Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag sitter här och tårarna trillar på mina kinder. Min älskade lilla katt är försvunnen sen tre dygn. Jag har letat och letat och jag... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 701
Senast: uthasego
·
Övr. Katt *** Känsliga kanske inte bör läsa*** Hur ofta/vanligt är det att katter lyckas ta ekorrar :confused: Jag har aldrig upplevt det...
Svar
18
· Visningar
14 203
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt ja tänkte passa på att göra en tråd om min sötnos Tiger.. han är det bästa som finns.. Lägg in bilder på era sötnosar...
Svar
5
· Visningar
819
·
Övr. Katt ..Min lilla Rocky har kommit hem:bump: Och han är såååå söööt,och sååå kelgo och riktigt tuff och kaxig-mot schäfer gubben :rofl: Vi...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: Nikkis
·
Övr. Katt Förutom att katten med sin utmärkta hörsel ska höra detta pinglande 24 tim om dygnet, så skulle nog även jag som matte tycka konstant... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 056
Senast: Sentenced
·
Övr. Katt Min väninna désirée här på buke ska få hem ett litet knyte snart :) men.. vad ska den lilla tjejen heta? Mamman heter Ballerina och... 2
Svar
22
· Visningar
1 674
Övr. Katt Är pelargoner giftiga för katter...? :crazy: //aemaria
Svar
1
· Visningar
965
Senast: MissFideli
·
Z
Övr. Katt Under en längre tid har jag matat en tokvild katt på altanen (jag har en inglasad). Nu har jag fått katten att gå in ända på altanen och...
Svar
5
· Visningar
828
·
S
Övr. Katt Nu är det förvirrande här. Jag och en kompis är katt vakt till två katter åt en kompis som är utomlands. Honan var högdräktig och när vi...
Svar
16
· Visningar
8 371
Senast: Sol
·
U
Övr. Katt Hejsan! Min lilla katt väger vanligtvis ca 2 ½ - 3 kg, en väldigt nätt liten dam. Nu är hon högdräktig och ska snart ha kattungar och...
Svar
3
· Visningar
5 375
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Mina två första ungar (iaf den ena) kissar hellre på golvet (tidningspappret) än i lådan. Hon sätter sig i toahörnen men kissar inte i...
Svar
12
· Visningar
2 175
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Så här tycker Isola om att åka bil: :rofl: : Men när man kommer hem, och får sova sittandes med huvudet en lampa, då mår man bra...
Svar
19
· Visningar
1 193
Senast: Tassetass
·
C
Övr. Katt Är det nya regler när det gäller grundvaccinering av katt? Behöver man bara ge 1 injektion till vuxna katter för att de ska få ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Japp. Hade ju bokat parning åt Maja i sommar. Lite ångestfyllt med minst en månad bort, dyra flygresor, en hane jag aldrig sett själv...
Svar
14
· Visningar
1 060
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Nu har jag tröttnat på att plocka fästingar! Har en långhårig hankatt som jag plockar säkert 15-20 stycken fästingar på varje dag! Mina...
Svar
6
· Visningar
1 570
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Hur är det med dem? Brukar det bli nått fel på dem? Såg precis världens vackraste katt på blocket.. den va helvit med ett grönt och...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Minerva
·
S
Övr. Katt Vad ska jag göra åt min katts päls, hon är jätte fin grå med tjock päls men har problem med mjäll...några tips Har två innekatter...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu ikväll så blev min ena katt halt igen efter att en kompis hade hållt henne och när hon hoppade ner till golvet så hände något så att...
Svar
5
· Visningar
1 083
Senast: Safira
·
Övr. Katt Hade en fotosession med Dobby idag:
Svar
7
· Visningar
1 030
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Jag har precis upptäckt hur underbart vackra denna ras är!! Och även Devon Rex!! Några som har det? Iofs VET jag att NÅN har dt :p...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka