Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Tips mottages tacksamt på torrfoder till smal katt (vill ha honom i lite bättre hull) Kan även nämna att han är fullt frisk, avmaskad...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: YorkWann
·
J
Övr. Katt Vad har ni för blommor? Vill så gärna ha blommor i fönstrena men jag vet inte vilka blommor man får och inte får ha.. Någon som vet?
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Minja
·
H
Övr. Katt Hallå Det är så att min katt ( 6 år ) har nyss börjat att hoppa runt på tre ben. det är något hon gör ibland bara, ibland har hon...
Svar
5
· Visningar
1 583
Senast: hannuws
·
Övr. Katt jag har en katt som verkligen tänker hoppa ifrån min balkong, och jag bor ju ganska högt upp, han kommer garanterat inte klara fallet...
Svar
12
· Visningar
8 481
Senast: Reykur
·
S
Övr. Katt En av våra katter (hona 2-3 år, fått en kull, ej kastrerad/steriliserad) har kraftiga tvångstankar. Varje gång hon ska komma och gosa...
Svar
18
· Visningar
11 353
Senast: annax
·
T
Övr. Katt Min katt brukar ha rinnande ögon, dock inte hela tiden. Det som rinner är helt genomskinligt och jag kan inte se nått tecken på...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt Är det extra farligt att ge p piller till en ung katt? Det var en som sa att man inte ska ge p piller till en ung katt för att...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Sol
·
H
Övr. Katt Det har pipit något frenetiskt i stalltaket de senaste dygnen, och idag stod vi inte ut längre utan öppnade upp en bräda och ner...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vad är det mest effektiva medlet?? Brukar ha dom gröna halsbanden och det har funkat bra, men inte i år. :crazy: Plockade precis fem...
Svar
1
· Visningar
572
Senast: aiquen
·
M
Övr. Katt Hej! Jag bor för tillfället på en liten ö och har två katter men ska flytta till ut på landet i Västra götalands län och har en...
Svar
5
· Visningar
5 469
Senast: Madeleine_C
·
V
Övr. Katt hej! Är det någon som har erfarenheter med cornish rex? Funderar på att skaffa en som och skulle vilja veta hur dom är, om man kan vara...
Svar
4
· Visningar
1 598
Senast: Tant Gredelin
·
D
Övr. Katt Ja, inatt födde "våran" katt sina ungar - hemma hos oss! Utan vår vetenskap. Kom ner i källaren på morgonen och vad hittar man då?! Ett... 2
Svar
30
· Visningar
1 810
Senast: Duchesse
·
Övr. Katt Är det någon här som vet hur man kan avläsa om en katt har feber? Vilka tecken finns? Min lille kille verkar så hängig, och han har...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: Nashua
·
U
Övr. Katt Hejsan! Jag köpte min katt ur en kull med 5 kattungar. Mamman var bondkatt och dom trodde hon hade lite norsk skogskatt i sig men det...
Svar
6
· Visningar
1 533
Senast: uthasego
·
U
Övr. Katt hej. Min högdräktiga hona går omkring och morrar, fräser och jamar högt o irriterat. Så fort man försöker röra eller prata med henne...
Svar
8
· Visningar
3 077
Senast: uthasego
·
Övr. Katt Va hos min moster idag.. vi satt på golvet och gullade lite med lilla kusinen i godan ro... Min lillebror hade släppt ut deras katter...
Svar
8
· Visningar
983
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Vet inte riktigt om denna tråd ska vara här eller på "Förälder", men den får flyttas om den ligger fel! Jo, min fråga är helt enkelt... 2
Svar
20
· Visningar
3 411
Senast: hanny
·
Övr. Katt Jag har länge haft funderingar på att skaffa en katt till. Endast och enbart för min egen skull då jag tror katten jag redan har inte...
Svar
16
· Visningar
1 016
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Jag var till veterinären med min lillkille Oscar i dag för att få en reservation på försäkringen avskriven. Han besiktigades utan...
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Idag har jag slitit mitt hår med hemsida och fotoalbum. För en gångs skull blev det fler bilder på Hanoo: Snygg profil har han...
Svar
6
· Visningar
772
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka