Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Så här tycker Isola om att åka bil: :rofl: : Men när man kommer hem, och får sova sittandes med huvudet en lampa, då mår man bra...
Svar
19
· Visningar
1 179
Senast: Tassetass
·
C
Övr. Katt Är det nya regler när det gäller grundvaccinering av katt? Behöver man bara ge 1 injektion till vuxna katter för att de ska få ett...
Svar
10
· Visningar
1 063
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Japp. Hade ju bokat parning åt Maja i sommar. Lite ångestfyllt med minst en månad bort, dyra flygresor, en hane jag aldrig sett själv...
Svar
14
· Visningar
1 038
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Nu har jag tröttnat på att plocka fästingar! Har en långhårig hankatt som jag plockar säkert 15-20 stycken fästingar på varje dag! Mina...
Svar
6
· Visningar
1 562
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Hur är det med dem? Brukar det bli nått fel på dem? Såg precis världens vackraste katt på blocket.. den va helvit med ett grönt och...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: Minerva
·
S
Övr. Katt Vad ska jag göra åt min katts päls, hon är jätte fin grå med tjock päls men har problem med mjäll...några tips Har två innekatter...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Sol
·
Övr. Katt Nu ikväll så blev min ena katt halt igen efter att en kompis hade hållt henne och när hon hoppade ner till golvet så hände något så att...
Svar
5
· Visningar
1 081
Senast: Safira
·
Övr. Katt Hade en fotosession med Dobby idag:
Svar
7
· Visningar
1 025
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Jag har precis upptäckt hur underbart vackra denna ras är!! Och även Devon Rex!! Några som har det? Iofs VET jag att NÅN har dt :p...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: Minerva
·
A
Övr. Katt Hej!! min sju månader katttös har ramlat ut från balkongen, jättehemskt. skenbenet på ena bakbenet är brutet och andra bakbenet har...
Svar
8
· Visningar
1 236
Senast: lilstar
·
  • Låst
Övr. Katt (obs! se ironin) 1) Håll katten med vänster arm i famnen, precis som man gör med ett spädbarn. Ta höger pekfinger och tumme på var...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Vår katt andas oregelbundet. Han kan ta några jättekorta andetag sen tar luften i honom liksom "slut" så han måste ta ett djuuupt...
Svar
7
· Visningar
1 618
Senast: Antiqua
·
Övr. Katt 06.50 steg jag på bussen i ett regnigt Edsbyn. Det är sånna gånger man förebrår sig själv för att man är körkortslös! Efter ett byte i...
2
Svar
25
· Visningar
1 762
·
Övr. Katt Japps, nu har jag beslutat att han ska få bli kastrat. Inte än på ett tag, men det blir ingen avel för hans del tyvärr. Det jag har i...
Svar
2
· Visningar
662
·
F
Övr. Katt Vet att det finns nåt som heter kattmynta... som man har på ställen där man vill att katten ska vara... på en klösbräda kanske? Men...
Svar
5
· Visningar
677
Senast: bollen__
·
Övr. Katt Popcorn har blivit mamma! Och jag är "mormor"!!:bump: :bump: :banana: ;) :bump: :banana: Natten till onsdag släpptes hon ut, jag...
Svar
9
· Visningar
878
Senast: KossanJossan
·
Övr. Katt Till Er som har katt och hund, hur fungerar de tillsammans? Hade du katten eller hunden först? Jag funderar på att skaffa hund, men...
Svar
10
· Visningar
1 061
Senast: wippi
·
Y
Övr. Katt Var i höstas inne på djursjukhuset med min 8 åriga birmahane pga av tänderna. Det konstaterades då att han hade tandsten och de skulle...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej! Mina svärföräldrars hittekatt ska ha ungar när som helst. Hon är jätte tjock och enligt våra beräkningar har hon redan gått över...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: ika77
·
Övr. Katt Jag blir galen snart tror jag!! Jag har hittat kiss i sängen 3 gånger nu på två veckor, jag har inga täcken kvar!!! idag var det kiss på...
Svar
19
· Visningar
3 227
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama