Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Kolla vilka fina bilder jag hittade på datorn! :) Förlåt om jag förstör det fina vädret med lite vinter bilder. :D Flisan...
Svar
13
· Visningar
989
Senast: Idi_oten
·
Övr. Katt Lilla Kissen (1½ år) löpte första gången i våras. Resultatet blev det här: Hur gör man bäst nu för att inte få en till kull ungar...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 531
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Åkte iväg för att kastrera både honan och hanen igår. De är ca 6 mån. Hanen var monokrypt. så jag visste att det skulle bli lite...
Svar
4
· Visningar
1 868
Senast: aemaria
·
Övr. Katt Eftersom vi bor i lägenhet (på 3:e våningen) så är våran kisse innekatt. Men jag funderar nu lite på om vi kan gå ut och gå lite med han...
Svar
4
· Visningar
1 209
Senast: Emma85
·
B
Övr. Katt Jag och min sambo är på väg att köpa ett hus som ligger i ett lugnt villaområde med c a 500 meters avstånd till en väg. Vi har haft våra...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 816
Senast: Björk
·
F
Övr. Katt Vid vilken ålder typ gör man det?
Svar
7
· Visningar
822
Senast: fancyfree
·
Övr. Katt Är det verkligen lönt att ha katterna försäkrade?? Har två Perserkatter och funderar allvarligt på att strunta i deras försäkringar...
Svar
14
· Visningar
1 443
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Jag och min kompis har hittat 4st kattungar på höskullen i stallet. Vi har vart där och kelat med dom i ett par dagar nu. Mamman är en...
2
Svar
36
· Visningar
10 763
Senast: Etoile
·
Övr. Katt för ca 4 timmar kom grannen med en kattunge ca 3-4 v. gammal. Vi har varit och köpt ersättning och babyblötmat. Så nu får vi mata...
Svar
3
· Visningar
657
Senast: fancyfree
·
A
Övr. Katt Hej! Jag är nybliven ägare till två ettåriga katter (bror + syster) som jag håller på att lära känna. Vi har nu kommit överens om vad...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: Anirac
·
M
Övr. Katt Nu är det så att en av våra katter har troligtvis blivit påkörd, hans "underläpp" hade losnat och hängde under hans ihoppstängda tänder...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: tott
·
Övr. Katt Vi var ju ett par stycken som skaffade kattungar förra sommaren/hösten. Mina fyllde 1 år igår och är nu stora damer! Sally har gått...
Svar
5
· Visningar
690
C
Övr. Katt Har två kattsystrar på 2 år, som bor med mig i ett kollektiv. Idag så flyttatde min kompis kattbebis in till oss. Liten, svart och...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Lillemim
·
Övr. Katt hur vanligt är det att katterna blir ovänner efter vet.besök? Kastrerade lillkissen igår och efter det så tål min stora tjej henne...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: Zody
·
Övr. Katt Stora kissen har ju haft ögonproblem i ca en vecka, och idag hade vi äntligen fått veterinär tid! Det visade sig att hon hade Klamydia...
Svar
9
· Visningar
2 790
Senast: Sol
·
Övr. Katt Bör man avelsförsäkra en framtida avelskatt "från början" så att säga eller avlesförsäkrar man då det är dax för parning och kull?
Svar
1
· Visningar
801
·
Övr. Katt Är väldigt dålig på kattfärger. Har en liten unge som är svart på huvudet och blir ljusare bakåt. Är grå på bakben och svans.Har inget...
Svar
13
· Visningar
2 114
·
J
Övr. Katt Hej i mars så försvan min kommpis katt o hon letade o satte upp bilder men hittade inte han,det va hennes sons katt som han fick innan...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vad är bra foder att ge till mjölkproducerande kattmamma så att hon inte faller ur alldeles? Vad har ni bra erfarenheter av?
Svar
13
· Visningar
2 936
A
Övr. Katt Jag misstänker att min lilla älsklingskisse har fått öron inflammation, men hur åker han på det när han är inomhuskatt? :confused...
Svar
1
· Visningar
575
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama