Moderslös kattunge.

Sv: Moderslös kattunge.

lite uppdatering. vill tacka för alla fina ord jag har fått här. men tyvärr så räckte de inte så långt. den lilla slutade i äta i fredags så i lördags bar de av in till djursjukhuset med henne då vi va oroliga. jag tänkte mest på vätskan då dom egentligen inte ville ta emot henne. men efter mycke tjat fick vi komma in. de visar sig då att hon troligtvis hadde fått någon infektion i lungorna. jag har verkligen lyssnat efter pip ljud o rossel men inte hört något. tog nått blodprov o de visade någon slags bakterie. så vi valde att hon skulle få somna in. ville inte att hon skulle behöva plågas.

så nu e hon i katt himmlen med min älskade katta som försvann i vintras. älskar er båda. :cry:

Nej vad tråkigt! Jag som hoppades på en solskenshistoria.

Ta hand om din andra katt och mys lite extra med henne, hon blir väl oxå förvirrad...

Nej! vad tråkigt... Hoppas din andra katt mår bra i allafall och att hon inte saknar den lilla allt för mycket. :cry:

usch vilket tråkigt slut! :(

man fäster ju sig så himla fort vid dom små! :(

hej. tack alla för era fina ord. ja man fäster sig oerhört fort vid dom. min katta har tagit det hela bra. verkade som om hon kände att det va nått fel. för hon brydde sig inte lika mycke om bebis. när vi kom hem va de som om bebis aldrig hade varit här.

Liknande trådar

Katthälsa Hejsan! Jag tog över en katt som var dräktig och allt så som förlossning osv har gått bra och jag trodde allt var frid och fröjd. Det...
Svar
4
· Visningar
2 168
Senast: Mia_R
·
Katthälsa HJÄLP! Vad kan jag AKUTMATA till kattungar som är ca 2 veckor gamla? Gårdens ena katt har fått ungar ute och vi hittade dom först nu...
Svar
5
· Visningar
5 817
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en snart 7 års gammal blandras tik som jag har haft olika problem med nästan hela hennes liv. Det började med att...
Svar
17
· Visningar
2 870
Senast: em-pirre
·
Övr. Katt Jag funderar på att skaffa en tredje katt, har en 5-årig birma och en 2-årig huskatt. Båda kastrerade killar, birman ganska sent tagen...
Svar
4
· Visningar
3 147
Senast: Bellan12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama