Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt Hej! Min Brittiska korthårs hona på sju månader har gröna ögon, hon ska ha gula. Jag har hört att färgen kan ändras vart efter de...
Svar
6
· Visningar
1 110
Senast: jamjam
·
C
Övr. Katt våran katt tar med sig hundratals fästingar in hela tiden.:angel: pappa blir tokig. jag undrar vad man kan göra åt det, någon som vet? :)
Svar
17
· Visningar
1 586
Senast: Cicka
·
Övr. Katt I fredags kom Frasse till Sverige, i måndags tog vi hem honom hit (och placerade Hanoo hos Frasses fodervärd för att han ska slippa...
Svar
11
· Visningar
1 704
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Är hon inte helt vansinnigt vacker? :love: Inte ofta jag lyckas knäppa vackra bilder på henne, då hon oftast sover eller gör nån... 2
Svar
23
· Visningar
2 741
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Nu är nya tyska klösträdet uppe!! Supernöjd, det blev precis så fint som jag trodde :banana: Katterna? Tja... Dammigt...
Svar
12
· Visningar
846
Senast: Bison
·
Övr. Katt Det verkar som om dom flesta tar någon/några kullar på sin/sina honor och sedan steriliserar man? Finns det inte ngn som behåller...
Svar
8
· Visningar
895
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Visst är de söta min gammelkatts styvbarn. Hon till o med tuttar dem.
Svar
1
· Visningar
569
Senast: staaria_
·
  • Låst
Övr. Katt katterna måste bort. vi har annonserat på nätet. vi kan inte ha dom kvar. vi vill ha dom kvar för dom är så jävla underbara. men vi tror...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: doglover
·
S
Övr. Katt Vet inte varför, men av en händelse råkade vi komma att prata om en sådan med grannen idag. För länge sen stod vi och höll i en sådan i...
Svar
9
· Visningar
1 260
Senast: zulli
·
Övr. Katt Jag har en katthona som normalt är snäll, lugn, klok, kelen och trevlig. Men nu har hon 4 ungar och hon är helt mat-galen. Hon river... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 802
Senast: Acses
·
Övr. Katt Hejsan! Är inne på att skaffa en underbar liten devon nu till nästa lön. Har hittat små kisseungar, men jag vill ha lite hjälp...
Svar
5
· Visningar
1 483
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min lilla ettåring fick oplanerat kattungar för 3 veckor sedan. En kattunge dog tyvärr inom första dygnet men vi har två kvar, båda...
Svar
5
· Visningar
2 383
Senast: Sol
·
U
Övr. Katt Jag har en liten fråga, vad kallas min katts färg/teckning. Skulle fylla i en sådan huskattbevis och vet inte riktigt vad man kallar...
Svar
16
· Visningar
1 023
Senast: Sol
·
Övr. Katt Det är så att grannen har en underbar kastrerad hankatt som h*n inte sköter alls. Katten har varit ute dygnet runt nu i 2 månader utan...
Svar
14
· Visningar
1 046
Senast: R8n
·
Övr. Katt ... som inte är bra för katter, vad är det det heter? Och vad har det ämnet för negativ inverkan på katterna? Har försökt hitta nån...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Jag har 4 st kattungar som är 4 veckor nu på torsdag. Jag har stödmatat dom med spruta hela tiden eftersom mamman inte har tillräckligt...
Svar
14
· Visningar
1 219
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Vilken färg tror ni passar till min lilla prinsessa?? Vad är det för mått som gäller??Vad är det för inredning man brukar sy till??:)...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: fettso
·
J
Övr. Katt Hejsan Ny här och har ett par frågor. Det är så att mina kattungar ska skänkas bort om några veckor, de fyllde 7 veckor...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: Malin L
·
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
1 143
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag har tänkt att ställa ut min nya katt, men jag har aldrig gjort det tidigare och har några frågor. Han kommer att vara under 10... 2
Svar
21
· Visningar
1 628
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka