Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Kan man göra det på katter? Jag tycker att jag bara avmaskar men det hjälper inte... Använder axilur denna gången, är inne på tredje...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: Sol
·
Övr. Katt ..eller tja, 2 st.... De är söta som socker :love: o helt av allt skulle jag bara gosa hela tiden. Katt nr 1: Maja och katt nr 2...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: Aliva
·
J
Övr. Katt Hej! Min lilla kisse Britta är en hejare på att fånga flugor och annat smått som virvlar omkring. Det värsta är att hon drar med sig...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: jamjam
·
C
Övr. Katt Jag och min familj har nu råkat ut för ett beskymmer som vi verkligen inte kommer på någon lösning till. Igår (onsdag) hämtade vi en...
Svar
3
· Visningar
1 126
Senast: cooli
·
C
Övr. Katt Pip är en av fem kattungar som snart är 6 veckor gamla. Vi vet att det är sant att pip måste hitta nån annan stans att bo om några...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Lillemim
·
G
Övr. Katt Frågan är kanske lite genanat.. ialla fall för Liam.. Men när vi gosar så får han ofta stånd:angel: Någon mer som har en katt som får...
Svar
15
· Visningar
8 695
Senast: Panzerkat
·
C
Övr. Katt Snackar ungen skit eller är det så? :eek: "igår dusha jag min katt titus. efter jag hade dushat han så slutade han andas och...
Svar
6
· Visningar
1 971
Senast: Punchaa
·
Övr. Katt Min ena katta har ungar som är drygt en vecka. Hon tar hand om dem bra förutom EN sak. Hon tuggar sönder deras små tassar :eek:. Det...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: lizzie
·
Övr. Katt Moderator får ta bort tråden om den inte passar, men jag måste få skriva av mig lite.. Idag var jag och pappa med vår katt Whiskey...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Shenzi
·
C
Övr. Katt Hej. vill bara visa en bild på min katthona Pyret och hennes söta unge Saga. [/url][/IMG]
Svar
9
· Visningar
833
Senast: carina 58
·
A
Övr. Katt Jag vill se era bondkatter! Det finns inga finare katter än renrasiga bondkatter. Här är min bondkatt, Sara 11 år.. 3 4 5
Svar
95
· Visningar
23 158
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Kan ni inte lägga ut bilder på era katter här? Så alla kan kommen tera de.. (Max 2 bilder per person) 6 7 8
Svar
150
· Visningar
10 098
Senast: squarepants
·
D
Övr. Katt Har någon denna situation? Att ni har marsvin/kanin/hamster liknande tillsammans med katt? Jag har 2 marsvin, och jag funderar på att...
Svar
5
· Visningar
3 577
Senast: Anniiis__
·
Övr. Katt Min utekatt är en marodör! hon fångar allt i sin väg och bär in. man måste ju självklart ta in alla möss och ödlor levande och visa hur... 2
Svar
30
· Visningar
2 776
Senast: Athenalover
·
W
Övr. Katt Måste skriva av mej bara... Min katt har inte långt kvar :( Min älskade fina, duktiga katt. Sexton år gammal är han, han har varit...
Svar
8
· Visningar
977
Senast: Athenalover
·
Övr. Katt Kastrerade mina två katthonor igår och jag vet ju att de oftast blir keligare när det är gjort. Men är det normalt att de ändrar...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Riley
·
Övr. Katt Varför? Är det smaken eller är det ett tecken på en brist? Gör era katter så?
Svar
4
· Visningar
1 249
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Jag tänkte fråga Er här om aktiviteter för innekatter. Min pojkvän och jag kommer att flytta ihop snart och han har med sig två katter... 2
Svar
24
· Visningar
8 483
Senast: Sprettan
·
J
Övr. Katt Med anledning av flytt skulle jag behöva få min ena katt att gå igenom en hälsokontroll hos en veterinär - problemet är bara att hon är...
Svar
11
· Visningar
3 682
Senast: Alexandra_W
·
C
Övr. Katt En vän har en ung siameshona som de nu ska "göra sig av med" för att hon bits och klöser. Jag rådde dem att skaffa sällskap till henne i...
Svar
5
· Visningar
2 151
Senast: simpe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka