Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Katt Min favoritras är norsk skogskatt :love:
2
Svar
20
· Visningar
1 612
Senast: Nanzzoni
·
Övr. Katt våran katt var rumsren men nu dom senaste månaderna har hon valt att inte skita i lådan som står inne i badrummet. Det började med...
Svar
14
· Visningar
1 985
Senast: sofiaspel
·
Övr. Katt Hej!! För ca tre veckor sedan så skaffade jag två katter att ha som stallkatter. De är ett år gamla och har varit innekatter fram...
Svar
5
· Visningar
2 210
Senast: maria_b
·
Övr. Katt Hur vet man om en kattunge är förstoppad och vad kan man göra åt det isf?
Svar
6
· Visningar
1 259
Senast: Sol
·
Övr. Katt Just så låter det med jämna mellan rum om dagarna... Ebba är 7 år, och Tussan är ca 6 månader på bilderna... Och det är INTE mor...
Svar
8
· Visningar
890
Senast: palle
·
U
Övr. Katt Känns som om jag bombar detta forum med nya trådar hit och dit men nu behöver jag verkligen er hjälp. Är väldigt dålig på att se vilket...
Svar
14
· Visningar
1 467
Övr. Katt Min katt ska få kattungar... Då hon var dräktig när jag fick henne, så vet jag inte riktigt när hon ska få missarna... Hennes ljuver...
Svar
5
· Visningar
1 309
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Min systers katt låg påkörd mitt på vägen framför paddocken igår kväll när hon kom hem.:cry: Blodig och DÖD, ingen hade ens dragit...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 081
Senast: fettso
·
Övr. Katt Jag har en avelshona hemma som precis fått sin första kull. Jag hade tänkt ta en kull till på henne innan hon kastreras eftersom hon har...
Svar
14
· Visningar
1 018
Senast: Nussikan
·
J
Övr. Katt Vi fick igår hem en liten kattunge, en röd och vit grabb. Mina småsyskon tycker att han ska heta Tiger men det låter ju väldigt tråkigt...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: Syrran!
·
Övr. Katt Jag har en sex år gammal bondkatts hona. Hon har riktigt tjock päls och är utekatt. Nu började jag dock fundera när hon fäller som en...
Svar
2
· Visningar
1 146
Senast: Hedda
·
J
Övr. Katt Hej! Min Brittiska korthårs hona på sju månader har gröna ögon, hon ska ha gula. Jag har hört att färgen kan ändras vart efter de...
Svar
6
· Visningar
1 109
Senast: jamjam
·
C
Övr. Katt våran katt tar med sig hundratals fästingar in hela tiden.:angel: pappa blir tokig. jag undrar vad man kan göra åt det, någon som vet? :)
Svar
17
· Visningar
1 577
Senast: Cicka
·
Övr. Katt I fredags kom Frasse till Sverige, i måndags tog vi hem honom hit (och placerade Hanoo hos Frasses fodervärd för att han ska slippa...
Svar
11
· Visningar
1 700
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Är hon inte helt vansinnigt vacker? :love: Inte ofta jag lyckas knäppa vackra bilder på henne, då hon oftast sover eller gör nån...
2
Svar
23
· Visningar
2 733
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Nu är nya tyska klösträdet uppe!! Supernöjd, det blev precis så fint som jag trodde :banana: Katterna? Tja... Dammigt...
Svar
12
· Visningar
840
Senast: Bison
·
Övr. Katt Det verkar som om dom flesta tar någon/några kullar på sin/sina honor och sedan steriliserar man? Finns det inte ngn som behåller...
Svar
8
· Visningar
892
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Visst är de söta min gammelkatts styvbarn. Hon till o med tuttar dem.
Svar
1
· Visningar
568
Senast: staaria_
·
  • Låst
Övr. Katt katterna måste bort. vi har annonserat på nätet. vi kan inte ha dom kvar. vi vill ha dom kvar för dom är så jävla underbara. men vi tror...
Svar
10
· Visningar
992
Senast: doglover
·
S
Övr. Katt Vet inte varför, men av en händelse råkade vi komma att prata om en sådan med grannen idag. För länge sen stod vi och höll i en sådan i...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: zulli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama