Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt För snart fyra veckor sen fick jag min lilla katt. Hon är en chinchillaperser som är 1 år och åtta månader. Hon är en omplaceringskatt...
Svar
15
· Visningar
2 179
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Hur ska man få ordning på dessa utställningar alltså? Jag försöker planera sommaren och hösten men jag får det inte att funka alls...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Reykur
·
C
Övr. Katt Tycker inte ni att det borde till hårdare regleringar från regeringens sida för att komma tillrätta med den flera gånger om mättade...
Svar
7
· Visningar
860
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Jag börjar allvarligt lessna på siameshonan nu, TVÅ gånger de senaste veckorna har jag på morgonen sträckt mig och vridit huvudet för...
2
Svar
36
· Visningar
15 325
Senast: Magnus J
·
K
Övr. Katt Ja då fick jag smita in på kattforumet nu då! Jag bor granne med en kärring (ja, hon är verkligen en KÄRRING!) som har ett 50-tal...
Svar
18
· Visningar
1 605
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej! Visst får man ställa ut sk. bondkatter? Hur går man till väga? Behövs det några papper? Hur är det om man har en katt som är...
Svar
12
· Visningar
881
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu vill jag bara berätta att familjen har utökats med ännu en missa! Vi har sen sensommaren 06 haft en vildkatt (trodde vi) på...
Svar
6
· Visningar
732
Övr. Katt Har äntligen lyckats föra över bilder från mobilen till datorn, så jag tänkte passa på att visa lite bilder på mina älsklingar! :love...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: alfur
·
Övr. Katt Nån som gjort det och vet vilka regler som gäller? Jag bävar lite inför hämtningen av min lilla, som betyder 4-5 timmar i bil. Med...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Finns det någon slags spray som man kan spraya på katter med tovor? Våran långhåriga kille låter sig villigt borstas förutom där han har...
Svar
4
· Visningar
2 175
Senast: Novanna
·
Övr. Katt Jag lät kastrera min sotis för en dryg vecka sen, han är hur pigg som helst, men döm om min förvåning när bollarna satt kvar... :o...
Svar
6
· Visningar
2 146
Senast: pimy
·
Övr. Katt Vilket fösäkringsbolag och vilken försäkring har ni på era katter??
Svar
7
· Visningar
835
Senast: sebolina
·
J
Övr. Katt Detta kanske inte tillhör det vanliga på denna tråd, men känner att jag måste skriva iaf.. För ca 2 år sedan hade vi 2 vanliga...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Snuttenutten
·
Övr. Katt Nu har jag blivit sugen på katt, efter många år utan. Har tittat på en massa olika raser, men fastnat för Somali och Ragdoll. Så...
Svar
10
· Visningar
1 639
Senast: Tilly
·
Övr. Katt Tre katter, en bondkatt som går ut och in som hon vill hela året, äter en hel massa möss. Och sen två siameser, går ut dagtid som de...
Svar
7
· Visningar
763
Senast: Fiffi1
·
O
Övr. Katt Var till veterinären idag med min ena birmahona. Jag har nämligen tyckt att hon varit lite slö, tappat hull m.m. Befarade njursvikt...
Svar
4
· Visningar
2 296
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Jag är lycklig?? ägare till ett sött litet kattskrälle som saboterar sin omgivning totalt. Han är iof en mycket effektiv musfångare som...
Svar
5
· Visningar
3 265
Senast: Jaulgreis
·
P
Övr. Katt Fick igår kväll se något fantastiskt! En av mina katter satt på ett av kaninburarna och tvättade sig. Min kanin låg i gräset i buren och...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: lolly
·
Övr. Katt .. vad jag har bokat! Är så glad, i månadsskiftet maj-juni är det dags att hämta lilla fröken! :love: :bump: Är hon inte...
Svar
15
· Visningar
1 246
Senast: MrsMaddY
·
Övr. Katt http://www.kossan.se/roliga-filmer/rolig_katt___haha.htm Vad är det som är galet med denna katt?! :o
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Bellatrix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Skötsel av utedass

Hund, Katt, Andra Djur