Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Övr. Katt min mycket gravida katt?? Vet inte riktigt när hon ska ha,men hon är MYCKET tjock. Ungarna rör sej minder nu än förut och så sover...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: kickan_g
·
Övr. Katt Denna veckan kommer vi att få hem vår lilla nya bebis-katt :love: En liten lurvig historia som min medryttares moster ger till oss...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Megs
·
Övr. Katt Kan man få om man korsar en SvartSilverTabby hona med en BlueSmoke hane??:bow: Undrar också när raskatter brukar bli könsmogna??
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag vet inte om det finns nån här som kan "se" var han kan vara, men jag har för mig om att jag läst här om upphittade saker så jag gör...
Svar
7
· Visningar
1 659
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag la ett spår till min hund ikväll och när jag gick upp i skogen så mötte jag en av stallkatterna, Spike. Han är otroligt kelig och...
Svar
1
· Visningar
757
·
V
Övr. Katt :crazy: Har någon vart med om det någon gång? Jag borstade en katt som finns hos en på jobbet i veckan här och han tyckte det var sååå...
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: Vaccan
·
S
Övr. Katt Behöver tips på vad jag kan döpa min blivande kattunge till som jag får hem om en månad. Har tyvärr ingen bild ännu på han. Men alla...
2
Svar
26
· Visningar
28 359
Senast: Modest
·
Övr. Katt kommer om 2veckor..eller rättare sagt, jag hämtar honom i finland om 2 veckor ;) är han inte läcker?:love:
Svar
5
· Visningar
696
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Tills för några år sedan så trodde jag katter alltid grävde ner sin skit och att de aldrig "använde" sin skit eller sitt pink till ngt...
Svar
6
· Visningar
1 223
Senast: Prosit
·
K
Övr. Katt Jag hittade just en rejäl fläck (kanske 4 cm lång och 2,5 cm bred) under magen på kissen, som är helt KAL. Fullständigt ren på päls...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Kat
·
Övr. Katt Ja vad händer då:confused: En av dem som vill ha kattungar av mej berättade att hennes dotter tagit hem sin kattunge när den bara var...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 771
Senast: nyckelpiga
·
Övr. Katt Jag har funderat lite på det och kommit fram till att jag bara litar på två av våra fem katter till 100%. En av de andra är fortfarande...
2
Svar
22
· Visningar
2 267
Senast: kem
·
C
Övr. Katt Vilken färg skulle ni säga att han har? Grå eller blå? Eller nått annat? Är han inte söt förästen :love: ?
Svar
11
· Visningar
1 248
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min ung-katt, kastrerad 2-åring, är en oerhört hyperaktiv herre som nu så här på vårsidan fallit ur onödigt mycket. Ägnar dagarna åt...
Svar
10
· Visningar
1 402
Senast: Vagis
·
C
Övr. Katt Uuuhh, råkade klämma älskade kattens svans i en dörr!!!! :crazy: :cry: Han skrek till och sprang och gömde sej under sängen...fick fram...
Svar
6
· Visningar
11 794
Senast: cerrox
·
Övr. Katt Uppdaterar er lite då. ;) Först ut, Dario: Sedan kommer Tenebre: Och sist och faktiskt minst, Rosso: Ingen är tingad...
Svar
18
· Visningar
909
Senast: _moa_
·
I
Övr. Katt Okej, har en hankatt, ej kastrerad. Han är 6 månder gammal. Mitt problem är att det luktar så fruktansvärt illa om kattlådan, trots att...
2
Svar
20
· Visningar
4 208
Senast: MissFideli
·
B
Övr. Katt Nu har jag flyttat hemmifrån och har bestämt mig för att köpa kattunge http://www.katthemmet.nu/ så finns dom under rubriken...
Svar
1
· Visningar
853
·
Övr. Katt Kolla vilka fina bilder jag hittade på datorn! :) Förlåt om jag förstör det fina vädret med lite vinter bilder. :D Flisan...
Svar
13
· Visningar
989
Senast: Idi_oten
·
Övr. Katt Lilla Kissen (1½ år) löpte första gången i våras. Resultatet blev det här: Hur gör man bäst nu för att inte få en till kull ungar...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 531
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar