• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare lill_sessan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 762
Sv: Lådlukt

Hoppas på det bästa =) Funkar det ändå inte tycker jag det skulle va ide att pröva Ever Cleans "Fresh Guard" Den är lätt parfymerad och funkar suveränt hos mig.. Men självfallet får man hålla efter och göra rent lådorna ofta! Skurar även ur mina lådor helt ibland.

Annars kan du ju alltid lära katterna sätta tassen på luktfräscharen och trycka till en sväng så det luktar gott ;P

Lycka till med doften =)

Sv: Lådlukt

*KL*

Jag har två innekatter som delar på en låda, och den luktar inte. Jag använder Ever Cleans "multiple cats" (har testat olika sorter och gillar denna bäst eftersom den är parfymerad) och rensar lådan 1-2 ggr/dag. Ca var tredje vecka kastar jag all sand och skurar lådan med varmt vatten.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 718
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
543
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
454
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 810
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka