Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Nu är det så att en av våra katter har troligtvis blivit påkörd, hans "underläpp" hade losnat och hängde under hans ihoppstängda tänder...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: tott
·
Övr. Katt Vi var ju ett par stycken som skaffade kattungar förra sommaren/hösten. Mina fyllde 1 år igår och är nu stora damer! Sally har gått...
Svar
5
· Visningar
692
C
Övr. Katt Har två kattsystrar på 2 år, som bor med mig i ett kollektiv. Idag så flyttatde min kompis kattbebis in till oss. Liten, svart och...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: Lillemim
·
Övr. Katt hur vanligt är det att katterna blir ovänner efter vet.besök? Kastrerade lillkissen igår och efter det så tål min stora tjej henne...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: Zody
·
Övr. Katt Stora kissen har ju haft ögonproblem i ca en vecka, och idag hade vi äntligen fått veterinär tid! Det visade sig att hon hade Klamydia...
Svar
9
· Visningar
2 801
Senast: Sol
·
Övr. Katt Bör man avelsförsäkra en framtida avelskatt "från början" så att säga eller avlesförsäkrar man då det är dax för parning och kull?
Svar
1
· Visningar
804
·
Övr. Katt Är väldigt dålig på kattfärger. Har en liten unge som är svart på huvudet och blir ljusare bakåt. Är grå på bakben och svans.Har inget...
Svar
13
· Visningar
2 118
·
J
Övr. Katt Hej i mars så försvan min kommpis katt o hon letade o satte upp bilder men hittade inte han,det va hennes sons katt som han fick innan...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vad är bra foder att ge till mjölkproducerande kattmamma så att hon inte faller ur alldeles? Vad har ni bra erfarenheter av?
Svar
13
· Visningar
2 941
A
Övr. Katt Jag misstänker att min lilla älsklingskisse har fått öron inflammation, men hur åker han på det när han är inomhuskatt? :confused...
Svar
1
· Visningar
579
·
Övr. Katt Nu är lillgrynet kastrerad. :D Det avlöpte utan större komplikationer, om än hon tog en hel del resurser i anspråk när de skulle sticka...
Svar
15
· Visningar
724
Senast: Willebillebus
·
Övr. Katt Efter en resa på 100 mil tur och retur är lilla fröken äntligen i sitt nya hem i mörkaste Småland. Kan ju säga att det inte var...
Svar
10
· Visningar
920
Senast: Thera
·
H
Övr. Katt Om ett par veckor får vi hem vår efterlängtade kattunge. Han kommer vara en innekatt. Nu när det är så varmt funderar jag på hur ni med...
Svar
2
· Visningar
2 216
Senast: Prosit
·
F
Övr. Katt Vet inte om det finns några uppfödare här men jag testar. Vi har just nu en kull med tre Ocicat-kattungar. Alla är tingade och...
Svar
12
· Visningar
2 199
Senast: Hyacinth
·
C
Övr. Katt jag har två katter är 4 år,bröder. Dom har fart runt i många hem de två första åren innan jag köpte dom. I vintras började den ena att... 2
Svar
29
· Visningar
2 071
Senast: CindyLou
·
Övr. Katt Nu vågar jag hoppas på att lillkillen klarar sig så nu får ni se dem: Cerridwen Profondo Rosso Cerridwen Tenebre... 2
Svar
23
· Visningar
1 859
·
B
Övr. Katt Jag och min sambo är på väg att köpa ett hus som ligger i ett lugnt villaområde med c a 500 meter avstånd till en väg. Vi har haft våra...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Någon som importerat katt från Holland, Tyskland, Italien eller Frankrike? Hur gjorde ni? Vilket transportmedel använde ni och vad...
Svar
10
· Visningar
2 617
·
Övr. Katt Försökte sy ett par studpants till Rustie. Dock flög något fanskap i min symaskin eller nått för den stendog. Löparbrallor för jyckar...
Svar
9
· Visningar
982
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Alltid intressant att se vad folk kan betala för djur bara dom är "nya" :p Personligen tycker jag inte den är jätteolik flera andra...
Svar
5
· Visningar
2 290
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka