Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt söt hon är va? har inte bestämt något namn än.. men det kommer. :love:
Svar
14
· Visningar
1 161
Senast: rock_89
·
Övr. Katt Jag behöver lite råd och tankar, tänker så hjärnan kokar. För tre månader sen kom tre kattungar till världen, en förrymd kattmamma...
Svar
13
· Visningar
1 821
Senast: Haukur
·
L
Övr. Katt Jag har lite problem med doften osm kommer från lådorna. Trots att jag skaffat luktfrisand. Vad mer kan man göra? Har kollat på sånna...
2
Svar
21
· Visningar
1 747
Senast: Anirac
·
N
Övr. Katt Bor jag med. Min sambo Eskil :devil: Gav honom lite kattmat i hans skål. Han inspekterade den missnöjt. Ställde mig sen och bredde en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 240
Senast: Gnist
·
B
Övr. Katt Nu är katthelvetet jävligt billig!!! Han har kissat på min Marc Jacobs väska och jag är rasande.... Är det någon som vet hur man gör...
Svar
10
· Visningar
15 633
Senast: Gnist
·
Övr. Katt upptäckte idag en konstig utväxt på min katts hals. Den ser ut som en fästing fast är röd och kanske 7 mm lång och ca 3 mm bred. Den...
Svar
2
· Visningar
2 438
Senast: zulli
·
A
Övr. Katt Och isf, hur, och hur länge ska man låta det ta? Jag har två katter, bröder från samma kull, 1,5 år gamla. De har under den tiden...
Svar
7
· Visningar
825
G
Övr. Katt när ska man avmaska kattunge unjefär??
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Sol
·
F
Övr. Katt Jag fick med mig en kattunge hem från kusinen igår. Det var inte meningen att ta med honom hem men har var så söt :love: och vi bor ju...
Svar
5
· Visningar
762
Senast: Shenzi
·
N
Övr. Katt Det är tragiskt vad många annonser det är på blocket nu ang. "söta kattungar säljes"! :( Tror jag har bläddrat igenom typ 100 stycken...
2
Svar
30
· Visningar
2 405
Senast: doglover
·
Övr. Katt Mina äldsta katter Rustie och Oscar (13 och 10 månader) har varit supertajta kompisar så länge de levt ihop. För några veckor sedan...
Svar
4
· Visningar
757
·
Övr. Katt Hittade lite funktioner (efter snart ett år...:angel:) i mobilen så jag fotade lite! Ska nog förstora några och rama in. Kommentera om...
Svar
19
· Visningar
1 592
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Kan man göra det på katter? Jag tycker att jag bara avmaskar men det hjälper inte... Använder axilur denna gången, är inne på tredje...
Svar
3
· Visningar
863
·
Övr. Katt ..eller tja, 2 st.... De är söta som socker :love: o helt av allt skulle jag bara gosa hela tiden. Katt nr 1: Maja och katt nr 2...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Aliva
·
J
Övr. Katt Hej! Min lilla kisse Britta är en hejare på att fånga flugor och annat smått som virvlar omkring. Det värsta är att hon drar med sig...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: jamjam
·
C
Övr. Katt Jag och min familj har nu råkat ut för ett beskymmer som vi verkligen inte kommer på någon lösning till. Igår (onsdag) hämtade vi en...
Svar
3
· Visningar
1 098
Senast: cooli
·
C
Övr. Katt Pip är en av fem kattungar som snart är 6 veckor gamla. Vi vet att det är sant att pip måste hitta nån annan stans att bo om några...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Lillemim
·
G
Övr. Katt Frågan är kanske lite genanat.. ialla fall för Liam.. Men när vi gosar så får han ofta stånd:angel: Någon mer som har en katt som får...
Svar
15
· Visningar
8 531
Senast: Panzerkat
·
C
Övr. Katt Snackar ungen skit eller är det så? :eek: "igår dusha jag min katt titus. efter jag hade dushat han så slutade han andas och...
Svar
6
· Visningar
1 957
Senast: Punchaa
·
Övr. Katt Min ena katta har ungar som är drygt en vecka. Hon tar hand om dem bra förutom EN sak. Hon tuggar sönder deras små tassar :eek:. Det...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • WE-tråden