Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vad heter färgen där de är vita men det ser ut som att spetsen på täckhåren är silvriga? Hade en sån inne på kliniken en gång menhar...
Svar
7
· Visningar
3 310
Senast: MissFideli
·
W
Övr. Katt Nu hoppas jag på några kloka svar från er bukare.... Då jag själv känner mig helt vilse :o Min katt som har ätit p-piller i väntan...
Svar
8
· Visningar
735
Senast: Willebillebus
·
T
Övr. Katt imorse kräktes min katt för första gången. Igår var det så fint väder så vi tog ut honom i trädgården där han fick gå runt hela...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: tistlan
·
C
Övr. Katt Hur länge tycker ni att det är okej att använda en honkatt i avel förutsatt att hon är helt frisk och pigg? Jag har en honkatt på 8...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Katt brukar ni låta era katter vara ute när det regnar? 2
Svar
28
· Visningar
7 117
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Min katt ligger just nu och föder bebisar..:love: den första kom ut för ca en timme sen och den andra ca en halv timme efter. Nu till...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Casper
·
Övr. Katt Vår honkatt på 4 år som har ungar som är snart tre veckor. Mamma katt har börjat bli rastlös och jamig, så jag undrar om hon kan vara på...
Svar
3
· Visningar
2 553
Senast: Duchesse
·
I
Övr. Katt Många kanske kommer ihåg tråden där jag bad om tips på bästa kattsand ur luktsyfte. Nu är det såhär, att jag bytt till den enligt... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
27 718
Senast: ciccis
·
Övr. Katt Har haft katter till och från under min uppväxt och jag tycker väldigt mycket om dessa underbara varelser :love: Nu bor jag inte hemma...
Svar
5
· Visningar
2 971
Senast: Björk
·
D
Övr. Katt Vad är normalt för en katt att väga vi har en hona på ca 3år som är mamma till våra andra katter hon väger ca 3 1/2- 4kg hennes ungar...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: Djur92
·
Övr. Katt ... då möts man av det här. :love: Fast det där var en ovanligt lugn välkomnstserenad, faktiskt... :angel:
Svar
9
· Visningar
845
Senast: Tassetass
·
C
Övr. Katt Pissarna hittade en mal nyss, 1,5 cm lång. Världens show, katterna flög omkring som ilbattingar över hela rummet och det var hyfsat...
Svar
2
· Visningar
7 421
Senast: corith
·
N
Övr. Katt Jag har en jättefin orkidé som jag vårdar ömt :love: Dock vårdar min sambo katten Eskil den inte lika ömt :mad: :angel: Vad göra...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Zaria
·
M
Övr. Katt Hej, hoppas det finns någon här som kan hjälpa mig med mitt problem. jag har en hankatt, en honkatt som är dräktig i 2 veckan(Svea) och...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Heulwen
·
U
Övr. Katt Inatt fick jag och min mamma vad vi förtjänade - tyckte Minus. Kattmamma och bäbisar bor i sovrummet med oss och nanny (minus) vill...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt ska snart få hem en kattunge,en grå honkatt.men nu undrar jag om ni har nåt bra förslag på namn???har funderat på syster yster:rofl...
Svar
2
· Visningar
508
Senast: Julle
·
E
Övr. Katt Tänkte köpa ett fästinghalsband till min utekatt då han ständigt får nya fästingar på sig. Är det någon idé att ens införskaffa ett...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: pimy
·
N
Övr. Katt Har en långhårskatt som AVSKYR att bli borstad. Varje år när han börjar fälla får han jättemycket tovor som man får klippa bort (inte...
Svar
12
· Visningar
1 307
Senast: zulli
·
D
Övr. Katt Min katt har gått utan p-piller i ett halvår och äntligen är hon dräktig. Är rätt övertygad om det i allafall. Är det någon som vet hur... 2
Svar
28
· Visningar
2 670
Senast: dolphinsmile
·
Övr. Katt Min huskatt 9 månader blev kastrerad för en vecka sen och vägde då 4,1kg. Vet. tyckte det var lite mkt för en så ung kisse, och att han...
Svar
10
· Visningar
7 549
Senast: Barabia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka