Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Är han inte fin den lille killen? :love: 2
Svar
26
· Visningar
2 295
Senast: ricca
·
Övr. Katt Hej Min honkatt (stallkatt) fick en unge den 27/6 så ungen är nu nästan fyra veckor. I lördags märkte jag att kattungen inte gått upp...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: tictac
·
Övr. Katt Hade tänkt beställa tid till att sterilisera min honkatt! Nu undrar jag, ifall hon skulle va med kattungar plockar dem bort dem då och...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: TesseToken
·
Övr. Katt Tidigt i morse blev det ett herrans liv på hundarna och dottern gick ut för att kolla vad som var på gång och kom in med missen , som... 2
Svar
23
· Visningar
2 106
Senast: TesseToken
·
A
Övr. Katt Finns det någon här som testat det på sin katt, eller känner någon som gått på det med sin katt?? Nu menar jag inte massage hemma i...
Svar
3
· Visningar
1 092
D
Övr. Katt Jag är lite nyfiken för min väninna har en perser hona som är 20+. Är det någon som vet fler perser som blivit så gamla?
Svar
3
· Visningar
3 164
Senast: humlanotrocadero
·
H
Övr. Katt Ja vi har varit borta över helgen o min ena katt har sår på många ställen men just på ena tassen har två klor blivit avskurna/eller...
Svar
2
· Visningar
1 206
Senast: Malin L
·
Övr. Katt Efter lite otur med att veterinären var på semester så är hon lite försenad. Men nu är våran S*Oldtowns Aini här :D Våran lille fina...
Svar
4
· Visningar
735
Senast: aiquen
·
F
Övr. Katt Har haft min lilla gangster kattunge i ca 4 månader nu. Ibörjan hände det någon gång att hon kissade utanför låda på andra passande...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: Stinaelin
·
M
Övr. Katt Jag har en katt som är väldigt ljus....hon är gul.. Sen ett bra tag...flera år...så har hon haft svarta små fläckar på nos och i ögonen...
Svar
11
· Visningar
18 249
Senast: waldorff
·
  • Låst
Övr. Katt Den nya katten formligen vräker i sig torrfoder, och det börjar bli kännbart eftersom mina 2 klarar sig utmärkt på 2 kg... 2
Svar
35
· Visningar
13 016
Senast: Cheeserica
·
S
Övr. Katt En kompis, kompis måste bli av med sina 2 katter.. De är inne katter men jag bor endast i en liten etta.. Sen blir man ju bunden i...
Svar
6
· Visningar
796
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Vart och när ska detta inträffa? Har hört det, vet inte om de va här på buke. Någon som vet något om detta och vill dela med sej till...
Svar
9
· Visningar
978
Senast: Acses
·
Övr. Katt Skulle hämta hem våran lilla kisse i morgon, men veterinären hade semester den här veckan. Så på måndag får jag antagligen hämta henne...
Svar
6
· Visningar
767
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt går det? vilken sort ska man välja, med eller utan resår? kommer katten att hata mig i evigheter? eller kan man öronmärka katter? vad...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Acses
·
U
Övr. Katt Ja som sagt, med ett hem med 13 katter just nu så har man fotat många av katterna när de sover - på ett eller annat vis. Lägg upp... 2
Svar
33
· Visningar
5 354
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Kanske borde jag avvakta ett tag och se om det jämnar ut sig, och om det inte gör det gå med Elsa till veterinären och se om allt är...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Nån med erfarenheter? Finns det annan behandling än Stronghold och kan det ta flera behandlingar innan kvalstren är borta?
Svar
0
· Visningar
2 030
Senast: mandalaki
·
D
Övr. Katt Hur gamla ska kattungarna vara innan man kan ta ifrån dom mamman för att operera henne? Och föresten.. hur gamla ska kattungarna...
Svar
6
· Visningar
1 337
Senast: tgd
·
Övr. Katt vad är rimlig som parnings avgift och levande kattunge avgift? har kollat runt och hört mig för, men iochmed att jag är nybörjare så...
Svar
11
· Visningar
3 058
Senast: Reykur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka