Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag måste bara få visa mina bedårande småtroll. Såhär hittade jag dem igår. Äkta syskonkärlek! :love: Här är lilla Tilly Gullviva...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag har en hankatt på ca 7 månader. Han hittades som liten och jag fick honom när han var 13 veckor. Jag tror inte att det är en...
Svar
17
· Visningar
1 192
Senast: Amore
·
S
Övr. Katt Lilla katten fick en unge inatt vid 2-tiden. Jättesöt liten filur. Men hon var rätt så tjock och jag undrar om det kan komma fler ungar...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: Skuggabaldur
·
Övr. Katt Jag har älskat katter sedan jag var mycket lite, vi skaffade en katt när jag och min bror var under 10, katten blev senare påkörd och...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Igår var vi iväg hela dagen för att hämta hem våran nya bebis!!:love: Hon är helt enkelt ljuvlig!! Kommer lägga in bilder på...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: fettso
·
K
Övr. Katt Den här katten var min dröm i flera år innan jag äntligen kunde skaffa honom, alltså en svart o vit skogs katt. Han är det absolut...
2
Svar
33
· Visningar
7 682
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Tänkte visa er hur "fin" min katt blev hahahaha. Han hade jättelång päls och inget större intresse av att vårda den. Jag vet inte hur...
Svar
13
· Visningar
1 788
Senast: vindvissla
·
Övr. Katt Har planerat att köpa nya transportburar nu när vi blir en till i familjen, grabbarnas stora väska funkar nog inte längre ;) Jag vill...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Sassy
·
K
Övr. Katt Letar efter namnet på en klösmöbel med tre liggplatser, tre "hus" och tre trappor. Spänns fast mot taket och botten plattan är ca 40*70...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Tips mottages tacksamt på torrfoder till smal katt (vill ha honom i lite bättre hull) Kan även nämna att han är fullt frisk, avmaskad...
Svar
9
· Visningar
751
Senast: YorkWann
·
J
Övr. Katt Vad har ni för blommor? Vill så gärna ha blommor i fönstrena men jag vet inte vilka blommor man får och inte får ha.. Någon som vet?
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Minja
·
H
Övr. Katt Hallå Det är så att min katt ( 6 år ) har nyss börjat att hoppa runt på tre ben. det är något hon gör ibland bara, ibland har hon...
Svar
5
· Visningar
1 569
Senast: hannuws
·
Övr. Katt jag har en katt som verkligen tänker hoppa ifrån min balkong, och jag bor ju ganska högt upp, han kommer garanterat inte klara fallet...
Svar
12
· Visningar
8 462
Senast: Reykur
·
S
Övr. Katt En av våra katter (hona 2-3 år, fått en kull, ej kastrerad/steriliserad) har kraftiga tvångstankar. Varje gång hon ska komma och gosa...
Svar
18
· Visningar
11 258
Senast: annax
·
T
Övr. Katt Min katt brukar ha rinnande ögon, dock inte hela tiden. Det som rinner är helt genomskinligt och jag kan inte se nått tecken på...
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt Är det extra farligt att ge p piller till en ung katt? Det var en som sa att man inte ska ge p piller till en ung katt för att...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: Sol
·
H
Övr. Katt Det har pipit något frenetiskt i stalltaket de senaste dygnen, och idag stod vi inte ut längre utan öppnade upp en bräda och ner...
Svar
8
· Visningar
1 139
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vad är det mest effektiva medlet?? Brukar ha dom gröna halsbanden och det har funkat bra, men inte i år. :crazy: Plockade precis fem...
Svar
1
· Visningar
564
Senast: aiquen
·
M
Övr. Katt Hej! Jag bor för tillfället på en liten ö och har två katter men ska flytta till ut på landet i Västra götalands län och har en...
Svar
5
· Visningar
5 461
Senast: Madeleine_C
·
V
Övr. Katt hej! Är det någon som har erfarenheter med cornish rex? Funderar på att skaffa en som och skulle vilja veta hur dom är, om man kan vara...
Svar
4
· Visningar
1 591
Senast: Tant Gredelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama