Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

I
Övr. Katt Min katt har diarre och har kräkts den sista tiden, äter dricker. Jag trodde det kanske var hårboll så jag har gett henne messmör men...
Svar
5
· Visningar
877
Senast: islandforever
·
Övr. Katt Ja jag har varit lite dålig på att visa bilder på mina ragdollbebisar som jag nu har här hemma. Jag har gömt dem tills de blev ÄNNU...
Svar
10
· Visningar
1 057
Senast: Tramptass
·
L
Övr. Katt Har en kompis som tagit hem en hund på prov. Hon har två katter sen tidigare, den ena katten funkar det ok med men den andra e inte alls...
Svar
5
· Visningar
1 720
Senast: Centaur
·
Övr. Katt Hur ofta kissar en 6 veckors unge som ännu inte äter fast föda? De har uppblött torrfoder i buren (ja de bor nu i hundburen efter ett...
Svar
0
· Visningar
3 361
Senast: Yrja
·
L
Övr. Katt Jag har hittat en kattunge i min grannes ladugård som jag ska få när den är gammal nog att lämna mamman... Jag far ner och hälsar på...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag kanske ska börja på universitetet till hösten och funderar då på att skaffa mig en katt,helst en Maine coon. Nu är frågan så...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Ni som har innekatter- brukar ni ta med era katter ut i koppel? Jag vill gärna att mina innekatter ska få andas lite frisk luft men jag...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: psychogrrl
·
Övr. Katt *ganska långt och lite förvirrat* :D Min gamle bonnkatt på 16 år har under dom senaste tre månaderna svullnat upp som TUSAN, vad jag...
Svar
7
· Visningar
9 855
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Vilket schampo (och balsam) rekomenderas till en liten chinchillaperser?
Svar
3
· Visningar
969
Senast: Fiorano
·
F
Övr. Katt Jag ska få en Regdoll, men jag vet inte så mycket om denna ras. Så nu vill jag veta vad ni tycker att jag ska tänka på och fakta om...
Svar
11
· Visningar
9 460
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Jaha.. igår tändes grillen här och köttet plockades fram. Då hörs ett plågat jamande konstant i våran syrenhäck. Fram tittar en ursöt... 2
Svar
28
· Visningar
1 776
Senast: ika77
·
Övr. Katt Jag måste bara få visa mina bedårande småtroll. Såhär hittade jag dem igår. Äkta syskonkärlek! :love: Här är lilla Tilly Gullviva...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag har en hankatt på ca 7 månader. Han hittades som liten och jag fick honom när han var 13 veckor. Jag tror inte att det är en...
Svar
17
· Visningar
1 204
Senast: Amore
·
S
Övr. Katt Lilla katten fick en unge inatt vid 2-tiden. Jättesöt liten filur. Men hon var rätt så tjock och jag undrar om det kan komma fler ungar...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Skuggabaldur
·
Övr. Katt Jag har älskat katter sedan jag var mycket lite, vi skaffade en katt när jag och min bror var under 10, katten blev senare påkörd och...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Igår var vi iväg hela dagen för att hämta hem våran nya bebis!!:love: Hon är helt enkelt ljuvlig!! Kommer lägga in bilder på...
Svar
7
· Visningar
846
Senast: fettso
·
K
Övr. Katt Den här katten var min dröm i flera år innan jag äntligen kunde skaffa honom, alltså en svart o vit skogs katt. Han är det absolut... 2
Svar
33
· Visningar
7 817
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Tänkte visa er hur "fin" min katt blev hahahaha. Han hade jättelång päls och inget större intresse av att vårda den. Jag vet inte hur...
Svar
13
· Visningar
1 801
Senast: vindvissla
·
Övr. Katt Har planerat att köpa nya transportburar nu när vi blir en till i familjen, grabbarnas stora väska funkar nog inte längre ;) Jag vill...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Sassy
·
K
Övr. Katt Letar efter namnet på en klösmöbel med tre liggplatser, tre "hus" och tre trappor. Spänns fast mot taket och botten plattan är ca 40*70...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyr raser?
  • Födda 2022