siare och andra som känner...

Sv: siare och andra som känner...

Håller tummarna jag med. Och ge inte upp än. Under stormen i vintras dök det ju upp en utmärglad katt vid jobbet. Helt klart en tamkatt på avvägar, var dock bara skinn och ben, och extremt hungrig och ville in, in, in. Jag tog hand om den och annonserade, och fick faktiskt tag i ägaren. Katten hade rymt några kilometer därifrån ca 3 månader tidigare. Var den befunnit sig de där månaderna är en gåta då ingen sett till den innan stormen, men den lär ju helt klart ha hållit sig i närområdet iom att den hittades så nära hemmet.

Och finns ju flera fall där katter varit borta många månader och till och med år, men kommit hem.

Men jag förstår att du misströstar och att det känns som om hon inte kommer hem. Och tyvärr kan det ju vara så, men det behöver ju inte alls vara så.

Men håller tummarna att din lilla Månsa snart är hemma hos matte igen!

Jaa, hon är fortfarande borta... Blir alldeles förlamad när jag tänker på att hon kan ha följt med i grannens flyttlass!

//millus-:cry:

Jag har pratat med dem, men de säger att hon omöjligt kan ha varit med! Men jag kan säga att mitt förtroende för honom inte är på topp...

//millus=(

Du får inte ge upp hoppet! Hon väntar på dig nånstans :)
Du kan inte prata med den där siaren igen och se om hon får in nått nytt?

Synd i det här fallet att man inte får posta efterlysningar och trådar i flera forum annars kanske någon bukefalist bor i dem trakterna och kunde hålla ögonen öppna.

jag tänker på dej varje dag och hoppas att du hittar din kisse... massa kramar från mej...

Jaha, var det du som skrev denna tråd!.. Det visste jag inte.
Håller tummarna för att lillan kommer åter snart igen. :(

Nej, tyvärr...Jag saknar henne så det gör ont och det här att inte veta vad som hänt tär på mig...

//millus=(

Jag vet precis hur du känner :(
Våran honkatt försvann i 2 månader. Vi satte upp lappar om henne överallt men ingen hader sett henne.
Hon var heller aldrig borta längre stunder och vi var övertygade om att hon inte fanns mer.
Men efter 2 månader när min syster kom hem från skolan så kom en förvirrad smal katt längst gatan och jamade, hon var så smal så du kunde ta med tumman och pekfingret runt henne.

Vi tror att hon blivit instängd någonstans och tillslut lyckats komma ut och hittat hem.
Så det finns ju alltid hopp hur mörkt det än ser ut.
Är det något liknanade som hänt din katt kommer hon säkert att hitta hem till sin älskade mamma =)

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 884
Senast: Frida.G
·
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 037
Senast: Lavinia
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama