Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt :( Sessan(13veckor)ligger och trycker under sängen,hon är inte van vid små barn.(Våra är 2 och 4) Vi hämtade henne i Tordags när barnen...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Har fått hem en liten Norsk skogkatt tjej. Inte alls som vi planerade från början. Det skulle ju bli en Balines flicka...... men vi...
Svar
13
· Visningar
864
Senast: aramis
·
Övr. Katt En hona, 3 år gammal. Föddes i ett hem där det, enl bekanta, just under den kullen inte var speciellt fräscht där. Det var bajs på...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: Yrja
·
Övr. Katt .. syr veterinären med vid kastrering? Måste man på återbesök för att ta stygn eller är det sådana som löses upp av sig själv? Om...
Svar
4
· Visningar
1 187
Senast: pimy
·
Övr. Katt Var till vet med ena kissen idag. De skulle ta halsprov och blodprov. När de tagit ett rör och skulle byta så fick han in ett...
Svar
10
· Visningar
1 771
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Katt Jo, katter kräks, katter kan också må illa i bland och inte vara sugna på mat. Men när det gäller min lillkille blir jag orolig. Han...
2
Svar
22
· Visningar
9 429
Senast: Kirre
·
Övr. Katt Igår hade missan fått kattungar:love: Fyra alldeles ljuvliga små sötnosar:love: Men vad kan jag kräva av deras blivande hussar...
Svar
12
· Visningar
989
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Mina katter har endast träffat stora hundar tidigare. Då har det mer eller mindre gått till så att mini går och gömmer sig och mys...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: Heulwen
·
H
Övr. Katt Min katt var ute delvis under vinterhalvåret, men är nu bara inne. Det är inga som helst problem förutom att han hårar nåt groteskt och...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Henchen
·
I
Övr. Katt Min katt har diarre och har kräkts den sista tiden, äter dricker. Jag trodde det kanske var hårboll så jag har gett henne messmör men...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: islandforever
·
Övr. Katt Ja jag har varit lite dålig på att visa bilder på mina ragdollbebisar som jag nu har här hemma. Jag har gömt dem tills de blev ÄNNU...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: Tramptass
·
L
Övr. Katt Har en kompis som tagit hem en hund på prov. Hon har två katter sen tidigare, den ena katten funkar det ok med men den andra e inte alls...
Svar
5
· Visningar
1 713
Senast: Centaur
·
Övr. Katt Hur ofta kissar en 6 veckors unge som ännu inte äter fast föda? De har uppblött torrfoder i buren (ja de bor nu i hundburen efter ett...
Svar
0
· Visningar
3 338
Senast: Yrja
·
L
Övr. Katt Jag har hittat en kattunge i min grannes ladugård som jag ska få när den är gammal nog att lämna mamman... Jag far ner och hälsar på...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag kanske ska börja på universitetet till hösten och funderar då på att skaffa mig en katt,helst en Maine coon. Nu är frågan så...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Ni som har innekatter- brukar ni ta med era katter ut i koppel? Jag vill gärna att mina innekatter ska få andas lite frisk luft men jag...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: psychogrrl
·
Övr. Katt *ganska långt och lite förvirrat* :D Min gamle bonnkatt på 16 år har under dom senaste tre månaderna svullnat upp som TUSAN, vad jag...
Svar
7
· Visningar
9 663
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Vilket schampo (och balsam) rekomenderas till en liten chinchillaperser?
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Fiorano
·
F
Övr. Katt Jag ska få en Regdoll, men jag vet inte så mycket om denna ras. Så nu vill jag veta vad ni tycker att jag ska tänka på och fakta om...
Svar
11
· Visningar
9 446
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Jaha.. igår tändes grillen här och köttet plockades fram. Då hörs ett plågat jamande konstant i våran syrenhäck. Fram tittar en ursöt...
2
Svar
28
· Visningar
1 769
Senast: ika77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar