Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Lyckades få ett par fina bilder av min ena kisse Osku. (Har två katter, men den ena är jättesvår att fota)...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: mallotten
·
Övr. Katt Våran katthonas ungar är nu 9½vecka gamla och mamma löper för fullt. :crazy: Hon skriker, ålar, terroriserar vår kastrerade hankatt OCH...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: Sol
·
O
Övr. Katt Reagerade just på att min lilla birmahona (hon är 4½ månad) fick som kväljningar eller hicka efter att hon hade legat och tvättat sig...
Svar
4
· Visningar
12 031
Senast: CCT
·
Övr. Katt Hur gör man med en :devil: vildkatt som börjat springa omkring på vår mark? Den skrämmer slag på vår lilla, hon kissade på sig nyss...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 978
Senast: Acses
·
J
Övr. Katt Min kisse har fått en fästing och jag undrar hur lång tid det tar innan det lilla såret läker och försvinner helt? Där fästingen satt...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: jamjam
·
Övr. Katt De är verkligen supersöta de små liven :love::love: Eller vad tycker ni? Cremebullar är farligt ;) Slänger in en cremebulle till...
Svar
1
· Visningar
1 105
Senast: nässla
·
Övr. Katt I söndags försvann min fina Doris och såg inte till henne på hela dagen! Visste ju att hon skulle ha bebbar vilken dag som helst och...
Svar
7
· Visningar
1 122
Senast: Cettan
·
Övr. Katt Hej Vår honkatt fick en unge den 26/7 vid lunchtid. Hon tar hand om ungen på bästa sätt, hon äter och dricker ordentligt. Men hon går...
Svar
5
· Visningar
885
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Är det fler än mina kissar som springer ut och in genom luckan när det är sånt här roligt regnväder? :devil: Hur svårt kan det vara...
Svar
3
· Visningar
730
Senast: Geronimo
·
Y
Övr. Katt I natt kanske min katt går bort. :cry: :cry: :cry: Han är 18 år till våren och är en vanlig bondkatt som jag har haft sedan jag var 12...
2
Svar
23
· Visningar
9 647
Senast: Geronimo
·
Övr. Katt Nu är det så att jag har tagit hem en katt från ridskolan jag jobbar på.. Men har nu ett litet problem, katten ifråga är jätte fin i...
Svar
12
· Visningar
1 105
Senast: animal
·
Övr. Katt Äntligen efter att ha letat igenom hela sabla byn så har vi hittat våra kattungar. Dom är bara så himla söta. Nu till min undran. Hur...
Svar
12
· Visningar
1 022
Senast: animal
·
Övr. Katt Vi bor på en gård med 8 katter som har haft fri tillgång till stallbyggnader, förådsbyggnader och boningshuset via kattluckor. Men nu så...
2
Svar
30
· Visningar
2 755
·
Övr. Katt Hej Såg att de hade ett nytt foder på Ica idag som verkade hyffsat,då hans vanliga foder inte fanns så köpte jag det för att prova...
Svar
8
· Visningar
1 437
·
Övr. Katt Jag har några funderingar angående katter och nya hem. På grund av vissa omständigheter så blev en släkting till mig mer eller mindre...
Svar
7
· Visningar
6 670
Senast: Sirisiri
·
E
Övr. Katt Min kompis har just fått en ny katt unge så då blev ja VÄÄÄÄLLDIGT intresserad av katter... jag frågade hene varför hon bara har haft...
Svar
4
· Visningar
1 197
Senast: Undret
·
Övr. Katt Vi har en kattunge på 5veckor. Han kommer alltid till mig, klättrar på mig och vill gosa med mig. Och jag bara finns typ. Men sambon...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: Linduzz
·
Övr. Katt Mina missar har blivit generösa på äldre dar och har bestämt sig för att dela med sig lite av sin skönhet genom att lägga upp lite...
2
Svar
39
· Visningar
3 514
Senast: Killaloe
·
U
Övr. Katt Imorgon är kattungarna 8 veckor. Snart flyttar dem... Inte alls kul, nu är dom helt underbara och man kan inte sluta pussa och gosa...
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: eddan2000
·
G
Övr. Katt vad ger/gav ni era kattungar för torrfoder när dom var/är små och varför..? dom behöver väl mineraler/vitaminer lite extra i denna...
Svar
8
· Visningar
2 560
Senast: Galore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare