hej! Lite långt men jag hoppas att någon orkar läsa och har tips och råd! Jag och min sambo har sedan ett par månader tillbaka flyttat...
Svar
6
· Visningar
1 568
Senast: apollo1
·
Övr. Katt Min honkatt har precis fått kissungar, 5 små underbara saker! Nu är det tänkt att hon ska kastreras, men hon hann bli på tjocken igen...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: Magica
·
Övr. Katt Jag börjar tro att min lilla Pepsi är en förklädd vovvsing. Han viftar på svansen, när han är glad eller busig. T o m i sömnen ibland :D...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: Magica
·
F
Övr. Katt Jag har två cornishar. Den ena är en liten korv! Slänger i sig allt han kommer över och sväller upp som en ballong. Den andra är också...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har flyttat till en gård där det sedan ett antl år finns en stallkatt. Har tagit in henne ett antal gånger men hon verkar inte...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hej! Den 12 april köpte vi våran kattunge som nu fått namnet Jasmine, hon har inte fått en så bra start, såldes när hon var 9 veckor...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama