Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt vad är rimlig som parnings avgift och levande kattunge avgift? har kollat runt och hört mig för, men iochmed att jag är nybörjare så...
Svar
11
· Visningar
3 062
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Nu har jag fått hem min lilla fröken.. Jag undrar när ska man börja ge katten p-piller? :confused:
Svar
18
· Visningar
1 024
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Nu vill jag se alla bukes coonisar (Maine coon)! Jag har precis tingat en röd hane till min mamma och väntar själv en egen efter samma... 2
Svar
29
· Visningar
2 476
Senast: geeo
·
C
Övr. Katt Vad skall katterna äta? Här går det åt en oerhörd mängd mat varje dag då vi har fem kattungar på 7 veckor. Vår återvinningsback blir...
Svar
5
· Visningar
939
Senast: Sirisiri
·
L
Övr. Katt Kan man ha en vanlig bondkatt i en lägenhet på 35 kvadratmeter? Utan tillgång till balkong? Måste man gå ut med den i koppel? Någon...
Svar
9
· Visningar
2 853
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag har egentligen ingenting emot katter! Eller några andra djur heller för den delen. Jag har själv haft många katter när jag bodde på... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 279
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt kom å tänka på en sak, för några år sedan var det på tal om alla dessa sommarkatter som alla skaffar till sina sommarstugor och sedan...
Svar
12
· Visningar
1 293
Senast: Belethien
·
P
Övr. Katt Har nu fått ett erbjudande om att få hem en kattunge. Det är en vän till familjen som har en vän som har fått en kull ungar, och som...
Svar
2
· Visningar
4 328
Senast: Sol
·
Övr. Katt Våran vackra Ebbas envisa "förkylningar" visade sej vara skivepitelscarcinom i halsen. Den orskade att halsen blivit förkalkad så hon...
Svar
10
· Visningar
1 025
Senast: palle
·
M
Övr. Katt Ja som rubriken lyder vad är skillnaden?? Jag har precis fått ta över en katt från en mycket virrig bekant, Hon har tagit över en katt...
Svar
8
· Visningar
2 962
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Hej! Min 5-månaders katt har börjat att systematiskt kissa i min 2-åriga dotters säng. Det börjar bli tröttsamt, och det känns...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: Stinaelin
·
Övr. Katt Hur mycket kan en liten kisse bajsa egentligen? Jag tycker inte hon äter så mycket, men varje dag när jag mockar kattlådan ligger där...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: emjo
·
Övr. Katt Gammelkissen (Domino) kom in i fredags helt blodig frampå (kommit ur munnen). Han blev sämre under de närmsta timmarna, loj och hängig...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: domino
·
A
Övr. Katt Hej! Har tagit hand om en katt som blivit illa behandlad av sin tidigare ägare (slagen). Den är mycket rädd och skygg men ser i övrigt...
Svar
10
· Visningar
2 834
Senast: Phillippa
·
C
Övr. Katt Jag blir så lessen! Kan börja från början. Jag har en medryttarhäst och då vi är tre i skåpet så får inte jag plats med alla mina...
Svar
4
· Visningar
1 189
Senast: Ragdollkatten
·
Övr. Katt nå som kan ge förslag.skaffa en kattunge,en hona,för 6 v.sen ungefär.har en vuxen katt hemma som är ca 5 år.nu är det så här att den...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: nyckelpiga
·
Övr. Katt Min mamma har tagit om två kattungar som har en mamma ungarna är runt två-tre månader gamla. Ena kattungen är lite slöare än den andra...
Svar
11
· Visningar
1 407
Senast: NaTTa
·
D
Övr. Katt Ja, kan era katter några tricks? :D Mina katter kan båda sitta på kommando och den äldre kan hoppa upp i en säng eller på en stol om...
Svar
12
· Visningar
964
Senast: Annie_92
·
H
Övr. Katt Nej, hon är inte tjockis, hon ser bara hemskt pösig ut när hon ligger i sin favoritställning haha :D Päronformad.
Svar
5
· Visningar
744
Senast: MinIan
·
T
Övr. Katt Jag och min katt tillbringar för tillfället sommaren på landet och min innekatt har fått prova på utelivet lite. Nu har hon börjat få...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: Tant Gredelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka