Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Inatt blev jag mormor! Fem små kattungar har det tittat ut. Lite fundersam på om det inte finns en till där inne, men sista ungen kom ut...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Cettan
·
Övr. Katt Min katt kom hem i morse, och jag märkte att han gick konstigt, kollade ut då har de lagt ny asfalt på vägen utanför. Han har svarta...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Jenka
·
Övr. Katt Har fått ihopa en del foton på familjens buskatter under deras 1½ år långa liv :D . Här kommer ett smakprov :p En räddhågsen Ron...
Svar
18
· Visningar
1 482
Senast: Victovie
·
C
Övr. Katt Idag har jag hämtat min nya bebis så då borde jag ju visa henne här också! :love: :angel: Hon blir åtta veckor på måndag, fick henne...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: mandalaki
·
S
Övr. Katt Är så depp, den ena kattungen har förkylda ögon:cry: jag tvättar rent o smörjer huden under ögonen med mild salva. Nån som har bra tips...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: Svanhild
·
Övr. Katt Ni som bor i lägenhet med katt. Vart har ni ställt kattlådan? Vi har svårt att hitta en bra plats för våran kisses toalett. Vår toalett...
Svar
4
· Visningar
6 523
Senast: MonteRose
·
M
Övr. Katt jag köpte avmaskningsmedel på apoteket, satte det i skåpet, sedan tog jag fram den nu när jag skulle avmaska katterna, och gav alla 4...
Svar
2
· Visningar
3 449
Senast: pimy
·
H
Övr. Katt Om tre veckor ska vi åka och hämta våran kattunge som då är 12 veckor. Hur länge ska man vänta innan man kan lämna honom ensam? Ska man...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: pimy
·
K
Övr. Katt Hon (för det ser jag) är färdigtvättad och det samma är mamma katt. Nu har värkarna satt igång för nästa.. Ska jag ta undan den första...
Svar
17
· Visningar
1 228
Senast: kickan_g
·
Övr. Katt Jag har 4 st kattungar hemma som jag matar för hand var tredje timma. En av dom vill inte gå upp i vikt lika bra som dom andra, några...
Svar
1
· Visningar
602
Senast: Nussikan
·
S
Övr. Katt Min katt har fått kattungar tidigare än vad jag trodde och har fött dom ute någonstans. Såg det igårkväll när hon kom in:( Försöker... 2
Svar
29
· Visningar
2 832
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt har 2 kattungar, en lärde sig gå på lådan tidigt, den andra kissar o bajsar inne ÖVERALLT hela tiden. Dom är 10-11 veckor gamla. vi har...
Svar
6
· Visningar
1 109
Senast: Sol
·
Övr. Katt har hört att katter som får klorna klippta med jämna mellanrum klöser mer än katter som inte/sällan klipps... fick höra att en på msn...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: Nitronom
·
L
Övr. Katt Min kisse har fått en konstig utväxt bakom ena örat, typ som en förhårdnad eller vårta. Den påminner mycket om hästarnas kastanjer, det...
Svar
7
· Visningar
2 131
Senast: smirk
·
D
Övr. Katt Ja jag skaffade min Minus för 3 dagar sen.. :) Nu har jag skaffat en mindre kamrat till honom. Han heter Sune. =)...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Syrran!
·
Övr. Katt Yoga lägger upp byxor Yoga broderar Yoga kollar mögel på duschdraperiet Abbie har koll på ekonomin Abbie har dukat...
Svar
14
· Visningar
1 058
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Ja som rubriken säger, gör man det?
Svar
3
· Visningar
853
Senast: MissFideli
·
V
Övr. Katt Jag såg idag att alla annonsforum översvämmas av annonsen: Bortskänkes: Vi tar emot alla husdjur Vi tar emot husdjur som behöver nytt...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Alexander - katthistoria med lyckligt slut. Mina grannar på landet har alltid varit katthatare. När mina katter har varit med har vi...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: cirkus
·
D
Övr. Katt Min katt ligger och föder.. jag hittade henne i sin låda för ungefär 10 minuter sen.. det är blött i lådan (fostervatten?) och hon får... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 662
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • FÅRtråden
  • Valp 2025