Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har 2 katter som ska bli stallkatter som jag behöver ha namnförslag till.Det är 2 honor. Denna lilla tjej är född den 15 maj...
Svar
17
· Visningar
3 249
Senast: jamjam
·
Övr. Katt Är det något som provocerar mig så är det djurplågeri och särskilt när det gäller katter eftersom jag är kattmänniska i själ och hjärta... 2
Svar
25
· Visningar
1 845
Senast: Keanu
·
C
Övr. Katt Vi har tidigare alltid haft en eller två katter här hemma. Men för ca. 3 år sedan dog vår sista, Pia, och då skaffade vi ingen ny. Vi...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Belethien
·
Övr. Katt I fredagskväll hände något hemskt. Mina katter satt på balkongen tillsammans, jag satt vid datorn och hade bara sporadisk koll på dem... 2
Svar
22
· Visningar
2 461
Senast: Grålly
·
Övr. Katt Har nu på ganska kort tid hört två personer säga att röda katter bara kan vara hankatter?! Stämmer det?:confused: Och om det gör det... 2
Svar
38
· Visningar
5 761
Senast: Bison
·
U
Övr. Katt Vi har 3 kattungar som är ca 1 vecka gamla. Nu har den ena kattungen börjat skrika jätte högt! Den bara skriker och skriker så jag...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: uthasego
·
M
Övr. Katt I lördags blev en av mina katter ihjälkörd :cry: å de är ju väldigt jobbigt.. Men en av mina honor verkar deppi, hon e en sån katt som...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: mallotten
·
Övr. Katt Vem är rädd för döden när det är en sån här söting som följer en dit? Länk
Svar
17
· Visningar
1 244
Senast: Bison
·
T
Övr. Katt Lyckades få ett par fina bilder av min ena kisse Osku. (Har två katter, men den ena är jättesvår att fota)...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: mallotten
·
Övr. Katt Våran katthonas ungar är nu 9½vecka gamla och mamma löper för fullt. :crazy: Hon skriker, ålar, terroriserar vår kastrerade hankatt OCH...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Sol
·
O
Övr. Katt Reagerade just på att min lilla birmahona (hon är 4½ månad) fick som kväljningar eller hicka efter att hon hade legat och tvättat sig...
Svar
4
· Visningar
12 381
Senast: CCT
·
Övr. Katt Hur gör man med en :devil: vildkatt som börjat springa omkring på vår mark? Den skrämmer slag på vår lilla, hon kissade på sig nyss... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 003
Senast: Acses
·
J
Övr. Katt Min kisse har fått en fästing och jag undrar hur lång tid det tar innan det lilla såret läker och försvinner helt? Där fästingen satt...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: jamjam
·
Övr. Katt De är verkligen supersöta de små liven :love::love: Eller vad tycker ni? Cremebullar är farligt ;) Slänger in en cremebulle till...
Svar
1
· Visningar
1 109
Senast: nässla
·
Övr. Katt I söndags försvann min fina Doris och såg inte till henne på hela dagen! Visste ju att hon skulle ha bebbar vilken dag som helst och...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: Cettan
·
Övr. Katt Hej Vår honkatt fick en unge den 26/7 vid lunchtid. Hon tar hand om ungen på bästa sätt, hon äter och dricker ordentligt. Men hon går...
Svar
5
· Visningar
887
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Är det fler än mina kissar som springer ut och in genom luckan när det är sånt här roligt regnväder? :devil: Hur svårt kan det vara...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: Geronimo
·
Y
Övr. Katt I natt kanske min katt går bort. :cry: :cry: :cry: Han är 18 år till våren och är en vanlig bondkatt som jag har haft sedan jag var 12... 2
Svar
23
· Visningar
9 675
Senast: Geronimo
·
Övr. Katt Nu är det så att jag har tagit hem en katt från ridskolan jag jobbar på.. Men har nu ett litet problem, katten ifråga är jätte fin i...
Svar
12
· Visningar
1 111
Senast: animal
·
Övr. Katt Äntligen efter att ha letat igenom hela sabla byn så har vi hittat våra kattungar. Dom är bara så himla söta. Nu till min undran. Hur...
Svar
12
· Visningar
1 031
Senast: animal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka