Varför kräks...

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare kickan_g
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 843
K

kickan_g

min mycket gravida katt?? Vet inte riktigt när hon ska ha,men hon är MYCKET tjock. Ungarna rör sej minder nu än förut och så sover (eller vilar) hon nästan hela tiden.

Men jag undrar mest: varför kräks hon? Hon har kräkts 4 ggr idag. O i stort sett bara galla.

Sv: Varför kräks...

Dräktiga katter kan må illa precis som gravida kvinnor kan göra. Det är inget konstigt.

Okey. Tack. Undrade lite eftersom hon aldrig gjort det förut under dräktigheten. Blir lite fnoskig eftersom förra katten hade sånna besvär med att föda ut ungarna.

du kan ju alltid ringa å rådfråga en veterinär de kostar ju inget å dom om några vet nog , tänkte mest på att du skrev att hon inte gjort de för ... känns ju alltid tryggast att veta säkert

Ja det blir nog ett samtal till vet sen om hon fortsätter.
Sen en sak till jag undrar över: hur ser man att en katt har verkar? Det var 2 år sen jag såg det och har glömt hur det ser ut.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter som lever sitt liv som (huvudsakligen) innekatter. Vi bor dock i ett gammalt, otätt hus nära skog och betesmarker, så...
Svar
12
· Visningar
1 214
Senast: Roheryn
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
552
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 853
Senast: Sassy
·
Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
321
Senast: Breen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka