Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Eller kan man det? Har haft min honkatt som innekatt en tid just pga att hon inte är kastrerad. ( Hade inte fått en tid men det låg...
Svar
5
· Visningar
726
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt Vår nya granne, som bor på andra sidan E18, har en okastrerad hankatt. Den katten har tagit för vana att komma hit och dänga mina... 2
Svar
22
· Visningar
1 742
Senast: millus
·
Övr. Katt Dags att sätta min två brudar på p-piller. P-pillrena är utskrivna och hämtade, blev varianten promon vet. En fråga dock. Det står...
Svar
15
· Visningar
1 527
Senast: tgd
·
L
Övr. Katt är så himla förbannad! :mad: var ute med hundarna och kisse gick bredvid som vanligt. vi ska precis korsa en väg när en bil kommer...
Svar
6
· Visningar
887
Senast: Zarro
·
S
Övr. Katt På fredag ska jag hämta hem vår nya familjemedlem Isidor som är en Russian Blue katt och jag undrar om det finns någon här som har... 2
Svar
25
· Visningar
4 563
Senast: Mabuse
·
T
Övr. Katt Hej på er! Jag har en steriliserad honkatt på 2 år.Molly är både ute och inne.Min kompis har nu fått kattungar och jag tänkte ev.att ta...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Våran grannes katthona får ungar hos oss varje vår, det är stallkatter och hon trivs bättre här, ungarna bor på våran förstukvist under...
Svar
5
· Visningar
8 362
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Vad ska jag göra med min katt, jag får aldrig sova riktigt ordentligt längre. Hon väcker mig och min sambo skrikande mellan 4-6 på...
Svar
17
· Visningar
3 648
Senast: mandalaki
·
D
Övr. Katt Hej, Våran kisse Doris kastrerades i Onsdags och har sedan dess ätit bra och vilat mycket (nästan för mycket), men nu ikväll ser det... 2
Svar
31
· Visningar
10 420
Senast: Sol
·
Z
Övr. Katt Min favoritras är norsk skogskatt :love: 2
Svar
20
· Visningar
1 615
Senast: Nanzzoni
·
Övr. Katt våran katt var rumsren men nu dom senaste månaderna har hon valt att inte skita i lådan som står inne i badrummet. Det började med...
Svar
14
· Visningar
1 990
Senast: sofiaspel
·
Övr. Katt Hej!! För ca tre veckor sedan så skaffade jag två katter att ha som stallkatter. De är ett år gamla och har varit innekatter fram...
Svar
5
· Visningar
2 221
Senast: maria_b
·
Övr. Katt Hur vet man om en kattunge är förstoppad och vad kan man göra åt det isf?
Svar
6
· Visningar
1 266
Senast: Sol
·
Övr. Katt Just så låter det med jämna mellan rum om dagarna... Ebba är 7 år, och Tussan är ca 6 månader på bilderna... Och det är INTE mor...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: palle
·
U
Övr. Katt Känns som om jag bombar detta forum med nya trådar hit och dit men nu behöver jag verkligen er hjälp. Är väldigt dålig på att se vilket...
Svar
14
· Visningar
1 485
Övr. Katt Min katt ska få kattungar... Då hon var dräktig när jag fick henne, så vet jag inte riktigt när hon ska få missarna... Hennes ljuver...
Svar
5
· Visningar
1 313
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Min systers katt låg påkörd mitt på vägen framför paddocken igår kväll när hon kom hem.:cry: Blodig och DÖD, ingen hade ens dragit... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 095
Senast: fettso
·
Övr. Katt Jag har en avelshona hemma som precis fått sin första kull. Jag hade tänkt ta en kull till på henne innan hon kastreras eftersom hon har...
Svar
14
· Visningar
1 022
Senast: Nussikan
·
J
Övr. Katt Vi fick igår hem en liten kattunge, en röd och vit grabb. Mina småsyskon tycker att han ska heta Tiger men det låter ju väldigt tråkigt...
Svar
2
· Visningar
622
Senast: Syrran!
·
Övr. Katt Jag har en sex år gammal bondkatts hona. Hon har riktigt tjock päls och är utekatt. Nu började jag dock fundera när hon fäller som en...
Svar
2
· Visningar
1 164
Senast: Hedda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka