Ni som har koll....

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Fridan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 681
F

Fridan

Vet att det finns nåt som heter kattmynta... som man har på ställen där man vill att katten ska vara... på en klösbräda kanske? Men finns det nåt motsvarande medel som man kan ha på där man INTE vill att katten ska vara?

Mvh F :)

Sv: Ni som har koll....

Det finns nåt som heter Fyspray att köpa i zoobutiker. Finns även som kristaller, lämpliga för blomkrukor etc

De där kristallerna, fungerar dom? Har testat fyspray för katten klöser sönder min fina matta, men hon forstätter att klösa? och gräva i blomkrukan..har gjord i hela sängen :S

Har aldrig behövt prova själv, men en bekant har dessa i blomkrukorna med gott resultat. Sök på kristaller här på kattforumet så får du nog upp andra trådar där det kanske står nåt :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 876
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 111
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
585
Senast: Filippa
·
Katthälsa Jag har aldrig tidigare direkt funderat på fågelinfluensan mer än med mina höns men har läst att den nya varianten som hittat i USA som...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka