Stulen katt...

Sv: Stulen katt...

Katten är chipmärkt så det är inga problem med att bevisa vems katten är.

säg det åt grannen ;)
då kan dom gärna inte säga att det är deras katt.

Fy vilken granne:eek:
man börjar ju undra varför dom håller på så.

vad bra att katten är chipmärkt så att du har bevis på att den verkligen är din!!

Hoppas det går bättre i fortsättningen!

Varför har du inte gått till polisen då? Eller tagit dit dem så de kan läsa av chippet framför näsan på grannen.

Men hon påstår inte att det är hennes katt, dem bara tar in den och har tagit på den halsbandet (inget nr lr liknande på halsbandet bara´själva bandet) Ger honom mat osv. Tidigare hade dem honom (som jag skrev från början ) fastbunden men det har dem inte gjort mer. När jag pratar med grannen så säger dem ju att han inte ens varit där och att det inte är dem som satte på honom halsbandet osv. Så jag kan inte gärna gå till polisen och säga "de är min katt inte deras" när dem inte ens påstår att det är deras.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 427
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 322
Senast: Snurrfian
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 167
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 925
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gift vid första ögonkastet 2024
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Black Friday

Hund, Katt, Andra Djur