Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ja....Bör(kan) man ha det? Jag tycker att det är himla sött på lilla Rocky med ett fint litet halsband(utan pingla) på honom:p Så...
Svar
3
· Visningar
1 570
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Hur gamla är era katter?
Svar
12
· Visningar
727
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vill ha tips på vad min nya lilla kisemise ska heta http://www.pixbox.se/pic_show_id10554516.html...
Svar
19
· Visningar
902
Senast: rock_89
·
U
Övr. Katt Imorse vaknade vi 06.30 av att Mitzy hoppade upp till oss o sängen och spann högt med krysningsvärkar. Men hon är knappt öppen...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: uthasego
·
Övr. Katt Igår födde min misse sina ungar hos min andra misse och hennes ungar. På samma lilla plats trängdes de alla 7. Nu sköter de dem...
2
Svar
23
· Visningar
1 678
·
Övr. Katt Jag blir galen! Bob, Min katt, kommer hem var och varannan dag med diverse olika djur. Han är inne/utekatt mest inne då han bara får...
2
Svar
25
· Visningar
1 696
Senast: Pegija1
·
Övr. Katt Har en katt som har kräkts mycket på sista tiden, och häromdagen såg vi spaghetti liknande grejer i spyan. Jag trodde de va spaghetti...
2
Svar
27
· Visningar
24 197
Senast: zulli
·
Övr. Katt Mina föräldrar har skiljt sig och jag har flyttat hemifrån. Pappa fick katten. katten har njurproblem och har blivit opererad för...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: zulli
·
Övr. Katt Är det någon som använder något bra kattsandsmärke? Som tar bort det mesta av lukten. Tycker det är bra när det klumpar sig med, då är...
2
Svar
32
· Visningar
3 919
Senast: Zody
·
Övr. Katt Jag sitter här och tårarna trillar på mina kinder. Min älskade lilla katt är försvunnen sen tre dygn. Jag har letat och letat och jag...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 688
Senast: uthasego
·
Övr. Katt *** Känsliga kanske inte bör läsa*** Hur ofta/vanligt är det att katter lyckas ta ekorrar :confused: Jag har aldrig upplevt det...
Svar
18
· Visningar
14 145
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt ja tänkte passa på att göra en tråd om min sötnos Tiger.. han är det bästa som finns.. Lägg in bilder på era sötnosar...
Svar
5
· Visningar
814
·
Övr. Katt ..Min lilla Rocky har kommit hem:bump: Och han är såååå söööt,och sååå kelgo och riktigt tuff och kaxig-mot schäfer gubben :rofl: Vi...
Svar
10
· Visningar
935
Senast: Nikkis
·
Övr. Katt Förutom att katten med sin utmärkta hörsel ska höra detta pinglande 24 tim om dygnet, så skulle nog även jag som matte tycka konstant...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 975
Senast: Sentenced
·
Övr. Katt Min väninna désirée här på buke ska få hem ett litet knyte snart :) men.. vad ska den lilla tjejen heta? Mamman heter Ballerina och...
2
Svar
22
· Visningar
1 664
Övr. Katt Är pelargoner giftiga för katter...? :crazy: //aemaria
Svar
1
· Visningar
960
Senast: MissFideli
·
Z
Övr. Katt Under en längre tid har jag matat en tokvild katt på altanen (jag har en inglasad). Nu har jag fått katten att gå in ända på altanen och...
Svar
5
· Visningar
823
·
S
Övr. Katt Nu är det förvirrande här. Jag och en kompis är katt vakt till två katter åt en kompis som är utomlands. Honan var högdräktig och när vi...
Svar
16
· Visningar
8 314
Senast: Sol
·
U
Övr. Katt Hejsan! Min lilla katt väger vanligtvis ca 2 ½ - 3 kg, en väldigt nätt liten dam. Nu är hon högdräktig och ska snart ha kattungar och...
Svar
3
· Visningar
5 188
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Mina två första ungar (iaf den ena) kissar hellre på golvet (tidningspappret) än i lådan. Hon sätter sig i toahörnen men kissar inte i...
Svar
12
· Visningar
2 166
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama