Alla ni med Coonisar!! *bildtråd*

Sv: Alla ni med Coonisar!! *bildtråd*

Sööööt!:)

En maine coon ska jag ha nån gång i livet har jag sagt. En stor hane... :d

Jag har en bondkatt idag på 7kg (ej fet) som duger tills vidare... :D

Sööööt!:)

En maine coon ska jag ha nån gång i livet har jag sagt. En stor hane... :d

Jag har en bondkatt idag på 7kg (ej fet) som duger tills vidare... :D

Ja jag med :) Alzeros pappa är enorm och en väldigt stilig katt karl!(Alzero blir troligen lika stor)
Jag tar min egna coonis nästa gång denne uppfödaren parar föräldrarna! :banana:

Han är ju toksöt!! Jag blir ju helt kattungesugen bara jag ser honom! Fina tofsar på öronen och snygg nos och haka!

Kanske har jag valt att föda upp fel ras för det finns inget sötare än luddiga mini-Coonisar! :love:

Härmed beställer jag fler bilduppdateringar på underverket!

Lite trådstöld, men apropå stora katter är jag nästan tvungen att visa bild på min mammas ragdoll. Elmo ca två år.

Photo_48259_554750.jpg

Photo_48259_554755.jpg

Han är ju toksöt!! Jag blir ju helt kattungesugen bara jag ser honom! Fina tofsar på öronen och snygg nos och haka!

Kanske har jag valt att föda upp fel ras för det finns inget sötare än luddiga mini-Coonisar! :love:

Härmed beställer jag fler bilduppdateringar på underverket!

Ska bli! Det roliga är att den blåa färgen han haft har sakta men säkert börjat ersättas med gult. Och mamman har de gulaste ögonen jag någonsin sett på en katt med inslag av orange..hon ser nästan lite ondskefull ut:D. Jag uppdaterar med bild på mamma också. Men dock via pm för de som vill se!

Jösses! *trillar av stolen* Tulledulelimej så söt man får vara! :love:

Här kommer en bild på min lilla Malte:love: 4 månader men han har redan hittat stilen.
th_malteliten.jpg

/C

Hur söt kan man inte vara?! :love: Jag har aldrig riktigt varit förtjust i långhåriga katter men Alzero är ju helt underbar! Det är faktiskt de andra katterna i den här tråden också, blev speciellt förtjust i Nero. :love: Jag tror ni sakta men säkert kommer att få mig att bli en maine coon älskare om ni fortsätter lägga in såna söta bilder. :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 294
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 368
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 665
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden