JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Nu är de här!!
Farligt att titta på bilder när de är så sööta ju
Jag vill ju haa..
Hundavel & Ras
Tinja och Riepu har fått 9 fantastiska små valpar. Tinja kommer från en kull med temat "magiska oväder" och hanen Riepu kommer från en...
5
6
7
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Jag har mat hemma, men det är så enkelt med fil att det brukar bli det. Jag har länge tänkt jag skulle röra ihop en omelett för det är...
Mia_R
1 minut sedan
Svar: 1 070
Visningar: 33 684
Allmänt
Love is blind Sverige säsong 2
Tjatter Jag tänkte mer att de kommer alltid käbbla om allt alltid. De känns båda osäkra med stort bekräftelsebehov. Skulle aldrig orka.
Karin...
Tantan
17 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Men be uppfödaren om hjälp att ställa honom? Jag kan inte ställa ut mina hundar men när uppfödaren ville så tillhandahöll jag hunden...
Tantan
59 minuter sedan
Svar: 943
Visningar: 53 333
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Det är verkligen din tur att ha flyt nu!
Håller tummarna för att han är lite sen bara!
farin
Idag kl 12:06
Svar: 688
Visningar: 46 753
Hund
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Men det är ju det där, vilken hästägare vill ha någon som lite "hjälper till" för att vara snäll regelbundet? Hade jag velat ha någon...
Grazing
5 minuter sedan
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg Det är ju vad du lägger i begreppet. För mig är en skogsmulle någon som mest rids i skog och mark, men inte så mycket på bana med mål...
Masqueradee
7 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Mycket trevligt ridet. Och inte bara tygelkontakten utan även att hon red med både sporrar och spö men i stort sett inte använde dem.
Elo
29 minuter sedan
Svar: 171
Visningar: 9 560
Grenar