Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu är lillgrynet kastrerad. :D Det avlöpte utan större komplikationer, om än hon tog en hel del resurser i anspråk när de skulle sticka...
Svar
15
· Visningar
720
Senast: Willebillebus
·
Övr. Katt Efter en resa på 100 mil tur och retur är lilla fröken äntligen i sitt nya hem i mörkaste Småland. Kan ju säga att det inte var...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: Thera
·
H
Övr. Katt Om ett par veckor får vi hem vår efterlängtade kattunge. Han kommer vara en innekatt. Nu när det är så varmt funderar jag på hur ni med...
Svar
2
· Visningar
2 200
Senast: Prosit
·
F
Övr. Katt Vet inte om det finns några uppfödare här men jag testar. Vi har just nu en kull med tre Ocicat-kattungar. Alla är tingade och...
Svar
12
· Visningar
2 166
Senast: Hyacinth
·
C
Övr. Katt jag har två katter är 4 år,bröder. Dom har fart runt i många hem de två första åren innan jag köpte dom. I vintras började den ena att...
2
Svar
29
· Visningar
2 059
Senast: CindyLou
·
Övr. Katt Nu vågar jag hoppas på att lillkillen klarar sig så nu får ni se dem: Cerridwen Profondo Rosso Cerridwen Tenebre...
2
Svar
23
· Visningar
1 853
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt Jag och min sambo är på väg att köpa ett hus som ligger i ett lugnt villaområde med c a 500 meter avstånd till en väg. Vi har haft våra...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Någon som importerat katt från Holland, Tyskland, Italien eller Frankrike? Hur gjorde ni? Vilket transportmedel använde ni och vad...
Svar
10
· Visningar
2 606
·
Övr. Katt Försökte sy ett par studpants till Rustie. Dock flög något fanskap i min symaskin eller nått för den stendog. Löparbrallor för jyckar...
Svar
9
· Visningar
978
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Alltid intressant att se vad folk kan betala för djur bara dom är "nya" :p Personligen tycker jag inte den är jätteolik flera andra...
Svar
5
· Visningar
2 286
·
Övr. Katt Om 2 timmar kommer jag inte vara kattlös längre. Måns fick ju ett nytt, permanent gott hem där han trivs och nu är det dags för att vara...
2
Svar
39
· Visningar
2 203
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Det börjar nalkas för kastrering! Han katten kommer bestämt att kastreras inom de två kommande månaderna. Hon katten däremot är jag...
2
Svar
33
· Visningar
2 259
·
L
Övr. Katt För fyra veckor och tre dagar sedan tog jag hand om en liten "vild" honkatt som var högdräktig. Hon var krafigt infekterad av kattvirus...
Svar
15
· Visningar
1 223
Senast: LuckyBoy
·
M
Övr. Katt Som sagt är kattsand något man ska lägga i komposten? Vill inte skölja ner det i toan precis iochmed att det blir som cement i avloppet...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Nu när det har blivit så varmt så har våran kattmamma bestämt sig för att ungarna ska bo bakom soffan. Detta är direkt olämpligt av...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Chloé
·
C
Övr. Katt Hej, nu har min bostadsrättsförening bestämt att man måste hålla sin KATT kopplad i bostadsområdet (ligger i grönområde, alla har egen...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 586
Övr. Katt Till att börja med;Stackars lilla Iko(hunden) som får stå ut med denna mkt närgångna och lekfulla lille :devil:'s katt! Den katten har...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Modest
·
A
Övr. Katt Vad behöver man egentligen införskaffa när man skaffar kattunge för första gången? Det här är vad jag har kommit på hittills: * Foder...
Svar
7
· Visningar
795
Senast: pimy
·
Övr. Katt :DNu ska jag gå och bada mina två Perserkatter,sedan ska det till att fönas länge... Kommer nog tillbaka ikväll är jag rädd:crazy...
Svar
4
· Visningar
662
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Jag har fått klartecken av min hyresvärd att få sätta upp en rastgård på baksidan! :D Dock vill han att den lätt ska kunna plockas ned...
Svar
1
· Visningar
1 058
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama