Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Om fem dagar ska stygnen bort från Isolas lilla operationssår. Jag vet dock inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska åka in med henne...
Svar
12
· Visningar
17 804
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt R.I.P. 28/8 1996 - 10/4 2008
Svar
0
· Visningar
151
Senast: enjoyable
·
Övr. Katt Någon som vet om en katt kan vara förkyld? (så som en männsika typ) Min kattvakt/hundvakt glömde(:mad:) ta in katterna(kattgård.. ) en...
Svar
4
· Visningar
1 738
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad,så undrar jag.... Om ni tycker det är ok att ha sina Perserkatter ute?? Vi flyttade ut på landet för...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 275
Senast: Malin L
·
Z
Övr. Katt Funderar på att pröva nyponpulver till min 15 år gamla katt som har lite problem med höfterna dom säger ju att det ska vara bra mot...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: Zilver
·
D
Övr. Katt Igår skaffade jag & pojkvännen en liten kattunge. Minus är hans namn :angel...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hej! Tänkte se om jag kunde få lite hjälp att bestämma kön på kattungarna! Jag vet att det är jätte svårt och bilderna suger, men ni...
Svar
10
· Visningar
9 708
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Hejsan kattmänniskor. :) Har tänkt att köpa en transport djur till mina djur och undrar om någon vet om det finns transport burar i...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: elmelts
·
E
Övr. Katt :confused: Hoppas någon kan hjälpa mej med ett litet problem vi har. Det är så att vi har väldens goaste katt. :love: Hon fyller ett år...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: Emma85
·
Övr. Katt Min lillkille råkade ut för en ordentlig infektion efter sin krypt.kastrering trots antibiotika redan från början. Fick åka in till...
Svar
1
· Visningar
4 136
·
Övr. Katt Jag kommer att flytta ännu längre ut på landet, och då kommer mina katter att ha möjlighet att få bli utekatter(som sover inne). Dom...
Svar
7
· Visningar
725
Övr. Katt Måste visa mina små kissebebisar :) och kan någon hjälpa mig va de har för färger? är jätte dålig på det ;) Alla kissarna är redan...
Svar
14
· Visningar
1 175
Senast: LuckyBoy
·
Z
Övr. Katt Hej! Jag har en super fin go gammal kattgubbe på snart 9 år. :love: Mina problem gäller att han pga av en av mina grannar (jag bor i...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Marvin
·
S
Övr. Katt Hej några tips min katt har haft diarre tre dagar nu och jag ringde vetrinären orolig för han är sig inte lik och det är väl inte...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Reykur
·
J
Övr. Katt Hej! Kul att du tittar på min fråga.:) Jag är en rätt nybliven ägare till en Brittisk korthårs hona som är sju månader. Min fråga är...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hur mycket sover era katter? Jag vet inte om det här stämmer, men jag har fått en känsla av att våra två katter sover mer nu än för...
Svar
4
· Visningar
937
·
F
Övr. Katt Behöver hjälp av Er kattkunniga. Jag har nyligen köpt en raskatt från en uppfödare (katten är fyra år). Katten är innekatt hos mig...
Svar
9
· Visningar
5 384
·
A
Övr. Katt Tyvärr är alla mina kattvakter bortresta samtidigt som jag själv i sommar, så jag kommer att behöva lämna Sven & Selma på kattpensionat...
Svar
2
· Visningar
2 671
·
Övr. Katt *trådskapar mania* Om några veckor hämtar jag min lillflicka. Oscar kommer då att vara kastrat medans Rustie om möjligt kommer att...
Svar
2
· Visningar
2 469
·
Övr. Katt Vårat nytillskott är ju som sagt dräktig, men jag börjar undra hur många det egentligen är därinne! :eek: Hon börjar få svårt att röra...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 378
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar