Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt har hört att katter som får klorna klippta med jämna mellanrum klöser mer än katter som inte/sällan klipps... fick höra att en på msn...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Nitronom
·
L
Övr. Katt Min kisse har fått en konstig utväxt bakom ena örat, typ som en förhårdnad eller vårta. Den påminner mycket om hästarnas kastanjer, det...
Svar
7
· Visningar
2 111
Senast: smirk
·
D
Övr. Katt Ja jag skaffade min Minus för 3 dagar sen.. :) Nu har jag skaffat en mindre kamrat till honom. Han heter Sune. =)...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: Syrran!
·
Övr. Katt Yoga lägger upp byxor Yoga broderar Yoga kollar mögel på duschdraperiet Abbie har koll på ekonomin Abbie har dukat...
Svar
14
· Visningar
1 053
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Ja som rubriken säger, gör man det?
Svar
3
· Visningar
850
Senast: MissFideli
·
V
Övr. Katt Jag såg idag att alla annonsforum översvämmas av annonsen: Bortskänkes: Vi tar emot alla husdjur Vi tar emot husdjur som behöver nytt...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Alexander - katthistoria med lyckligt slut. Mina grannar på landet har alltid varit katthatare. När mina katter har varit med har vi...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: cirkus
·
D
Övr. Katt Min katt ligger och föder.. jag hittade henne i sin låda för ungefär 10 minuter sen.. det är blött i lådan (fostervatten?) och hon får...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 611
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Jag trodde aldrig att jag skulle kunna sakna vår katt så mycket! Jag fick honom när jag fyllde 30 och han var min allra första helt egna...
Svar
11
· Visningar
963
Senast: elbereth
·
Övr. Katt Hm igår natt när vi skulle gå och lägga oss,bråkade katterna så att tussarna flög. Marly(1 år,Perser,ej kastrerad)som bott hos oss...
Svar
1
· Visningar
616
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Har någon annan här fått recept på stronghold spot on 3*0,75 ml utvärtes? Vet. sa att man skulle applicera alla 3 kissarna i nacken...
Svar
1
· Visningar
1 047
·
Övr. Katt jag är så glaaad :D Blev två creme(silver?) en pojke och en flicka. bild på underverken.. mamma och bebbar..:love::love:
Svar
9
· Visningar
1 091
Senast: Henchen
·
Z
Övr. Katt :rofl::rofl:
Svar
1
· Visningar
761
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Vi har två kattungar som båda blev lite lösa i magen efter att ha testat mjölk, så vi slutade helt med det och gav dom bara vatten och...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: Nitronom
·
C
Övr. Katt Någon kunnig som kan råda/hjälpa mej med ett bra svar. Har en blandisunge(skogis/bondkatt) en vit liten kille som i nuläget är 6 v...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Catthhh
·
Övr. Katt Någon annan än jag som tycker de här kattungarna faktiskt inte är söta? Speciellt inte den översta *ryser*...
2
Svar
26
· Visningar
2 250
Senast: blomman_
·
K
Övr. Katt Ja här går jag i väntans tider. Madicken ska ha ungar vilken dag som hellst (kanske idag), magen har sjunkit ner ordentilgt på henne...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: kickan_g
·
  • Låst
Övr. Katt Mina hårbollar har senaste 4 åren haft Felius Ultra i lådan och ätit RC Fit 32. Men Felius-sanden finns bara inne i stan och jag handlar...
Svar
14
· Visningar
997
·
Övr. Katt Mina katter har varit på kattpensionat och den ena kom hem med pyttesmå runda sår runt öronen. Pyttesmå. När jag tittar i öronen ser...
Svar
10
· Visningar
9 183
·
Övr. Katt Om fem dagar ska stygnen bort från Isolas lilla operationssår. Jag vet dock inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska åka in med henne...
Svar
12
· Visningar
17 798
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama