Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu sitter jag och väntar på min skjuts till veterinären. Jag kom just hem från mitt nattjobb och möts i dörren av en katt med blodigt...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Idag blev äntligen våran (eller rättare sagt katternas) rastgård klar, både vi och kissarna blev helnöjda! Här är några kort på när...
Svar
10
· Visningar
845
Senast: HumleMumlan
·
Z
Övr. Katt Läste just i Aftonbladet om två tonårstjejer i New York som hade dränkt in en kattunge i bensin och tänt på, de ville ha "lite kul". Jag...
Svar
3
· Visningar
648
Senast: enjoyable
·
Övr. Katt Man måste få bildbomba i bland :angel: Oscars snygga stil Oscar och Rustie (Fåret i bakgrunden ) trängs i lillebrors rum...
Svar
10
· Visningar
873
Senast: Matinee
·
Övr. Katt Ja nu är de riktigt stora mina busar så jag tänkte det var dags att visa lite bilder igen! Tyvärr har jag ju varit dålig på det. Alla...
Svar
10
· Visningar
1 350
Senast: Puma
·
C
Övr. Katt Vet inte vad jag ska ta mej till? Hittar inte min innekatt. :( Han är borta, såg han senast innan i morse, sen har min bror varit hemma...
Svar
15
· Visningar
3 829
Senast: millus
·
Övr. Katt Nu har Månsan varit hemma i 19 dagar. Hon har dubblat sin vikt och är oändligt kelig! Så här nöjd är hon: Vår lilla...
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: aiquen
·
L
Övr. Katt Nu är det så att stallkatterna har fått väldigt hårda magar, antagligen mask. Jag har pratat med stallägarna, och dom säger att dom...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Sheltien
·
Övr. Katt Hur gamla katter har ni? Vad ligger medelåldern på, ungefär...? Jag har min första katt kvar... hon är 20 år, heter Smulan för hon har...
Svar
15
· Visningar
4 498
Senast: Rox
·
Övr. Katt Hur kan en äldre katt reagera om man skaffar en kattunge? Visst är det så att de kan försvinna för att aldrig komma tillbaka? Hur...
Svar
6
· Visningar
1 277
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Hur stora risker är det? Vi ska sterilisera/kastrera en katthona, hon är tio år. Problemet är att hon har mops ansikte, lite ihoptryckt...
Svar
5
· Visningar
2 922
Senast: Antiqua
·
Övr. Katt Nu har både Måns och jag tröttnat på vår nuvarande sele, så nu ska en ny sele (med snappspännen!) införskaffas. Valet har fallit på en...
Svar
6
· Visningar
964
Övr. Katt Dags för lite bilder kanske? ;) Dobby Jr. (eller Rosso som han också kallas). Lambi (alltså Tenebre som tyvärr har växt ur... 2
Svar
20
· Visningar
1 720
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt min katt har haft verkar till och från sedan 23.00 i går kväll och nu vid 13.40 sätter verkarna igång och en lite katunge kommer ut...
Svar
12
· Visningar
2 154
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Katt Snuffsan! Hur har det gått med din hungriga kattmamma? //millus
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt Mamma ska åka in med en sjuk kisse i eftermiddag. Det är inte vår egen och det verkade jättesvårt att få tid hos vet :( men nu har dom...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Ska om några veckor ta hem ett knippe katt. Var ute idag och tittade på kattungar och bestämde mig för en svart hona med beiga inslag...
Svar
2
· Visningar
1 369
Senast: Belethien
·
C
Övr. Katt Igår fyllde mina kattungar 2 veckor. :love: Jättesöta är de. Har precis lärt sig spinna så det knattrar bakom soffan hela tiden.:love...
Svar
6
· Visningar
3 947
Senast: Bison
·
Övr. Katt Tyckte det behövdes en tråd för alla fina sommarbilder på katterna här. Alla sommarbilder är välkomna, men länka gärna till stora...
Svar
7
· Visningar
745
Senast: Tusse2
·
Övr. Katt Har ju som dom flesta vet en liten katt liga här i huset. Allt har gått jätte bra. men nu börjar dom bli elaka mot den ena. Och hon är...
Svar
13
· Visningar
1 204
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka