Sv: Kattnamn

*off topic* Vad betyder KL och *knapplån* som jag har sett lite överallt? Är inte så haj än på dessa förkortningar. Finns det kanske nånstanns man kan läsa om förkortningar? nån egen tråd kanske?

Om man inte klickar på TS (Trådskaparens svarsknapp) utan på en annan användares svarsknapp men riktar sig till TS skriver man knapplån eller *kl*.
Lite dåligt förklarat kanske.

Vi har tre kattskruttar som har fått de ovanligt vackra namnen Doris, Bella och Tolouse. haha. Det är bland annat en mamma som kom på namnet Doris! Passar jättebra att sätta ändelser till namnen. Bella-brakskit och så vidare!:rofl:

*KL*

Våra katter har hetat:

Lillan
Flisan
Ploppy
Utte
Låbras
Spikis
Puh
Flingan
Kaktus
Babe
Gråtass
Lillstrumpa
Nasse

min katt heter Fisen o vi får hem en liten källing om 2veckor som ska heta busan,mysan el tosan...

Mina katter heter:
Whiskey
Nala
Rambo
Dollar
Maja

Vill döpa katter till:
Humlan
Pepsi
Cola
Siria
Kol
Katta
Drupps
Sringo

Ja, de finns måååånga mer :P

Tuffs kanske:) det heter min honkatt.

Andra namn på katter vi har/haft:

Sudden
Molly
Haklapp
Svartnos, vitnos
Fisen
Lotta

Får hem två små katter snart. De ska heta Sylvester Stallone (hane) och Sasha Czack (hona).
Förra kissen hette Tim.

Edgar, Ove, Knudd, Knutt, Harald, Fritiof, Birger, Conny, Ruben, Harvar, Märit, reidar, Tyko, Glenn, Ralf, Knutten, Gilbert, Greger :love: Albin, Torun, Hilding, Pål, Knut, Sixten, Stig, Sune, Rune, Kattja, Klemens:love: , Niemi, Kurt, Vendela, Teodor, Sverker, Hugo, Rasmus, Yrsa, Harry, Frank, Ragna, Hälge, Leo, Moritz, Roy, Gisela, Hampus, Fideli, Måns, Uno, Kaj, Alfons

Min nuvarande kissekatt heter oliwer. Nästa gång :angel: ska jag ha två stycken och dom ska döpas till harvar och klemens :devil:

Vad heter gargamels katt nu igen (från smurfarna)?Vad jag kommer ihåg så är det ju annars ett bra namn:p

Jag har 4 katter som kallas för Monty The Bastard, Billy The Silly, Black shit the first och Cushey the cute. hehe ganska fräcka namn men jag gillar det :cool:..

Haha, har aldrig hört bättre kattnamn :rofl: Dom va toppen! :D

Ja haha visst är dom..Deras personlighet passade med namnen ocskå:D..

Men jag har några namn med:

Monty Python
Sandwich
Silverspeck
Wiskers
Mosa
Sam wise the brave
Nelly Dean
Jokaster
Lambert
Bobcat...och många fler;)

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 918
Senast: Badger
·
Övr. Katt Vår ena hona har varit borta i 5 dagar, idag kom hon äntligen hem igen. Hon var väldigt väldigt hungrig och törstig, verkligen kastade...
Svar
3
· Visningar
679
Senast: Grazing
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 992
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 556
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar