Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

D
Övr. Katt Ja, inatt födde "våran" katt sina ungar - hemma hos oss! Utan vår vetenskap. Kom ner i källaren på morgonen och vad hittar man då?! Ett...
2
Svar
30
· Visningar
1 800
Senast: Duchesse
·
Övr. Katt Är det någon här som vet hur man kan avläsa om en katt har feber? Vilka tecken finns? Min lille kille verkar så hängig, och han har...
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: Nashua
·
U
Övr. Katt Hejsan! Jag köpte min katt ur en kull med 5 kattungar. Mamman var bondkatt och dom trodde hon hade lite norsk skogskatt i sig men det...
Svar
6
· Visningar
1 526
Senast: uthasego
·
U
Övr. Katt hej. Min högdräktiga hona går omkring och morrar, fräser och jamar högt o irriterat. Så fort man försöker röra eller prata med henne...
Svar
8
· Visningar
3 060
Senast: uthasego
·
Övr. Katt Va hos min moster idag.. vi satt på golvet och gullade lite med lilla kusinen i godan ro... Min lillebror hade släppt ut deras katter...
Svar
8
· Visningar
970
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Vet inte riktigt om denna tråd ska vara här eller på "Förälder", men den får flyttas om den ligger fel! Jo, min fråga är helt enkelt...
2
Svar
20
· Visningar
3 397
Senast: hanny
·
Övr. Katt Jag har länge haft funderingar på att skaffa en katt till. Endast och enbart för min egen skull då jag tror katten jag redan har inte...
Svar
16
· Visningar
1 012
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Jag var till veterinären med min lillkille Oscar i dag för att få en reservation på försäkringen avskriven. Han besiktigades utan...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Idag har jag slitit mitt hår med hemsida och fotoalbum. För en gångs skull blev det fler bilder på Hanoo: Snygg profil har han...
Svar
6
· Visningar
771
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Men han är inte lugn och han vill absolut inte vara instängd i badrummet som är det mörkaste eller inte så ljusa rummet. Men han får...
Svar
4
· Visningar
607
Senast: aneka
·
Övr. Katt Mina katter (hane och hona) är snart 5 månader och jag tänkte kastrera dem vid halvåret. Grejen är bara att hanen bara har en pungkula...
Svar
5
· Visningar
9 593
Senast: alinaa
·
Övr. Katt I helgen hade vi en grym utställning. På lördagen blev Hanoo äntligen EP, och dessutom BIS-Veteran. Maja tog sitt andra CACE och skötte...
Svar
14
· Visningar
948
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Är det någon av er som fått en kattunge (inte ens en vecka gammal) att överleva en lunginflammation?
Svar
9
· Visningar
941
·
Övr. Katt Vår kastrerade honkatt löper för fullt, lika illa som innan hon blev kastrerad. Är det något man kan göra för att minska löpandet? Vi...
Svar
9
· Visningar
1 628
Senast: Sassy
·
Övr. Katt som en liten spinoff på tråden om sthlm o utekatt-frågan. Jag vill jättegärna flytta till örebro och har förälskat mig i bostadsområdet...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 746
B
Övr. Katt Den bästa bild jag nånsin tagit:love: Bara ÄLSKAR den! (tagen idag)
Svar
5
· Visningar
865
Senast: NaTTa
·
Övr. Katt :love: En ny liten perser flicka,Sessan kallas hon för!!:banana: Har ju en hanne sen innan. Så spännande.
Svar
1
· Visningar
601
Senast: diartistakasha
·
Övr. Katt Vad gör man när ens granne har så många katter att de inte längre vill vara hemma och söker sig till nya hem? Vi har problemet att en...
Svar
9
· Visningar
954
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Tacksam för tips. Jag vill köpa en supergullig kattunge som kan trivas som innekatt och med hund. Gärna ovanlig och med orginell ras.
2
Svar
21
· Visningar
2 290
Senast: Zondell
·
Övr. Katt Hur nätar man in en balkong som ligger på högsta våningen och det finns inget tak över balkongen ?? I min nuvarande lägenhet bor jag...
Svar
9
· Visningar
6 211
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama