siare och andra som känner...

Sv: siare och andra som känner...

Åh, vilken mardröm. Jag hoppas verkligen att missen kommer hem igen! Det gör så ont att sakna :(

Håller tummarna här!
Att de blir inlåsta någonstans händer ganska lätt så om ni har några grannar kan ni kanske be dem kolla efter om de varit inne i någon bod nyligen och haft dörren öppen.

Åh, millus, jag hoppas hon kommer hem igen.
Det är gräsligt när de försvinner.

Tror du inte hon blivit rädd och sitter och trycker någonstans, alt blivit inlåst?

Håller tummarna.

ja tänkte komma med en solksken historia.

Min kompiskatt försvann efter dom flyttat.
Det var mer trafik dit dom flyttade- hade han blivit på körd?
Hittade han inte hem?
Dom letade, satte upp lappar med bild, annonser i tidningar osv.
Inte ett ljud.

6 månader (vinter halvåret hade gått) senare ringer det en som sett en lapp på stadens djuraffär och trodde att deras katt höll till runt deras gård 2½ mil bort!
Dom slängde sig i bilen.
Och mycket riktigt var det han!

Idag levar han lyckligt hela 14 år mest som självvald innekatt.

OJ vilken vackring! Har altid velat ha en halvlånghårig svarting. :) Verkligen vacker!

Jag tror att hon kommer hem till slut. Det är vår också, och även kastrerade katter kan hitta på bus när våren faller på. Men nu ska det ju regna en smula så kanske kommer hon hem pga av det dåliga vädret. Håller tummarna. Sluta aldrig hoppas, katter har en förmåga att förvåna.

svarar alla!

Tack för alla uppmuntrande tillrop! Tyvärr tror jag hoppet är ute, visserligen har det bara gått fyra dagar sen hon försvann... Men våra andra katter beter sig mysko, vanligtvis så ser jag inte till dem på hela dagarna men nu går de inte hemifrån precis som att de också väntar:( :cry:

//millus- saknar o längtar efter min gosemånsan- vackra skrålladockan

Nej, hoppet är inte ute!!!

*håller alla tummar jag kan*

MIn älskade Siri försvann och var borta i fem dygn. Hon går aldrig särskilt långt, men helt plösligt var hon borta. Jag letade överallt.

Hon var instängd under vårt hus. Där hade jag bara letat sådär en fyra gånger. Husse kollade en extra gång en morgon och där satt hon. Hon var inte ens i det minsta dålig kondition så antaligen hade hon livnärt sig på möss...

Idag har jag varit runt och satt upp lappar med bild och telefonnummer. Jag har även satt in efterlysningar på kattsidor på nätet och ringt runt till alla grannar! Jag vill veta vad som hänt henne.

Vad lyckliga ni måste vara som fått era kattälsklingar tillbaka!!!

//millus- gråter en skvätt

Men stackare,har hon inte kommit hem ännu? Jag håller fortfarande tummarna att ni får hem Månsa snart..........

Den enda gången en av mina katter försvann var när svärmor stängt (oavsiktligt) in en av honkatterna i kylskåpet.Hon var borta i 2 minuter innan jag saknade henne :rofl:

Åh, fina Månsa. Jag hoppas verkligen hon kommer hem igen, håller alla tummar och tår.

*tröstkram*

:cry: Och jag som oroar mig för att våran lille buse Zeus inte har kommit hem sedan i går :( första gången han har varit ute själv dessutom.

Hittade en av mina katter i grannens lada när han hade vart borta i 5 dagar, så ge inte upp än utan leta vidare!!

Ge inte upp! Min katt drar iväg ungefär tre veckor VARJE sommar, jag biter alltid på naglarna och har klump i magen varje år, men hon kommer hem! Lite magrare, mycket mera kelen och alltid så promenerar hon bara in som om hon bara varit ute en liten kortis.

Katter är överlevare! Jag hoppas din lilla kommer hem, jag förstår att det är helt vidrigt att gå hemma och vänta, tänker på dig massor! *tröstkram*

Tack för allt stöd, ni bukare är fantastiska! Min Månsa är fortfarande borta. Vi har letat som galningar och har tagit kontakt med en djurkommunikatör som säger att hon finns i närheten. Det var lite ruggigt för hon kunde beskriva vår gård fastän hon bor 18 mil härifrån.

Jag fattar inte vart hon kan ha tagit vägen min älskade lilla katt!

//millus=(

Håller också tummarna, vet precis hur orolig man kan vara för de små liven ... :love:

Ville bara puffa lite och undra hur det har gått?

Hoppas ni får tillbaka er katt eller åtminstone får reda på vad som hänt.

Någon siare är jag tyvärr inte, kan inte bidra med något mer är en tanke.

Hon är fortfarande spårlöst försvunnen! Jag har satt upp lappar inom två mils radie, jag har annonserat på nätet...Jag har åkt runt till grannar. Jag har tagit kontakt med en djurkommunikatör. Jag har letat i timtal i våra uthus och i våra andra hus. Jag blir galen!!!:(

Men jag ger inte upp ännu även om hoppet har falnat betydligt:cry:

//millus

Har en låt i huvudet. Jag som inte ens gillar dansband...Hon försvann som en vind, tårar föll på min kind, jag får aldrig veta sanningen...

Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 884
Senast: Frida.G
·
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 037
Senast: Lavinia
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama