A aemaria Trådstartare 20 Maj 2007 #1 Jag måste bara få visa mina bedårande småtroll. Såhär hittade jag dem igår. Äkta syskonkärlek! Här är lilla Tilly Gullviva.. ..och brorsan Chico //aemaria
Jag måste bara få visa mina bedårande småtroll. Såhär hittade jag dem igår. Äkta syskonkärlek! Här är lilla Tilly Gullviva.. ..och brorsan Chico //aemaria
Heulwen 20 Maj 2007 #2 Sv: Syskonkärlek! Mina coonisar... Det är mysigt att se sina katter trivas så ihop. Mammas två katter brukar tyvärr aldrig vara så gosiga med varandra.
Sv: Syskonkärlek! Mina coonisar... Det är mysigt att se sina katter trivas så ihop. Mammas två katter brukar tyvärr aldrig vara så gosiga med varandra.
A aemaria Trådstartare 20 Maj 2007 #3 Sv: Syskonkärlek! Mina coonisar... Ja det är så roligt att de har glädje av varann (det var en stor anledning till att vi skaffade två). Men ibland busar dom så hårtussarna ryker också! //aemaria
Sv: Syskonkärlek! Mina coonisar... Ja det är så roligt att de har glädje av varann (det var en stor anledning till att vi skaffade två). Men ibland busar dom så hårtussarna ryker också! //aemaria