Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt det kliar på min ben! Jag har hittat pyttesmå svarta insekter (modell långsmala) på mina armar, ben, bröst och rygg. Misstänker att det...
Svar
1
· Visningar
6 986
Senast: Reykur
·
S
Övr. Katt Hejhej . Jag undrar hur många bröst vårtår har en hona ? (katthona) . :crazy: . ? ..
Svar
0
· Visningar
2 671
Senast: star_star
·
Övr. Katt Vad är det med vissa katter och gammalt vatten? Om Isola får välja mellan olika vatten så tar hon alltid det som stått längst. Hon...
Svar
15
· Visningar
1 794
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Som vissa av er kanske vet så har jag fått hem min lilla britt-kisse nu. Han är 15 veckor och det är full fart på honom. Dock så äter...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ponera att ni är ute och kör bil på en landsväg. Plötsligt kör ni på en katt. Det ligger bara ett (eller ett fåtal) hus i närheten. Vad...
Svar
13
· Visningar
993
Senast: Björk
·
N
Övr. Katt Min katt är besatt av att bära på saker. Och vill hela tiden att man ska kasta. När jag ligger i soffan eller sitter vid datorn kommer...
Svar
1
· Visningar
2 854
Senast: Björk
·
Övr. Katt Nu äter min kise Royal Canin...lite dyr men jag är så noga med vad hon äter så hon får i sej allt hon ska. Fick ett smakprov nu i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 678
Senast: YorkWann
·
N
Övr. Katt funderar på att skaffa en liten vän till min innekatt. Har tänkt mig en raskatt. Men vilken ras. Har följande krav * Finlemmad...
Svar
12
· Visningar
923
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min älskling! firarde 4 mån igår:love: med en vikt på 3,9kg:eek: Hur ska det sluta? Blir lite orolig att han växer för fort...
Svar
4
· Visningar
669
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt När kastrerar man honor respektive hanar?? Någon som vet vad det kostar?
Svar
4
· Visningar
697
Senast: boccia
·
I
Övr. Katt Hej! Vilka katthem, som tar hand om hittekatter och omplaceringskatter, finns det i närheten av Norrköping med omnejd. Tips och länkar...
Svar
4
· Visningar
3 178
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Min katt är nu ca 7 månader och jag fick hem honom i maj. När vi kikade i hans öron för ett par månader sen var han väldigt brun i...
Svar
8
· Visningar
1 151
Senast: Catthhh
·
M
Övr. Katt Hej! Jag tog över en katt i dag, de gamla ägarna kom hit på förmiddagen och lämnade henne. Hon har mest suttit under soffan och...
Svar
6
· Visningar
1 019
Senast: zhacki
·
Övr. Katt på mina katter idag :) Och min hund fick vara med på vissa bilder.. Mina katter gillar inte direkt att vara ute. Hunden heter Alice...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: ii-ssa
·
Övr. Katt Äntligen har hon börjat använda det nya trädet. Det tog närmare 4 veckor, envisa katt!! Tog denna bild, visst är hon väl vacker min...
Svar
19
· Visningar
1 442
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag kunde inte låta bli, visst är hon söt? :love: :love:
Svar
19
· Visningar
1 101
Senast: MissFideli
·
Svar
3
· Visningar
695
Senast: Svalan
·
Övr. Katt Min lilla kisse vart påkörd .. min älskade lilla älskling . Har inte kunat sova många timmar i natt , legat å tänkt på att hon ligger...
Svar
14
· Visningar
1 095
Senast: Svalan
·
Övr. Katt Bor nu i ett hus på landet och har två underbara katter. Ena katten är född här och bott hos mig sedan dess. Den andre kom hit som...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: mysko
·
C
Övr. Katt Mina 5 veckors kattungar har äntligen börjat äta riktig mat. Det är fortfarande lite trugande ibörjan, men de får i sig den tillslut...
Svar
1
· Visningar
2 170
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama