Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej! Jag blir mer och mer intresserad av katter =) Jag tänkte att vi kanske kunde starta en tråd för de som är osäkra på vad det...
Svar
18
· Visningar
1 409
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Katt ..och vad gjorde jag där? Jo, jag hämtade hem världens finaste lilla katt. En cornish rex-hona vid namn S*My Little Cat's Joy. Ville...
Svar
10
· Visningar
869
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Generellt sett... OM katten genomgår någon form av personlighetsförändring efter kastrering, hur lång tid brukar det ta innan det...
Svar
6
· Visningar
2 147
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Kort historia. Jag ska köpa katt. En ragdoll. En hona. Och jag vill hålla henne fertil iaf ett tag. Pojken ska köpa katt. En perser...
2
Svar
20
· Visningar
2 811
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Hallå! Finns det någon som vet om det går att få tag på en Egyptisk Mau i Sverige? Har haft kontakt med olika uppfödare i UK och...
Svar
2
· Visningar
2 748
Senast: Mithalagos
·
Övr. Katt Idag har köpt ett nytt klösträd! Det är köpt från Tyskland, så det kommer nog nästa vecka. Är vitt och ser ut såhär: Går på runt...
Svar
6
· Visningar
5 162
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har kommit på att man kanske helst inte ska ha en Norsk skogskatt eller en Maine coon i en lägenhet för att dom behöver så mycket...
Svar
7
· Visningar
4 303
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har tre ungar som nu är 6 veckor gamla. Två av dem har ätit fiskröra med god aptit i 2 veckor snart. Den tredje vill inte alls ha...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: carinaso
·
C
Övr. Katt Inatt blev jag mormor! Fem små kattungar har det tittat ut. Lite fundersam på om det inte finns en till där inne, men sista ungen kom ut...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Cettan
·
Övr. Katt Min katt kom hem i morse, och jag märkte att han gick konstigt, kollade ut då har de lagt ny asfalt på vägen utanför. Han har svarta...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Jenka
·
Övr. Katt Har fått ihopa en del foton på familjens buskatter under deras 1½ år långa liv :D . Här kommer ett smakprov :p En räddhågsen Ron...
Svar
18
· Visningar
1 481
Senast: Victovie
·
C
Övr. Katt Idag har jag hämtat min nya bebis så då borde jag ju visa henne här också! :love: :angel: Hon blir åtta veckor på måndag, fick henne...
Svar
16
· Visningar
1 192
Senast: mandalaki
·
S
Övr. Katt Är så depp, den ena kattungen har förkylda ögon:cry: jag tvättar rent o smörjer huden under ögonen med mild salva. Nån som har bra tips...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: Svanhild
·
Övr. Katt Ni som bor i lägenhet med katt. Vart har ni ställt kattlådan? Vi har svårt att hitta en bra plats för våran kisses toalett. Vår toalett...
Svar
4
· Visningar
6 466
Senast: MonteRose
·
M
Övr. Katt jag köpte avmaskningsmedel på apoteket, satte det i skåpet, sedan tog jag fram den nu när jag skulle avmaska katterna, och gav alla 4...
Svar
2
· Visningar
3 419
Senast: pimy
·
H
Övr. Katt Om tre veckor ska vi åka och hämta våran kattunge som då är 12 veckor. Hur länge ska man vänta innan man kan lämna honom ensam? Ska man...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: pimy
·
K
Övr. Katt Hon (för det ser jag) är färdigtvättad och det samma är mamma katt. Nu har värkarna satt igång för nästa.. Ska jag ta undan den första...
Svar
17
· Visningar
1 213
Senast: kickan_g
·
Övr. Katt Jag har 4 st kattungar hemma som jag matar för hand var tredje timma. En av dom vill inte gå upp i vikt lika bra som dom andra, några...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: Nussikan
·
S
Övr. Katt Min katt har fått kattungar tidigare än vad jag trodde och har fött dom ute någonstans. Såg det igårkväll när hon kom in:( Försöker...
2
Svar
29
· Visningar
2 795
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt har 2 kattungar, en lärde sig gå på lådan tidigt, den andra kissar o bajsar inne ÖVERALLT hela tiden. Dom är 10-11 veckor gamla. vi har...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama