Sv: Kattungar

Ja nog blir det lååååååååååånga veckor tills kissen får komma hem men det roliga är att jag får följa kattungens utveckling från börgan och jag är den som får välja först:)

Pappan är hel röd men man kan ana en mycket svag tigrering.

Det vore trevligt om det blev en blå eller creme färgad kisse har aldrig haft någon med dom färgerna.

Sv: Kattungar

Bara hålla tummarna då. Ska du ha en enfärgad så får du en pojke i alla fall, alla flickor blir sköldpaddor av nått slag. Så långt är det 100% säkert i alla fall :D

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi får hem en ny liten kattunge (hane) nästa vecka. Vi har en vuxen kastrerad hona sedan tidigare och undrar lite hur vi ska gå...
Svar
5
· Visningar
1 161
Senast: Ainon
·
Katthälsa Hej Min kära katt som just fyllt 11 började uppvisa tecken på att ha ont för en månad sedan. Hon har varit som en kattunge hela livet...
2
Svar
32
· Visningar
5 398
Senast: kratbran
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 925
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 🎄Jul 2024🎄
  • Blod i urinen
  • Vad ska vi göra med skräck-toaletten?

Hund, Katt, Andra Djur