Katthem nära Norrköping?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare idabus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 3 182
I

idabus

Hej!
Vilka katthem, som tar hand om hittekatter och omplaceringskatter, finns det i närheten av Norrköping med omnejd. Tips och länkar mottages tacksamt.:bow:

Sv: Katthem nära Norrköping?

Jag vet att det finns ett katthem, fiahemmet heter det. Ligger på gamla f 13 området.

Fia hemmet? Tror det heter så?...

Det stämmer att det heter Fia-hemmet. och det ligger på gamla F13-området. Finns det fler i närheten?? Lkpg, K-holm mfl?

Tänkte skaffa en liten kisseunge och vill dra mitt strå till stacken genom att kunna hjälpa en liten stackare.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
410
Senast: Freazer
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 823
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 039
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vår innekatt gillar att vara utomhus men åker helst i famnen om han får välja, särskilt nu vintertid när det är hemsk SNÖ på marken…...
Svar
12
· Visningar
595
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka