Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur gamla katter har ni? Vad ligger medelåldern på, ungefär...? Jag har min första katt kvar... hon är 20 år, heter Smulan för hon har...
Svar
15
· Visningar
4 495
Senast: Rox
·
Övr. Katt Hur kan en äldre katt reagera om man skaffar en kattunge? Visst är det så att de kan försvinna för att aldrig komma tillbaka? Hur...
Svar
6
· Visningar
1 264
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Hur stora risker är det? Vi ska sterilisera/kastrera en katthona, hon är tio år. Problemet är att hon har mops ansikte, lite ihoptryckt...
Svar
5
· Visningar
2 903
Senast: Antiqua
·
Övr. Katt Nu har både Måns och jag tröttnat på vår nuvarande sele, så nu ska en ny sele (med snappspännen!) införskaffas. Valet har fallit på en...
Svar
6
· Visningar
952
Övr. Katt Dags för lite bilder kanske? ;) Dobby Jr. (eller Rosso som han också kallas). Lambi (alltså Tenebre som tyvärr har växt ur...
2
Svar
20
· Visningar
1 713
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt min katt har haft verkar till och från sedan 23.00 i går kväll och nu vid 13.40 sätter verkarna igång och en lite katunge kommer ut...
Svar
12
· Visningar
2 146
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Katt Snuffsan! Hur har det gått med din hungriga kattmamma? //millus
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt Mamma ska åka in med en sjuk kisse i eftermiddag. Det är inte vår egen och det verkade jättesvårt att få tid hos vet :( men nu har dom...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Ska om några veckor ta hem ett knippe katt. Var ute idag och tittade på kattungar och bestämde mig för en svart hona med beiga inslag...
Svar
2
· Visningar
1 365
Senast: Belethien
·
C
Övr. Katt Igår fyllde mina kattungar 2 veckor. :love: Jättesöta är de. Har precis lärt sig spinna så det knattrar bakom soffan hela tiden.:love...
Svar
6
· Visningar
3 902
Senast: Bison
·
Övr. Katt Tyckte det behövdes en tråd för alla fina sommarbilder på katterna här. Alla sommarbilder är välkomna, men länka gärna till stora...
Svar
7
· Visningar
741
Senast: Tusse2
·
Övr. Katt Har ju som dom flesta vet en liten katt liga här i huset. Allt har gått jätte bra. men nu börjar dom bli elaka mot den ena. Och hon är...
Svar
13
· Visningar
1 202
Senast: Sol
·
L
Övr. Katt Igår vad jag hos veterinären med min älskade missekatt, för hon drägglar så mkt. :/ Dom vägde henne, när hon satt i sin box, och vågen...
Svar
7
· Visningar
920
Senast: lillagubben
·
L
Övr. Katt Jag är ute efter en kattlåda som är större än dom vanliga små. Vet någon vart man kan köpa dom, gärna internet affär!
Svar
1
· Visningar
678
Senast: MissFideli
·
V
Övr. Katt Antar att det blir en korthårig som gäller då? Rexarna har jag fått för mig att de inte fäller, men jag tycker inte riktigt om hur de...
Svar
2
· Visningar
3 584
Senast: hanny
·
Övr. Katt Tyko kom in med en skogsmus idag... snabb som satan var den... Kan han han döda dom först tack? :p Iaf, den försvann in elementet...
Svar
13
· Visningar
1 435
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Fotade nudisterna lite idag när de var ute i solen. Erkänn, visst är de söta? :D :love: ;) Någon annan bukefalist som har nakenfisar...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 625
Senast: Malin L
·
Övr. Katt http://vasteras.expressen.se/Nyheter/1.759989/kattbluffare-stjal-hemlosa-katter-i-vasteras Läskigt! Undrar hur dom kommit övcer...
Svar
4
· Visningar
776
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=759686&highlight=m%E5nsan Länk till tråden om min försvunna katt!!! I förrgår var jag i...
2
Svar
34
· Visningar
2 412
Senast: millus
·
Övr. Katt Hittade en hörntand på mattan idag. Milt sagt äckligt längst upp (brun, 'uppluckrad'). Tanden var tidigare hemmahörande i åttaåriga...
Svar
15
· Visningar
9 889

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka