Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt (det finns säkerligen massa liknande trådar, men skitsamma) när jag kollar på käktänderna på min katt så ser jag nån slags gul, hård...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag känner att jag måste få dela med mig av mina två bondkatters senaste påfund. Det är, i alla fall för matte, mycket underhållande...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt GAH! Vilka människor det finns på våran planet!:mad: Som vissa av er kanske redan vet så har jag för ca en månad sedan varit och...
2
Svar
28
· Visningar
2 749
Senast: tistlan
·
Övr. Katt Vad har ni för mått på era kattlådor med huva? Vilka mått rekommenderas? "Måste" man ta bort luckan vid ingångshålet?
Svar
5
· Visningar
1 203
Senast: Catinca
·
A
Övr. Katt Skorpan är innekatten som får följa med oss och leka stallkatt medans vi rider:D .
2
Svar
33
· Visningar
1 934
Senast: Baldintata
·
J
Övr. Katt Ifall en katt är varm (helkropp+tassarna) är han sjuk då? Tacksam för svar!!
Svar
4
· Visningar
617
·
T
Övr. Katt min katt äter hela tiden, är det normalt? sen undrar jag en annan sak, nämligen... min katt är väldigt pratglad.. han mjaoar hela...
Svar
8
· Visningar
1 012
·
Övr. Katt Att mamman blöder två dygn efter förlossning?
Svar
1
· Visningar
1 028
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi har 2 katter här hemma men den ena spyr mkt, hon har gjort de hela tiden (snart är hon 2år)... hon spyr flera gånger i veckan å de e...
Svar
6
· Visningar
727
Övr. Katt För nåra dagar sedan började min katt harkla sig o sen kom de massa slem som bara hängde ut ur munnen o de sluta först efter ca 10...
Svar
5
· Visningar
5 277
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Inte säker på om de stavas så. Hur som hellst. Fick en bengal över skriven på mej häromdagen. Har haft han på prov en månad men nu är...
Svar
16
· Visningar
1 335
Senast: Japanesen
·
W
Övr. Katt Jag har en katt som bott ute, dock matats och haft sovplats under tak. Efter jag tog mig an henne har hon fått vara inne på nätterna...
Svar
9
· Visningar
933
Senast: krigarinna
·
M
Övr. Katt Jag fundera på att köpa en katt. Såg en annons på en exotic. Det stog 6000kr men billigare vid rätt person. Den är ca 14 veckor...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: Mini_molle10
·
M
Övr. Katt Min katt har sprungit bort och jag är vansinnigt orolig, har aldrig tidigare hänt.. börjar bli desperat, om det är nån som känner att...
Svar
6
· Visningar
835
Senast: minimeandthecat
·
K
Övr. Katt Som vanligt blir jag oroad för minsta lilla. men när det gäller småttingar (6 veckor gamla kattungar) så blir jag rejält orolig när dom...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: krigarinna
·
Övr. Katt min katt fick en av sina bebisar för typ 20min sen!! ååhh gud va söt den e:love: :love: en liten flicka!!:love:
Svar
4
· Visningar
850
Senast: skuggan_
·
Övr. Katt Jag börjar undra om det är något allvarligt fel på min ena katt. :crazy: Eller egt är det syrrans katt, men hon har flyttat och låtit...
Svar
19
· Visningar
1 134
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt åh, blir så ledsen.. fick ett samtal igår från den person som tog över mina 2 hankatter när jag flyttade från huset till lägenhet.. Allt...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Ja, nu börjar det bli sommar här i skåneland och det känns som att fästingsesongen snart är på gång! Jag går i funderingar på att...
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: doris
·
E
Övr. Katt Sen ett par veckor tillbaka så får mina sötnosar enbart BARF och redan efter ett par dar så såg jag positiva effekter. Oasis som alltid...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 681
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar