Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Hej!! min sju månader katttös har ramlat ut från balkongen, jättehemskt. skenbenet på ena bakbenet är brutet och andra bakbenet har...
Svar
8
· Visningar
1 239
Senast: lilstar
·
  • Låst
Övr. Katt (obs! se ironin) 1) Håll katten med vänster arm i famnen, precis som man gör med ett spädbarn. Ta höger pekfinger och tumme på var...
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Vår katt andas oregelbundet. Han kan ta några jättekorta andetag sen tar luften i honom liksom "slut" så han måste ta ett djuuupt...
Svar
7
· Visningar
1 626
Senast: Antiqua
·
Övr. Katt 06.50 steg jag på bussen i ett regnigt Edsbyn. Det är sånna gånger man förebrår sig själv för att man är körkortslös! Efter ett byte i... 2
Svar
25
· Visningar
1 783
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Japps, nu har jag beslutat att han ska få bli kastrat. Inte än på ett tag, men det blir ingen avel för hans del tyvärr. Det jag har i...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Reykur
·
F
Övr. Katt Vet att det finns nåt som heter kattmynta... som man har på ställen där man vill att katten ska vara... på en klösbräda kanske? Men...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: bollen__
·
Övr. Katt Popcorn har blivit mamma! Och jag är "mormor"!!:bump: :bump: :banana: ;) :bump: :banana: Natten till onsdag släpptes hon ut, jag...
Svar
9
· Visningar
882
Senast: KossanJossan
·
Övr. Katt Till Er som har katt och hund, hur fungerar de tillsammans? Hade du katten eller hunden först? Jag funderar på att skaffa hund, men...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: wippi
·
Y
Övr. Katt Var i höstas inne på djursjukhuset med min 8 åriga birmahane pga av tänderna. Det konstaterades då att han hade tandsten och de skulle...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej! Mina svärföräldrars hittekatt ska ha ungar när som helst. Hon är jätte tjock och enligt våra beräkningar har hon redan gått över...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: ika77
·
Övr. Katt Jag blir galen snart tror jag!! Jag har hittat kiss i sängen 3 gånger nu på två veckor, jag har inga täcken kvar!!! idag var det kiss på...
Svar
19
· Visningar
3 300
Senast: bollen__
·
Övr. Katt :( Sessan(13veckor)ligger och trycker under sängen,hon är inte van vid små barn.(Våra är 2 och 4) Vi hämtade henne i Tordags när barnen...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Har fått hem en liten Norsk skogkatt tjej. Inte alls som vi planerade från början. Det skulle ju bli en Balines flicka...... men vi...
Svar
13
· Visningar
870
Senast: aramis
·
Övr. Katt En hona, 3 år gammal. Föddes i ett hem där det, enl bekanta, just under den kullen inte var speciellt fräscht där. Det var bajs på...
Svar
2
· Visningar
652
Senast: Yrja
·
Övr. Katt .. syr veterinären med vid kastrering? Måste man på återbesök för att ta stygn eller är det sådana som löses upp av sig själv? Om...
Svar
4
· Visningar
1 196
Senast: pimy
·
Övr. Katt Var till vet med ena kissen idag. De skulle ta halsprov och blodprov. När de tagit ett rör och skulle byta så fick han in ett...
Svar
10
· Visningar
1 787
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Katt Jo, katter kräks, katter kan också må illa i bland och inte vara sugna på mat. Men när det gäller min lillkille blir jag orolig. Han... 2
Svar
22
· Visningar
9 491
Senast: Kirre
·
Övr. Katt Igår hade missan fått kattungar:love: Fyra alldeles ljuvliga små sötnosar:love: Men vad kan jag kräva av deras blivande hussar...
Svar
12
· Visningar
991
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Mina katter har endast träffat stora hundar tidigare. Då har det mer eller mindre gått till så att mini går och gömmer sig och mys...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: Heulwen
·
H
Övr. Katt Min katt var ute delvis under vinterhalvåret, men är nu bara inne. Det är inga som helst problem förutom att han hårar nåt groteskt och...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Henchen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyr raser?
  • Födda 2022