Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

N
Övr. Katt Mina kattungar har nu blivit fem veckor och blir bara busigare och busigare:) Kruxet är att de precis har lärt sig hur de skall ta sig...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: little_me
·
Övr. Katt Stod och skulle ta på flugmedel på min häst i hagen. Hör hur mamma säger till katten att flytta på sig. Katten stod och strök sig på en...
Svar
15
· Visningar
2 857
Senast: Acses
·
Övr. Katt Hej!! Jag får hem två stycken hankatter till helgen!! Skulle vilja ha hjälp med namn till dem:) Båda är svartvita och syskon. Jag...
Svar
9
· Visningar
4 986
Senast: Snizzle
·
Övr. Katt Får eventuellt hem en liten katt unge på 5 veckor vilken dag som helst (den/dem har förlorat mamman till kattungarna så de är därför den...
2 3
Svar
56
· Visningar
12 736
Senast: Snizzle
·
A
Övr. Katt "Finns" det kattgård? Liksom det finns hundgård? En bekant har fått nya grannar som AVSKYR deras katter. Och katterna har bott där i 13...
Svar
6
· Visningar
2 663
Senast: amanin
·
Övr. Katt Får hem min kattbebis 1 augusti då han är tillräckligt stor för att flytta hem till oss. Men jag har funderat på det här med...
Svar
1
· Visningar
614
Senast: Sol
·
L
Övr. Katt .. jag vet inte hur detta fungerar, men jag är i behov av få svar på några frågor ... kattunge som föddes i fredagseftermiddag och...
Svar
1
· Visningar
675
·
D
Övr. Katt Min katt biter sin ena kattunge lite då och då. Inte bara snabbt utan håller i den och nästa tuggar på den och kattungen skriker jätte...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Chima
·
Övr. Katt Jag är lite nyfiken på vad stallkattens färg kallas. Någon som vet? :) (ursäkta stor bild) Från sidan...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 407
Senast: MissFideli
·
J
Övr. Katt Hej, Min Kisse Stella har fått fyra småbebisar. Är det nån som har några bra förslag på namn? Har inte tittat om det är tjej eller...
Svar
13
· Visningar
19 670
Senast: Hedda
·
C
Övr. Katt Nu har allt ordnat upp sig mellan kattungen och mina vuxna katter. Men, kattungen har fått för sig någon pervers liten grej. Kissa i...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: corith
·
Övr. Katt När och hur ofta tycker ni man ska börja avmaska kattungarna. Alla jag frågat har sagt olika, dom flesta har väl sagt att man ska börja...
Svar
11
· Visningar
4 037
·
Övr. Katt Jag har för mig att det fanns en bildtråd om kattungar, men jag kunde inte hitta den. Därför skapar jag en ny här, och uppdaterar om...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Katt Vad får era katter för mat och vad har ni för rutiner beträffande utfodringen? Vi har två katter, min är 10 år och den andra är väll 3...
2
Svar
25
· Visningar
2 731
Senast: jamjam
·
A
Övr. Katt På E4 mellan Stockholm och Uppsala, strax innan ANDRA avfarten till väg 55, ligger det en död katt. Vi var inte beredda och kunde inte...
Svar
5
· Visningar
966
Senast: lil-sis
·
L
Övr. Katt Min pluttis ska snart få bäbisar. Har kollat in alla era andra trådar om katter som ska få ungar. Men inga symtom verkar passa in på min...
Svar
4
· Visningar
760
Senast: c0pyright
·
Övr. Katt Har ni några tips på vart dessa går att hitta? Jag är helt förälskad i dessa katter :love: Men vill inte köpa någon som har värsting...
Svar
17
· Visningar
6 412
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Hur ofta ska man avmaska sin katt?
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Modest
·
J
Övr. Katt Min stallkatt har 4 små bebisar som är 3 veckor nu. Mamma katt jagar och äter råttor och möss ibland. Ska man ge samma avmaskning...
Svar
5
· Visningar
848
·
Övr. Katt Bara att plocka fram kameran! Här är mina bidrag! just precis nu är de jättetrötta allihop. därav lite tråkiga bilder kanske...
2
Svar
26
· Visningar
2 077
Senast: kickan_g
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(