Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Funderar på o skaffa mig en till katt och vill ha en korthårig denna gång. (Har Maine coon nu.) Denna katt skall ev kunna användat...
Svar
4
· Visningar
1 462
Senast: Lilla-S
·
Övr. Katt På 6 veckor har en väldigt frånvarande mor, som sällan är med sina små. Grannen kom lite orolig idag och frågade om jag hade fil, som...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: Gnist
·
C
Övr. Katt Hejsan! Min kastrerade hankatt fick diagnosen små kristaller i urinet för 2 år sedan. Han fick medicin samt diet foder som han inte...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: pimy
·
F
Övr. Katt Har ett stort problem...vår älskade lilla katt sitter 18 meter (!) upp i ett träd sen fyra dagar tillbaks och kan inte komma ner..Vi har...
Svar
1
· Visningar
881
Senast: ika77
·
R
Övr. Katt Ber om ursäkt om jag lägger detta i fel forum , chansar på att jag får hjälp här...:bow: Funderar på att starta katthem, jag mår illa...
Svar
11
· Visningar
3 405
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Igår kom de så, de efterlängtade bebisarna! :love::love: Mamma Sally var rätt tung de sista dagarna men jämfört med vad jag hört...
2
Svar
20
· Visningar
1 594
Senast: Puma
·
Övr. Katt Är det sant att bara honor kan vara trefärgade? (eller fler färger om det nu finns...) Att hanar bara har två eller en färg? Fick...
2 3
Svar
51
· Visningar
14 415
Senast: Snuffsan
·
Övr. Katt Har precis flyttat till en gård och iom köpet medföljde en katt. De som bodde på gården tidigare hade en Grand Danois så han borde vara...
Svar
5
· Visningar
2 059
Senast: phernilla
·
Övr. Katt Hon ligger och får sammandragningar/ krystvärkar... nervör, detta är första gången jag är med när en katt får bebisar.. Vet inte alls...
Svar
5
· Visningar
12 609
Senast: phernilla
·
Övr. Katt Har skaffat två kattungar. Nu har de fått kattsnuva. Jag har läst om det på nätet, men blir inte klok på det. Är det som en vanlig...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: kolblakkur
·
Övr. Katt Jag ska kolla på kattunge (ragdoll) på måndag. Uppfödarna var dels förvånade över att hon fortfarande var kvar, men hade tänkt behålla...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Eller kan man det? Har haft min honkatt som innekatt en tid just pga att hon inte är kastrerad. ( Hade inte fått en tid men det låg...
Svar
5
· Visningar
723
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt Vår nya granne, som bor på andra sidan E18, har en okastrerad hankatt. Den katten har tagit för vana att komma hit och dänga mina...
2
Svar
22
· Visningar
1 728
Senast: millus
·
Övr. Katt Dags att sätta min två brudar på p-piller. P-pillrena är utskrivna och hämtade, blev varianten promon vet. En fråga dock. Det står...
Svar
15
· Visningar
1 461
Senast: tgd
·
L
Övr. Katt är så himla förbannad! :mad: var ute med hundarna och kisse gick bredvid som vanligt. vi ska precis korsa en väg när en bil kommer...
Svar
6
· Visningar
883
Senast: Zarro
·
S
Övr. Katt På fredag ska jag hämta hem vår nya familjemedlem Isidor som är en Russian Blue katt och jag undrar om det finns någon här som har...
2
Svar
25
· Visningar
4 537
Senast: Mabuse
·
T
Övr. Katt Hej på er! Jag har en steriliserad honkatt på 2 år.Molly är både ute och inne.Min kompis har nu fått kattungar och jag tänkte ev.att ta...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Våran grannes katthona får ungar hos oss varje vår, det är stallkatter och hon trivs bättre här, ungarna bor på våran förstukvist under...
Svar
5
· Visningar
8 182
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Vad ska jag göra med min katt, jag får aldrig sova riktigt ordentligt längre. Hon väcker mig och min sambo skrikande mellan 4-6 på...
Svar
17
· Visningar
3 606
Senast: mandalaki
·
D
Övr. Katt Hej, Våran kisse Doris kastrerades i Onsdags och har sedan dess ätit bra och vilat mycket (nästan för mycket), men nu ikväll ser det...
2
Svar
31
· Visningar
10 248
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(