Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur får jag bort det? Räcker det tro att slänga i maskin? Torktumla med tennisbollar borde väl funka?? Nu hänger det ute med en...
Svar
6
· Visningar
12 918
Senast: springsten
·
J
Övr. Katt Hej! Jag är nybliven kattägare till en Brittisk korthårs hona. Jag ska ställa ut henne och undrar vad jag bör tänka på. Kanske du...
2
Svar
22
· Visningar
2 615
Senast: Zizzy
·
T
Övr. Katt Har sedan 1,5 år tillbaka två stycken underbara katter. Hämtade hem dessa underbara varelser från ett katthem. De hade bott tillsammans...
Svar
8
· Visningar
2 290
Senast: Stoppard
·
S
Övr. Katt Jag har ju skrivit tidigare om min oriental som är en urkass jägare och när han smyger på flugor börjar han liksom skaka tänderna och ge...
Svar
6
· Visningar
4 138
Senast: Busig
·
Övr. Katt Ja, igår blev de små missarna två veckor gammla, å de är helt berådande söta nu! :wub: Mamma Doris, å även stolt Mormor till ungarna...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Igår kom våran 11 månaders katt in med en jättesvullen tass och två hål in antagligen huggorm.. Min mamma ringde vet och frågade om hon...
2
Svar
24
· Visningar
17 390
Övr. Katt En väns kattungar har alla (5 st tror jag) en utbuktning/knöl på magen. Den är ganska stor, kanske som en tia runtom och ca 5-10 mm hög...
Svar
5
· Visningar
1 773
Senast: Yrja
·
M
Övr. Katt Behöver man klippa klorna på utekatter? Verkar som att allt fler gör det. Jag har tre pälstottar som alla är utekatter. Dom kloar på...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Krollan
·
J
Övr. Katt Vilket är det bästa tycker ni? Ge gärna fördelar och nackdelar.
2
Svar
24
· Visningar
3 012
Senast: jamjam
·
Z
Övr. Katt Här lägger jag ut bilder på mina katter, och skriver lite fakta :) Lägg in på era katter också :bump...
Svar
14
· Visningar
1 596
Senast: pajaztar
·
Övr. Katt Har en 12 veckors kattunge (äkta bondkatt, mamma Stina och pappa okänd, så för att "glamma" till det lite så fick hon namnet Lily Allen...
Svar
10
· Visningar
1 632
Senast: Sol
·
D
Övr. Katt Vad kan det här vara? Har aldrig sett nått sånt här förut.. när katten kom i dag så var hennes päls full med små kulor som satt som...
Svar
7
· Visningar
8 642
Senast: animal
·
R
Övr. Katt Fick hem en liten kattunge som nog bara var ca 8 veckor. Jag avmaskade honom och köpte kattunge mat till honom. På mindre än en vecka...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: Sol
·
D
Övr. Katt Min gammelkatt (13 år) är en riktig mes. När han var yngre var ofta i slagsmål, men de senaste åren har han snällt hållit sig inom sitt...
Svar
6
· Visningar
1 373
Senast: Dasjenka
·
S
Övr. Katt Hur är det nu med vaccination? Är det vaccin mot kattpest som man bör ge vartannat år? Kattsnuva då, är det fortfarande varje år? Eller...
Svar
18
· Visningar
1 369
Z
Övr. Katt Har precis köpt hem en kattunge, hona, som är väldigt social och glad. Vår kastrerade hankatt verkar dock ha svårt att acceptera henne...
Svar
5
· Visningar
2 971
Senast: Sirisiri
·
S
Övr. Katt Jag har ju en oriental kille och en Siames kille och Siamesen har aldrig kommit in med något byte med Orientalen har haft dille på att...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: simpe
·
K
Övr. Katt Vännens katt är deprimerad. Pga. flytt kan den inte längre vara utomhus. Idag har den protesterat genom att kissa och bajsa i sängen...
Svar
11
· Visningar
2 032
Senast: ika77
·
Övr. Katt Usch blev orolig för vår katt ikväll. Det började med att jag under kvällen hittade små slemklumpar på golvet. Helt genomskinliga...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Jag blir galen! Katterna flyttade hit som små i januari, 12 veckor gamla. Nu är de typiska tonåringar och livet leker för dem. Tänk...
Svar
4
· Visningar
3 362
Senast: Pettsson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter