Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hade en kompis här igår som har en bra systemkamera som vi utnyttjade lite, här är resultatet: Hela "Likör-kullen"! Ole...
Svar
12
· Visningar
803
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Hej, Katten Sotis (från början en utekatt som avanccerat in) låg idag på övervåningen i sin favoritfåtölj. Kom ner och kräktes i köket...
Svar
2
· Visningar
1 162
Senast: Annna_91
·
Övr. Katt *suck* Monstret har börjat prata mer än vanligt, ropar högt på pojkarna och kräver att dom ska tvätta henne. Börjar misstänka att hon...
Svar
18
· Visningar
1 316
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt jag har en redig jaktkatt på 2 kg och 1½ år :crazy: bara idag har hon tagit en liten sparv och en björktrast :eek: i lördags kom hon...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: jerseyko
·
Övr. Katt Jag fick hem min nya lilla tjej igår. Hon är 13 veckor och blev chippad i torsdags (hos uppfödaren). Det jag tycker är lite konstigt är...
Svar
6
· Visningar
1 855
Senast: wtf
·
Övr. Katt Min ena kisse håller ständigt på o gnager/slickar på ena "tån" på höger tass. Väldigt mkt faktiskt:crazy: Jag undrar vad det kan vara...
Svar
9
· Visningar
5 517
Senast: mandalaki
·
H
Övr. Katt Som rubriken lyder är Helig Birma en Ragdoll?
Svar
14
· Visningar
6 677
Senast: Limaha
·
T
Övr. Katt Min härliga katthona fick fyra ulliga kattungar i våras. Nu är de tolv veckor och två av dem ska flytta hemifrån, två ska jag behålla...
Svar
3
· Visningar
1 445
Senast: hästig
·
Övr. Katt Vi har en väldigt skygg katt springades i skogen bakom vårat hus, den är svart och har lång tovig päls. Eftersom pälsen ser så ovårdad...
Svar
3
· Visningar
1 567
Senast: Haukur
·
U
Övr. Katt Hej! Ville bara dela med mig av dessa gobitar. Efter en lång jobbig förlossning fick vi 7 st kattungar! :love:
2 3
Svar
56
· Visningar
4 018
Övr. Katt Ok, nu känner jag mig som en kattnybörjare här igen, men eftersom mina två tidigare katter alltid varit utekatter så har jag ingen...
Svar
6
· Visningar
12 283
Övr. Katt Jag har flyttat hemifrån och känner att jag vill köpa katt, förmodligen kommer det bli en britt, eftersomjag träffat så många trevliga...
2
Svar
35
· Visningar
6 071
Senast: enjoyable
·
T
Övr. Katt Hmm, det gick inte så bra med katterna som jag tog på omplacering. Hanen trivdes inte i en liten lägenhet i stan, och han tyckte inte om...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Reykur
·
D
Övr. Katt Tror jag blir tokig Nu märks det hur svårt det är att komma in i gemenskapen på en liten ort jag vill skaffa en kattunge men...
2
Svar
21
· Visningar
1 801
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Tre frågor: Hur gammal tycker ni en hona ska vara första gången man parar henne? Hur gammal får hon max vara för att ta en första...
Svar
7
· Visningar
8 804
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Tänkte jag skulle presentera mina nyförvärv och mina små ulltussar :) Börjar med dom tre små bebisarna: S*Eikefjord's Chartreuse...
Svar
6
· Visningar
710
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Min katt kom in för en stund sen, och hon haltar lite på ena bakbenet. Hon stödjer på det litegrann, men går mest med det "uppe". Har...
Svar
5
· Visningar
752
N
Övr. Katt Djuren och vi flyttar till hus i höst, och tanken är väl att bygga klart altanen och kattsäkra den så snabbt det går. Men det blir...
Svar
4
· Visningar
1 609
Senast: Gaia
·
S
Övr. Katt Vi har en kattunge som blir 9 veckor nu på söndag. Mamman har vi också så han diar ju såklart lite fortfarande. Sen har vi kokat fisk...
Svar
12
· Visningar
5 801
Senast: Galore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama