Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ... då möts man av det här. :love: Fast det där var en ovanligt lugn välkomnstserenad, faktiskt... :angel:
Svar
9
· Visningar
837
Senast: Tassetass
·
C
Övr. Katt Pissarna hittade en mal nyss, 1,5 cm lång. Världens show, katterna flög omkring som ilbattingar över hela rummet och det var hyfsat...
Svar
2
· Visningar
7 380
Senast: corith
·
N
Övr. Katt Jag har en jättefin orkidé som jag vårdar ömt :love: Dock vårdar min sambo katten Eskil den inte lika ömt :mad: :angel: Vad göra...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Zaria
·
M
Övr. Katt Hej, hoppas det finns någon här som kan hjälpa mig med mitt problem. jag har en hankatt, en honkatt som är dräktig i 2 veckan(Svea) och...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: Heulwen
·
U
Övr. Katt Inatt fick jag och min mamma vad vi förtjänade - tyckte Minus. Kattmamma och bäbisar bor i sovrummet med oss och nanny (minus) vill...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt ska snart få hem en kattunge,en grå honkatt.men nu undrar jag om ni har nåt bra förslag på namn???har funderat på syster yster:rofl...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: Julle
·
E
Övr. Katt Tänkte köpa ett fästinghalsband till min utekatt då han ständigt får nya fästingar på sig. Är det någon idé att ens införskaffa ett...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: pimy
·
N
Övr. Katt Har en långhårskatt som AVSKYR att bli borstad. Varje år när han börjar fälla får han jättemycket tovor som man får klippa bort (inte...
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: zulli
·
D
Övr. Katt Min katt har gått utan p-piller i ett halvår och äntligen är hon dräktig. Är rätt övertygad om det i allafall. Är det någon som vet hur...
2
Svar
28
· Visningar
2 651
Senast: dolphinsmile
·
Övr. Katt Min huskatt 9 månader blev kastrerad för en vecka sen och vägde då 4,1kg. Vet. tyckte det var lite mkt för en så ung kisse, och att han...
Svar
10
· Visningar
7 472
Senast: Barabia
·
K
Övr. Katt Är det någon här som har djur som har återkommande öronskabb? Våra katter och hundar har behandlats ett x antal gånger mot det och...
Svar
13
· Visningar
5 317
Senast: krigarinna
·
Övr. Katt Ngn som ger det till sin katt att äta??Använder det på hästarna som har exsem...
Svar
10
· Visningar
1 415
Senast: fettso
·
Y
Övr. Katt **VARNING** OBS!Känsliga personer bör ej läsa!OBS! Inatt hörde min pojkvän skrik från ett katt som riktigt isade i blodet. Han...
2
Svar
30
· Visningar
6 406
Senast: Tramptass
·
Övr. Katt japp det blir tillökning i mitten av juli. Har läst en del men har lite funderingar. Ger mamman rätt blandad mat, Mjau både torr...
2
Svar
27
· Visningar
1 798
U
Övr. Katt Hejsan. Funderar på att behålla en hankatt från min första kull. Men har hört att mammor ofta stöter bort sina söner när de blir äldre...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: uthasego
·
Övr. Katt Molle kom in igår men han gick mest och la sig och sov som vanligt när han har varit ute och härjat, märkte inget konstigt på honom...
Svar
7
· Visningar
912
Senast: aneka
·
Övr. Katt Jag börjar oroa mig för Rusties två Cert som jag hoppas att han ska ta i uppsala i juni på utställningen. :D Han är knubbis. Eller, han...
Svar
16
· Visningar
1 036
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Jag har en katt som beräknas föda den 10/6. Dom senaste dagarna har jag sett att hon har fått lite gul-bruna flytningar, är det normalt...
Svar
2
· Visningar
2 681
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt min pojkväns kastrerade katthane på 1 ½ år tynar bort. han går ner i vikt hela tiden. han mår bra i övrigt, har bra ork, päls osv. men...
Svar
15
· Visningar
1 507
Senast: doglover
·
Övr. Katt Vår katt fick två kattungar, en dog en överlevde. Kattmamman har gått på p-piller i ca 5 år och för ett tag sedan slutade vi med det för...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: Malin L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama