Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag är lite nyfiken på vad stallkattens färg kallas. Någon som vet? :) (ursäkta stor bild) Från sidan... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 427
Senast: MissFideli
·
J
Övr. Katt Hej, Min Kisse Stella har fått fyra småbebisar. Är det nån som har några bra förslag på namn? Har inte tittat om det är tjej eller...
Svar
13
· Visningar
19 692
Senast: Hedda
·
C
Övr. Katt Nu har allt ordnat upp sig mellan kattungen och mina vuxna katter. Men, kattungen har fått för sig någon pervers liten grej. Kissa i...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: corith
·
Övr. Katt När och hur ofta tycker ni man ska börja avmaska kattungarna. Alla jag frågat har sagt olika, dom flesta har väl sagt att man ska börja...
Svar
11
· Visningar
4 047
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har för mig att det fanns en bildtråd om kattungar, men jag kunde inte hitta den. Därför skapar jag en ny här, och uppdaterar om...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Katt Vad får era katter för mat och vad har ni för rutiner beträffande utfodringen? Vi har två katter, min är 10 år och den andra är väll 3... 2
Svar
25
· Visningar
2 740
Senast: jamjam
·
A
Övr. Katt På E4 mellan Stockholm och Uppsala, strax innan ANDRA avfarten till väg 55, ligger det en död katt. Vi var inte beredda och kunde inte...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: lil-sis
·
L
Övr. Katt Min pluttis ska snart få bäbisar. Har kollat in alla era andra trådar om katter som ska få ungar. Men inga symtom verkar passa in på min...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: c0pyright
·
Övr. Katt Har ni några tips på vart dessa går att hitta? Jag är helt förälskad i dessa katter :love: Men vill inte köpa någon som har värsting...
Svar
17
· Visningar
6 550
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Hur ofta ska man avmaska sin katt?
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Modest
·
J
Övr. Katt Min stallkatt har 4 små bebisar som är 3 veckor nu. Mamma katt jagar och äter råttor och möss ibland. Ska man ge samma avmaskning...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Sol
·
Övr. Katt Bara att plocka fram kameran! Här är mina bidrag! just precis nu är de jättetrötta allihop. därav lite tråkiga bilder kanske... 2
Svar
26
· Visningar
2 091
Senast: kickan_g
·
Övr. Katt Hej! Jag blir mer och mer intresserad av katter =) Jag tänkte att vi kanske kunde starta en tråd för de som är osäkra på vad det...
Svar
18
· Visningar
1 440
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Katt ..och vad gjorde jag där? Jo, jag hämtade hem världens finaste lilla katt. En cornish rex-hona vid namn S*My Little Cat's Joy. Ville...
Svar
10
· Visningar
874
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Generellt sett... OM katten genomgår någon form av personlighetsförändring efter kastrering, hur lång tid brukar det ta innan det...
Svar
6
· Visningar
2 163
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Kort historia. Jag ska köpa katt. En ragdoll. En hona. Och jag vill hålla henne fertil iaf ett tag. Pojken ska köpa katt. En perser... 2
Svar
20
· Visningar
2 836
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Hallå! Finns det någon som vet om det går att få tag på en Egyptisk Mau i Sverige? Har haft kontakt med olika uppfödare i UK och...
Svar
2
· Visningar
2 752
Senast: Mithalagos
·
Övr. Katt Idag har köpt ett nytt klösträd! Det är köpt från Tyskland, så det kommer nog nästa vecka. Är vitt och ser ut såhär: Går på runt...
Svar
6
· Visningar
5 167
·
Övr. Katt Jag har kommit på att man kanske helst inte ska ha en Norsk skogskatt eller en Maine coon i en lägenhet för att dom behöver så mycket...
Svar
7
· Visningar
4 322
·
Övr. Katt Jag har tre ungar som nu är 6 veckor gamla. Två av dem har ätit fiskröra med god aptit i 2 veckor snart. Den tredje vill inte alls ha...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: carinaso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • FÅRtråden
  • Valp 2025