Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

G
Övr. Katt nu när man har innekatt måste ju detta användas... Frågan är bara om det finns någon som gör att inte hela lägenheten luktar illa?? tips...
Svar
18
· Visningar
1 488
Senast: mostly
·
Övr. Katt Hur många katter har ni? Haft? Som mest? Hur fungerade det? Vad tror ni om att ha 5 vuxna (kastrerade) katter i ett och samma hem? I...
Svar
10
· Visningar
1 238
Senast: Yrja
·
A
Övr. Katt Min katt har troligtvis ramlat ned från balkongen. Till saken är att hon var född vildkatt och är fortfarande mycket skygg. Vi har...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: annapanna123
·
Övr. Katt Vi har 2 katter, 1 som knappt kan gå ut utan mig, håller sig alltid i närheten och kommer när man ropar. Katt nr 2 hon är borta i 2...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: jerseyko
·
S
Övr. Katt Jag och min pojkvän bor i en tvåa och har två katter. Äkta exklusiva bondkatter! De är båda honor, lika gamla (Födda i början på juni)...
Svar
7
· Visningar
836
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Idag ska jag äntligen få hem min efterlängtade lilla tjej. Efter mycket strul med uppfödaren fram och tillbaka så är det till slut...
Svar
6
· Visningar
809
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Min fine lille kille,han växer så det knakar.. Ligger på 3,5kg nu, blir nog en stor o fin kille som vuxen:love: :love::love::love:
Svar
4
· Visningar
871
Senast: Tviggy1081
·
U
Övr. Katt Jaha, då var det dags igen! Minus fick idag sin fjärde kull. Hon får nästan alltid på morgonen så vi var beredda på att stanna hemma...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Shenzi
·
Övr. Katt Kompisen kom för en stund sedan med en liten svart kattunge på ca 5 veckor. Hans mamma har övergivit honom.. Så, hur gör man nu? Vad...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: Linduzz
·
Övr. Katt Elton gäspar och ser allmänt farlig ut...
Svar
0
· Visningar
128
Senast: ss5
·
Övr. Katt Men farmor, vilka stora tänder du har...
Svar
0
· Visningar
139
·
Övr. Katt Några av mina gullungar
Svar
0
· Visningar
127
·
Övr. Katt Har alltid undrat över om alla katters färger heter samma. Eller om det är olika beroende på vilken färg det är. Har själv två...
Svar
4
· Visningar
1 730
Senast: loveponies
·
J
Övr. Katt Någon som vet vad man skulle kunna kalla denna färg/teckning? Säger man att han bara är svart vit eller heter de nåt annat?
Svar
16
· Visningar
1 221
Senast: Johanna__
·
D
Övr. Katt Har en kattunge som för ett par dagar sen börjat halta på ena bakbenet.. Därför undrar jag vad ni har för erfarenheter av benskador på...
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: Sheltien
·
Övr. Katt En liten flicka ska jag hämta i gävle (:crazy::o:eek:) om en ca 3 veckor! Här är bilder på de två systrarna, vet inte ännu vilken det...
2
Svar
22
· Visningar
1 854
Senast: HannaZ
·
Övr. Katt Måste bara fråga, ni som har erfarenhet av paddförgiftning: Hur länge har det varat, hur många dagar alltså? Hur har det sett ut...
Svar
17
· Visningar
2 478
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt Idag bar det av till stockholm för att kolla på ragdolls. Skulle åkt själv men pojkvännen lyckades hinna följa med. Då vårat lokalsinne...
Svar
15
· Visningar
1 170
Senast: YlvaG
·
S
Övr. Katt Ja idag så försvann vår älskade katt från oss. Har inte bott hemma men har varit med han i alla 9 år ich i torsdag så blev han dålig och...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: Shenzi
·
S
Övr. Katt Var hemma hos en kompis igår och tog lite bilder på hennes buse. Han heter Zimba och är en 1 år gammal huskatt.
2
Svar
22
· Visningar
1 783
Senast: Sirisiri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar