Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt För nåra dagar sedan började min katt harkla sig o sen kom de massa slem som bara hängde ut ur munnen o de sluta först efter ca 10...
Svar
5
· Visningar
5 295
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Inte säker på om de stavas så. Hur som hellst. Fick en bengal över skriven på mej häromdagen. Har haft han på prov en månad men nu är...
Svar
16
· Visningar
1 338
Senast: Japanesen
·
W
Övr. Katt Jag har en katt som bott ute, dock matats och haft sovplats under tak. Efter jag tog mig an henne har hon fått vara inne på nätterna...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: krigarinna
·
M
Övr. Katt Jag fundera på att köpa en katt. Såg en annons på en exotic. Det stog 6000kr men billigare vid rätt person. Den är ca 14 veckor...
Svar
8
· Visningar
910
Senast: Mini_molle10
·
M
Övr. Katt Min katt har sprungit bort och jag är vansinnigt orolig, har aldrig tidigare hänt.. börjar bli desperat, om det är nån som känner att...
Svar
6
· Visningar
846
Senast: minimeandthecat
·
K
Övr. Katt Som vanligt blir jag oroad för minsta lilla. men när det gäller småttingar (6 veckor gamla kattungar) så blir jag rejält orolig när dom...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: krigarinna
·
Övr. Katt min katt fick en av sina bebisar för typ 20min sen!! ååhh gud va söt den e:love: :love: en liten flicka!!:love:
Svar
4
· Visningar
855
Senast: skuggan_
·
Övr. Katt Jag börjar undra om det är något allvarligt fel på min ena katt. :crazy: Eller egt är det syrrans katt, men hon har flyttat och låtit...
Svar
19
· Visningar
1 142
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt åh, blir så ledsen.. fick ett samtal igår från den person som tog över mina 2 hankatter när jag flyttade från huset till lägenhet.. Allt...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Ja, nu börjar det bli sommar här i skåneland och det känns som att fästingsesongen snart är på gång! Jag går i funderingar på att...
Svar
6
· Visningar
2 127
Senast: doris
·
E
Övr. Katt Sen ett par veckor tillbaka så får mina sötnosar enbart BARF och redan efter ett par dar så såg jag positiva effekter. Oasis som alltid... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 705
Senast: bollen__
·
Övr. Katt För snart fyra veckor sen fick jag min lilla katt. Hon är en chinchillaperser som är 1 år och åtta månader. Hon är en omplaceringskatt...
Svar
15
· Visningar
2 203
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Hur ska man få ordning på dessa utställningar alltså? Jag försöker planera sommaren och hösten men jag får det inte att funka alls...
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Reykur
·
C
Övr. Katt Tycker inte ni att det borde till hårdare regleringar från regeringens sida för att komma tillrätta med den flera gånger om mättade...
Svar
7
· Visningar
863
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Jag börjar allvarligt lessna på siameshonan nu, TVÅ gånger de senaste veckorna har jag på morgonen sträckt mig och vridit huvudet för... 2
Svar
36
· Visningar
15 626
Senast: Magnus J
·
K
Övr. Katt Ja då fick jag smita in på kattforumet nu då! Jag bor granne med en kärring (ja, hon är verkligen en KÄRRING!) som har ett 50-tal...
Svar
18
· Visningar
1 627
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej! Visst får man ställa ut sk. bondkatter? Hur går man till väga? Behövs det några papper? Hur är det om man har en katt som är...
Svar
12
· Visningar
899
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu vill jag bara berätta att familjen har utökats med ännu en missa! Vi har sen sensommaren 06 haft en vildkatt (trodde vi) på...
Svar
6
· Visningar
751
Övr. Katt Har äntligen lyckats föra över bilder från mobilen till datorn, så jag tänkte passa på att visa lite bilder på mina älsklingar! :love...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: alfur
·
Övr. Katt Nån som gjort det och vet vilka regler som gäller? Jag bävar lite inför hämtningen av min lilla, som betyder 4-5 timmar i bil. Med...
Svar
5
· Visningar
862
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka