hona elr hane ?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare star_star
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 844
S

star_star

Jag har köpt en kattunge .. Ägaren viste inte själv vad det va..Alltså hur ska jag ta reda på vad det är för något.. Hona eller Hane ?

Sv: hona elr hane ?

Jösses, man slutar aldrig förvånas.

Hur gammal är kattungen? Är den närmare några månader så borde man se "pungpåsarna" i baken på den om det är en hane och ett tydligt uppochnervänt i om det är en hona.

Sv: hona elr hane ?

ja precis man ser ju "pungpåsarna", men för att vara riktigt säker skulle jag gå till veterinären tror jag:smirk:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
776
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 738
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 032
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka