Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har en katthona som normalt är snäll, lugn, klok, kelen och trevlig. Men nu har hon 4 ungar och hon är helt mat-galen. Hon river...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 770
Senast: Acses
·
Övr. Katt Hejsan! Är inne på att skaffa en underbar liten devon nu till nästa lön. Har hittat små kisseungar, men jag vill ha lite hjälp...
Svar
5
· Visningar
1 476
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min lilla ettåring fick oplanerat kattungar för 3 veckor sedan. En kattunge dog tyvärr inom första dygnet men vi har två kvar, båda...
Svar
5
· Visningar
2 353
Senast: Sol
·
U
Övr. Katt Jag har en liten fråga, vad kallas min katts färg/teckning. Skulle fylla i en sådan huskattbevis och vet inte riktigt vad man kallar...
Svar
16
· Visningar
1 017
·
Övr. Katt Det är så att grannen har en underbar kastrerad hankatt som h*n inte sköter alls. Katten har varit ute dygnet runt nu i 2 månader utan...
Svar
14
· Visningar
1 040
Senast: R8n
·
Övr. Katt ... som inte är bra för katter, vad är det det heter? Och vad har det ämnet för negativ inverkan på katterna? Har försökt hitta nån...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Jag har 4 st kattungar som är 4 veckor nu på torsdag. Jag har stödmatat dom med spruta hela tiden eftersom mamman inte har tillräckligt...
Svar
14
· Visningar
1 207
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Vilken färg tror ni passar till min lilla prinsessa?? Vad är det för mått som gäller??Vad är det för inredning man brukar sy till??:)...
Svar
7
· Visningar
1 161
Senast: fettso
·
J
Övr. Katt Hejsan Ny här och har ett par frågor. Det är så att mina kattungar ska skänkas bort om några veckor, de fyllde 7 veckor...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: Malin L
·
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag har tänkt att ställa ut min nya katt, men jag har aldrig gjort det tidigare och har några frågor. Han kommer att vara under 10...
2
Svar
21
· Visningar
1 621
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Marly är dålig i magen igen...,:( Han har magrat och har blod i avföringen och spyr överallt. Han hade en sådan period förra året...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: _husmusen_
·
Övr. Katt ... att göra sig av med bebisarna. :( Det ska bli skönt att lämna dem till nya hem för vi har ju eg inte plats för 7 katter, även om det...
Svar
7
· Visningar
738
Senast: Yrja
·
Z
Övr. Katt Våran katt som är tolv år, har en tumör som växer nere i öron gången. Det är både svårt att göra rent där utan sövning. Vi har åkt in...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: zhacki
·
M
Övr. Katt Kattskrället har kissat i mina lovely stövlar o nu får jag inte bort lukten!! :eek: Har torkat av dom gång på gång på utsidan, o försökt...
Svar
3
· Visningar
1 564
Senast: Chima
·
E
Övr. Katt Nu är det dags att skaffa nya stallkatter då de tre vi har just nu börjar bli lite till åren. De har varit kastrerade hela livet så...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: tictac
·
C
Övr. Katt Jag fick 7 kattungar för snart en vecka sedan. Tyvärr klarade sig inte en av dem så nu har jag bara 6 kvar.:cry: Jag är lite orolig för...
Svar
5
· Visningar
1 571
·
Övr. Katt Katten Sotis är en trind herre i sina bästa år. Vi är så glada för honom och vill hans bästa. Vi hoppas därför att ni kan hjälpa oss med...
Svar
8
· Visningar
3 918
Senast: Anna Lilja
·
Övr. Katt Hur gammal bör en hankatt vara för att kunna kastreras? Det är visserligen inte aktuellt ännu för min lilla skrutt då han fortfarande...
Svar
6
· Visningar
839
·
Övr. Katt Vi ska flytta i augusti...från en marklägenhet i ett lugnt ormåde i samhället tilllandet, verkligen landet fast med en mindre väg som...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Vera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama