Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

F
Övr. Katt Vid vilken ålder kan man börja göra det?
Svar
4
· Visningar
663
Senast: fancyfree
·
Övr. Katt Försöker klura ut vad mina kattungar har för kön, kan man se det såhär redan första veckan? Kan se att de ser olika ut men fattar...
Svar
5
· Visningar
6 908
Svar
0
· Visningar
133
Senast: SeSaN
·
Övr. Katt Är det någon har som har erfarenhet utav FIP? våran ena katt har antagligen det :cry:
Svar
6
· Visningar
857
Senast: Nitronom
·
Övr. Katt fins det nån skillnad i allergi på långhåriga och korthåriga katter?? jag är lite allergisk mot korthåriga katter, men jag är även...
Svar
4
· Visningar
1 588
Senast: Nominous
·
Övr. Katt Diskuterade katter igår, och en människa säger att alla mina katter kommer att dö för att de är för många! De kommer få sjukdomar och...
Svar
19
· Visningar
2 658
Senast: Majvi
·
L
Övr. Katt I ren desperation vänder jag mig till er på forumet. Min söta kisse som vi har haft i snart 8 år är sjuk. Tog honom till veterinären och... 2
Svar
34
· Visningar
12 454
Senast: Fiffi1
·
Övr. Katt Har tagit hem en katt från stallet jag jobbar på, men har inte kommit på något passande namn än.. känns lite trist att han inte har ett...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: jamjam
·
S
Övr. Katt hej! jag har provat sååå många kattgrus nu, jag blir sååå trött på det... miss cat dammar..... en sort är dyr den tredje är inte... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 165
Övr. Katt Någon som vet om det skiljer sig mycket mellan kastrering på hon och hankatt? Ska snart åka till vet...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: Acses
·
Övr. Katt Min Cleopatra är ingen liten baby längre :D 12 veckor på lördag och stora damen :love: Jag längtar efter henne!
Svar
5
· Visningar
970
Senast: Minerva
·
N
Övr. Katt Mina kattungar har nu blivit fem veckor och blir bara busigare och busigare:) Kruxet är att de precis har lärt sig hur de skall ta sig...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: little_me
·
Övr. Katt Stod och skulle ta på flugmedel på min häst i hagen. Hör hur mamma säger till katten att flytta på sig. Katten stod och strök sig på en...
Svar
15
· Visningar
2 881
Senast: Acses
·
Övr. Katt Hej!! Jag får hem två stycken hankatter till helgen!! Skulle vilja ha hjälp med namn till dem:) Båda är svartvita och syskon. Jag...
Svar
9
· Visningar
4 991
Senast: Snizzle
·
Övr. Katt Får eventuellt hem en liten katt unge på 5 veckor vilken dag som helst (den/dem har förlorat mamman till kattungarna så de är därför den... 2 3
Svar
56
· Visningar
12 757
Senast: Snizzle
·
A
Övr. Katt "Finns" det kattgård? Liksom det finns hundgård? En bekant har fått nya grannar som AVSKYR deras katter. Och katterna har bott där i 13...
Svar
6
· Visningar
2 671
Senast: amanin
·
Övr. Katt Får hem min kattbebis 1 augusti då han är tillräckligt stor för att flytta hem till oss. Men jag har funderat på det här med...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: Sol
·
L
Övr. Katt .. jag vet inte hur detta fungerar, men jag är i behov av få svar på några frågor ... kattunge som föddes i fredagseftermiddag och...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Sol
·
D
Övr. Katt Min katt biter sin ena kattunge lite då och då. Inte bara snabbt utan håller i den och nästa tuggar på den och kattungen skriker jätte...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: Chima
·
Övr. Katt Jag är lite nyfiken på vad stallkattens färg kallas. Någon som vet? :) (ursäkta stor bild) Från sidan... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 427
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka