Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min pojkvän delar en trea med två kompisar, nu ska en av dem flytta och en annan ska flytta in. Inflyttningen har en katt, en...
Svar
7
· Visningar
948
Senast: ylba
·
Övr. Katt Kom på att det var ett tag sedan jag bildbombade er med bilder på våran unga, 17 månader, blivande avelshane....
Svar
3
· Visningar
737
Senast: palle
·
Övr. Katt Hur gör ni när ni ska åka långt med katterna för att resan ska bli så trevlig som möjligt för både tvåbeningar och fyrbeningar? Jag ska...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Anirac
·
Övr. Katt Min kattstackare har stått på ab i 2½ vecka och idag sprutade bajset ur honom och det är väl inte så konstigt- hela hans normala...
Svar
7
· Visningar
1 994
Senast: Mynta2
·
E
Övr. Katt Jag är en stor fjolla men ändå! Kattungen som vi fick igår som är 9-10 veckor gammal grävde i en blomkruka idag, ju mer jag försökte...
2
Svar
30
· Visningar
2 739
Senast: enjoyable
·
Övr. Katt Mor och far har en kastrat som börjar bli till åren. Han är pigg och till synes frisk även om han börjat bli lite långsam och se gammal...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: pimy
·
L
Övr. Katt Hejsan. Jag vill veta allt om sjukdomen hcm. Så alla ni med erfarneheter eller bara fakta snälla skriv och berätta. Tack så mycket...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Sol
·
H
Övr. Katt Det är så att jag vet en katt som ägarna inte bryr sig om. Katten får aldrig komma in i lägenheten och får aldrig mat. Katten står jämt...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: Houdinie
·
R
Övr. Katt Ja, som rubriken lyder. Tycker ni det är okej med tre katter i en lägenhet på 20 kvm? Två katter ska ju funka, men är det värre med...
Svar
11
· Visningar
1 510
Senast: Cicka
·
F
Övr. Katt Vid vilken ålder kan man börja göra det?
Svar
4
· Visningar
661
Senast: fancyfree
·
Övr. Katt Försöker klura ut vad mina kattungar har för kön, kan man se det såhär redan första veckan? Kan se att de ser olika ut men fattar...
Svar
5
· Visningar
6 896
Svar
0
· Visningar
131
Senast: SeSaN
·
Övr. Katt Är det någon har som har erfarenhet utav FIP? våran ena katt har antagligen det :cry:
Svar
6
· Visningar
851
Senast: Nitronom
·
Övr. Katt fins det nån skillnad i allergi på långhåriga och korthåriga katter?? jag är lite allergisk mot korthåriga katter, men jag är även...
Svar
4
· Visningar
1 559
Senast: Nominous
·
Övr. Katt Diskuterade katter igår, och en människa säger att alla mina katter kommer att dö för att de är för många! De kommer få sjukdomar och...
Svar
19
· Visningar
2 641
Senast: Majvi
·
L
Övr. Katt I ren desperation vänder jag mig till er på forumet. Min söta kisse som vi har haft i snart 8 år är sjuk. Tog honom till veterinären och...
2
Svar
34
· Visningar
12 434
Senast: Fiffi1
·
Övr. Katt Har tagit hem en katt från stallet jag jobbar på, men har inte kommit på något passande namn än.. känns lite trist att han inte har ett...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: jamjam
·
S
Övr. Katt hej! jag har provat sååå många kattgrus nu, jag blir sååå trött på det... miss cat dammar..... en sort är dyr den tredje är inte...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 153
Övr. Katt Någon som vet om det skiljer sig mycket mellan kastrering på hon och hankatt? Ska snart åka till vet...
Svar
5
· Visningar
1 018
Senast: Acses
·
Övr. Katt Min Cleopatra är ingen liten baby längre :D 12 veckor på lördag och stora damen :love: Jag längtar efter henne!
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.