Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Hmm, det gick inte så bra med katterna som jag tog på omplacering. Hanen trivdes inte i en liten lägenhet i stan, och han tyckte inte om...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Reykur
·
D
Övr. Katt Tror jag blir tokig Nu märks det hur svårt det är att komma in i gemenskapen på en liten ort jag vill skaffa en kattunge men... 2
Svar
21
· Visningar
1 807
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Tre frågor: Hur gammal tycker ni en hona ska vara första gången man parar henne? Hur gammal får hon max vara för att ta en första...
Svar
7
· Visningar
8 890
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Tänkte jag skulle presentera mina nyförvärv och mina små ulltussar :) Börjar med dom tre små bebisarna: S*Eikefjord's Chartreuse...
Svar
6
· Visningar
718
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Min katt kom in för en stund sen, och hon haltar lite på ena bakbenet. Hon stödjer på det litegrann, men går mest med det "uppe". Har...
Svar
5
· Visningar
758
N
Övr. Katt Djuren och vi flyttar till hus i höst, och tanken är väl att bygga klart altanen och kattsäkra den så snabbt det går. Men det blir...
Svar
4
· Visningar
1 622
Senast: Gaia
·
S
Övr. Katt Vi har en kattunge som blir 9 veckor nu på söndag. Mamman har vi också så han diar ju såklart lite fortfarande. Sen har vi kokat fisk...
Svar
12
· Visningar
5 861
Senast: Galore
·
Svar
0
· Visningar
125
Svar
0