Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Jag har alltid köpt Pussis 100 gramspåsar, vilket är perfekt att låta katterna dela på. Men om Mjau är den bästa maten, ska de...
Svar
19
· Visningar
4 777
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Om man avlar med två perserkatter som har stamtavla men ej är godkända för avel,får avkomman ingen stamtavla då??:angel:
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: Sol
·
D
Övr. Katt Imorgon ska jag & min pojkvän åka till Vimmerby där hans föräldrar bor. Vi ska åka ifrån Eskilstuna. En sträcka på cirka 23 mil.. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 050
Senast: Anirac
·
Övr. Katt grannens okastrerade hankatt har bråkat med min sverker:mad: Som tur blev det bara en liten böld på svansen, men iaf, kan man inte...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Candyheart
·
Övr. Katt Jag har blivit intresserad av de olika Rex-raserna och tycker att de verkar jättemysiga. :) Tycker dock att det på bilder skiljer...
Svar
5
· Visningar
1 135
·
Övr. Katt Det snackas mycket om hur många timmar hundar som max bör vara ensamma hemma, men jag har inte sett dessa diskussioner om katter. Hur...
Svar
11
· Visningar
3 297
Senast: Nillizan
·
S
Övr. Katt Jag har köpt en kattunge .. Ägaren viste inte själv vad det va..Alltså hur ska jag ta reda på vad det är för något.. Hona eller Hane ?
Svar
4
· Visningar
839
Senast: star_star
·
Övr. Katt Nu undrar jag vad ni har för erfarenheter av dessa katter. Har många gånger, från flera olika håll, fått höra att de skiljer sig en hel...
Svar
8
· Visningar
1 972
Senast: Jackie_nova
·
H
Övr. Katt Jag har tingat en kattunge som ska hämtas på Måndag då den är 12 veckor gammal. När jag var och tittade sa uppfödaren att de inte var...
Svar
8
· Visningar
7 579
·
G
Övr. Katt Har en liten kattunge på 13 veckor och i dag såg jag att den har så konstiga ögon.ena pupillen är stor och på andra ögat jätteliten.Har...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Sassy
·
E
Övr. Katt Har en katt sedan nio år tillbaka, en bondkatt. Är sugen på att skaffa en till, men nu funderar jag på ras. Vill dock inte ha en...
Svar
18
· Visningar
8 060
Senast: Eccentric
·
Övr. Katt Behöver namnförslag åt denna lillgrabb! :) Kör på! :bump:
2
Svar
27
· Visningar
2 063
Senast: jamjam
·
Övr. Katt Har 2 katter som ska bli stallkatter som jag behöver ha namnförslag till.Det är 2 honor. Denna lilla tjej är född den 15 maj...
Svar
17
· Visningar
3 231
Senast: jamjam
·
Övr. Katt Är det något som provocerar mig så är det djurplågeri och särskilt när det gäller katter eftersom jag är kattmänniska i själ och hjärta...
2
Svar
25
· Visningar
1 834
Senast: Keanu
·
C
Övr. Katt Vi har tidigare alltid haft en eller två katter här hemma. Men för ca. 3 år sedan dog vår sista, Pia, och då skaffade vi ingen ny. Vi...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Belethien
·
Övr. Katt I fredagskväll hände något hemskt. Mina katter satt på balkongen tillsammans, jag satt vid datorn och hade bara sporadisk koll på dem...
2
Svar
22
· Visningar
2 453
Senast: Grålly
·
Övr. Katt Har nu på ganska kort tid hört två personer säga att röda katter bara kan vara hankatter?! Stämmer det?:confused: Och om det gör det...
2
Svar
38
· Visningar
5 655
Senast: Bison
·
U
Övr. Katt Vi har 3 kattungar som är ca 1 vecka gamla. Nu har den ena kattungen börjat skrika jätte högt! Den bara skriker och skriker så jag...
Svar
5
· Visningar
885
Senast: uthasego
·
M
Övr. Katt I lördags blev en av mina katter ihjälkörd :cry: å de är ju väldigt jobbigt.. Men en av mina honor verkar deppi, hon e en sån katt som...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: mallotten
·
Övr. Katt Vem är rädd för döden när det är en sån här söting som följer en dit? Länk
Svar
17
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare