Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Övr. Katt :confused: Hoppas någon kan hjälpa mej med ett litet problem vi har. Det är så att vi har väldens goaste katt. :love: Hon fyller ett år...
Svar
1
· Visningar
945
Senast: Emma85
·
Övr. Katt Min lillkille råkade ut för en ordentlig infektion efter sin krypt.kastrering trots antibiotika redan från början. Fick åka in till...
Svar
1
· Visningar
4 205
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag kommer att flytta ännu längre ut på landet, och då kommer mina katter att ha möjlighet att få bli utekatter(som sover inne). Dom...
Svar
7
· Visningar
730
Övr. Katt Måste visa mina små kissebebisar :) och kan någon hjälpa mig va de har för färger? är jätte dålig på det ;) Alla kissarna är redan...
Svar
14
· Visningar
1 180
Senast: LuckyBoy
·
Z
Övr. Katt Hej! Jag har en super fin go gammal kattgubbe på snart 9 år. :love: Mina problem gäller att han pga av en av mina grannar (jag bor i...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Marvin
·
S
Övr. Katt Hej några tips min katt har haft diarre tre dagar nu och jag ringde vetrinären orolig för han är sig inte lik och det är väl inte...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Reykur
·
J
Övr. Katt Hej! Kul att du tittar på min fråga.:) Jag är en rätt nybliven ägare till en Brittisk korthårs hona som är sju månader. Min fråga är...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hur mycket sover era katter? Jag vet inte om det här stämmer, men jag har fått en känsla av att våra två katter sover mer nu än för...
Svar
4
· Visningar
940
·
F
Övr. Katt Behöver hjälp av Er kattkunniga. Jag har nyligen köpt en raskatt från en uppfödare (katten är fyra år). Katten är innekatt hos mig...
Svar
9
· Visningar
5 403
·
A
Övr. Katt Tyvärr är alla mina kattvakter bortresta samtidigt som jag själv i sommar, så jag kommer att behöva lämna Sven & Selma på kattpensionat...
Svar
2
· Visningar
2 679
·
Övr. Katt *trådskapar mania* Om några veckor hämtar jag min lillflicka. Oscar kommer då att vara kastrat medans Rustie om möjligt kommer att...
Svar
2
· Visningar
2 472
·
Övr. Katt Vårat nytillskott är ju som sagt dräktig, men jag börjar undra hur många det egentligen är därinne! :eek: Hon börjar få svårt att röra... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 403
·
K
Övr. Katt min mycket gravida katt?? Vet inte riktigt när hon ska ha,men hon är MYCKET tjock. Ungarna rör sej minder nu än förut och så sover...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: kickan_g
·
Övr. Katt Denna veckan kommer vi att få hem vår lilla nya bebis-katt :love: En liten lurvig historia som min medryttares moster ger till oss...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Megs
·
Övr. Katt Kan man få om man korsar en SvartSilverTabby hona med en BlueSmoke hane??:bow: Undrar också när raskatter brukar bli könsmogna??
Svar
3
· Visningar
914
·
Övr. Katt Jag vet inte om det finns nån här som kan "se" var han kan vara, men jag har för mig om att jag läst här om upphittade saker så jag gör...
Svar
7
· Visningar
1 664
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag la ett spår till min hund ikväll och när jag gick upp i skogen så mötte jag en av stallkatterna, Spike. Han är otroligt kelig och...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Heulwen
·
V
Övr. Katt :crazy: Har någon vart med om det någon gång? Jag borstade en katt som finns hos en på jobbet i veckan här och han tyckte det var sååå...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: Vaccan
·
S
Övr. Katt Behöver tips på vad jag kan döpa min blivande kattunge till som jag får hem om en månad. Har tyvärr ingen bild ännu på han. Men alla... 2
Svar
26
· Visningar
28 421
Senast: Modest
·
Övr. Katt kommer om 2veckor..eller rättare sagt, jag hämtar honom i finland om 2 veckor ;) är han inte läcker?:love:
Svar
5
· Visningar
703
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka