Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt hej ! jag har en hona som är dräktig och hon började lätt blöda igår med blod.. Imorse så blöde hon inte fullt lika mycket och...
Svar
17
· Visningar
19 902
Senast: ika77
·
S
Övr. Katt Behöver lite tips på hur man på säkrast sätt har sina älsklingar ute i trädgården. Hur har ni löst det? Bara vanlig lina känns inte helt...
Svar
12
· Visningar
1 532
Övr. Katt Har funderat på det nu ett tag. Vi har två katter i nuläget. Ena är Måns, gammelfarbrorn. Han är lugn och gör inte så mycket väsen av...
Svar
4
· Visningar
686
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Länge sen jag lade ut bilder nu. Yoga har kommit på att om inte matte gör nått med laserpekaren så får man göra det själv. Abbie...
2
Svar
20
· Visningar
1 389
Senast: Salama
·
Övr. Katt Nu tänkte jag att det var dags för en ny ragdollbildbomb här på forumet! Hatar det här med max 10 bilder i ett inlägg dock, det är inte...
Svar
19
· Visningar
3 016
Senast: vilse
·
B
Övr. Katt Jag står i begrepp att näta in min nya balkong och jag vet att jag för ett tag sedan hamnade på en webbutik som sålde färdiga nät som...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: Beyla
·
Övr. Katt Hej! Skrev en tråd på andra djur, men eftersom problemet stigit i grad idag och igår så kom jag på att kattfolk säkert kan fler knep...
Svar
11
· Visningar
1 091
Senast: lizan
·
T
Övr. Katt En av mina katter har hittat sin nya toalett dvs i mitt nya trädgårdsland :crazy: I ärlightetens namn så är jag ganska sur på henne...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: ang
·
S
Övr. Katt hejsan killen kom hem för en timme sen från jobbet (jobbar på bondgård) . med sig hade han en liten kissebebis som e max 1 dygn gammal...
2
Svar
27
· Visningar
2 497
Senast: smulizzzz
·
Övr. Katt Min moster har på kort tid tagit hand om 3 olika hittekatter. Två hanar, en kastrerad och en okastrerad. Det kom även en hona dit som...
Svar
8
· Visningar
1 443
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Katt Vad heter färgen där de är vita men det ser ut som att spetsen på täckhåren är silvriga? Hade en sån inne på kliniken en gång menhar...
Svar
7
· Visningar
3 306
Senast: MissFideli
·
W
Övr. Katt Nu hoppas jag på några kloka svar från er bukare.... Då jag själv känner mig helt vilse :o Min katt som har ätit p-piller i väntan...
Svar
8
· Visningar
732
Senast: Willebillebus
·
T
Övr. Katt imorse kräktes min katt för första gången. Igår var det så fint väder så vi tog ut honom i trädgården där han fick gå runt hela...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: tistlan
·
C
Övr. Katt Hur länge tycker ni att det är okej att använda en honkatt i avel förutsatt att hon är helt frisk och pigg? Jag har en honkatt på 8...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Katt brukar ni låta era katter vara ute när det regnar?
2
Svar
28
· Visningar
7 094
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Min katt ligger just nu och föder bebisar..:love: den första kom ut för ca en timme sen och den andra ca en halv timme efter. Nu till...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Casper
·
Övr. Katt Vår honkatt på 4 år som har ungar som är snart tre veckor. Mamma katt har börjat bli rastlös och jamig, så jag undrar om hon kan vara på...
Svar
3
· Visningar
2 494
Senast: Duchesse
·
I
Övr. Katt Många kanske kommer ihåg tråden där jag bad om tips på bästa kattsand ur luktsyfte. Nu är det såhär, att jag bytt till den enligt...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
27 634
Senast: ciccis
·
Övr. Katt Har haft katter till och från under min uppväxt och jag tycker väldigt mycket om dessa underbara varelser :love: Nu bor jag inte hemma...
Svar
5
· Visningar
2 968
Senast: Björk
·
D
Övr. Katt Vad är normalt för en katt att väga vi har en hona på ca 3år som är mamma till våra andra katter hon väger ca 3 1/2- 4kg hennes ungar...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: Djur92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama