Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har alltid undrat över om alla katters färger heter samma. Eller om det är olika beroende på vilken färg det är. Har själv två...
Svar
4
· Visningar
1 734
Senast: loveponies
·
J
Övr. Katt Någon som vet vad man skulle kunna kalla denna färg/teckning? Säger man att han bara är svart vit eller heter de nåt annat?
Svar
16
· Visningar
1 238
Senast: Johanna__
·
D
Övr. Katt Har en kattunge som för ett par dagar sen börjat halta på ena bakbenet.. Därför undrar jag vad ni har för erfarenheter av benskador på...
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: Sheltien
·
Övr. Katt En liten flicka ska jag hämta i gävle (:crazy::o:eek:) om en ca 3 veckor! Här är bilder på de två systrarna, vet inte ännu vilken det... 2
Svar
22
· Visningar
1 867
Senast: HannaZ
·
Övr. Katt Måste bara fråga, ni som har erfarenhet av paddförgiftning: Hur länge har det varat, hur många dagar alltså? Hur har det sett ut...
Svar
17
· Visningar
2 495
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt Idag bar det av till stockholm för att kolla på ragdolls. Skulle åkt själv men pojkvännen lyckades hinna följa med. Då vårat lokalsinne...
Svar
15
· Visningar
1 175
Senast: YlvaG
·
S
Övr. Katt Ja idag så försvann vår älskade katt från oss. Har inte bott hemma men har varit med han i alla 9 år ich i torsdag så blev han dålig och...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: Shenzi
·
S
Övr. Katt Var hemma hos en kompis igår och tog lite bilder på hennes buse. Han heter Zimba och är en 1 år gammal huskatt. 2
Svar
22
· Visningar
1 794
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Hade en kompis här igår som har en bra systemkamera som vi utnyttjade lite, här är resultatet: Hela "Likör-kullen"! Ole...
Svar
12
· Visningar
808
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Hej, Katten Sotis (från början en utekatt som avanccerat in) låg idag på övervåningen i sin favoritfåtölj. Kom ner och kräktes i köket...
Svar
2
· Visningar
1 178
Senast: Annna_91
·
Övr. Katt *suck* Monstret har börjat prata mer än vanligt, ropar högt på pojkarna och kräver att dom ska tvätta henne. Börjar misstänka att hon...
Svar
18
· Visningar
1 325
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt jag har en redig jaktkatt på 2 kg och 1½ år :crazy: bara idag har hon tagit en liten sparv och en björktrast :eek: i lördags kom hon...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: jerseyko
·
Övr. Katt Jag fick hem min nya lilla tjej igår. Hon är 13 veckor och blev chippad i torsdags (hos uppfödaren). Det jag tycker är lite konstigt är...
Svar
6
· Visningar
1 906
Senast: wtf
·
Övr. Katt Min ena kisse håller ständigt på o gnager/slickar på ena "tån" på höger tass. Väldigt mkt faktiskt:crazy: Jag undrar vad det kan vara...
Svar
9
· Visningar
5 614
Senast: mandalaki
·
H
Övr. Katt Som rubriken lyder är Helig Birma en Ragdoll?
Svar
14
· Visningar
6 710
Senast: Limaha
·
T
Övr. Katt Min härliga katthona fick fyra ulliga kattungar i våras. Nu är de tolv veckor och två av dem ska flytta hemifrån, två ska jag behålla...
Svar
3
· Visningar
1 460
Senast: hästig
·
Övr. Katt Vi har en väldigt skygg katt springades i skogen bakom vårat hus, den är svart och har lång tovig päls. Eftersom pälsen ser så ovårdad...
Svar
3
· Visningar
1 582
Senast: Haukur
·
U
Övr. Katt Hej! Ville bara dela med mig av dessa gobitar. Efter en lång jobbig förlossning fick vi 7 st kattungar! :love: 2 3
Svar
56
· Visningar
4 024
Övr. Katt Ok, nu känner jag mig som en kattnybörjare här igen, men eftersom mina två tidigare katter alltid varit utekatter så har jag ingen...
Svar
6
· Visningar
12 297
Övr. Katt Jag har flyttat hemifrån och känner att jag vill köpa katt, förmodligen kommer det bli en britt, eftersomjag träffat så många trevliga... 2
Svar
35
· Visningar
6 079
Senast: enjoyable
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka