Nytillskottet i familjen

Sv: Nytillskottet i familjen

Svartpaddor är de båda två.

Ah :D

Tack så mycket :bow:

Att en var padda var jag ju rätt säker på, men den andra :eek: Har inte hittat någon katt med den teckningen och de färgerna över hela kroppen tidigare och utan vitt, så blev jag ställd..

Men hur kan det bli 2 svartpaddor av 2 röda föräldrar? Eller har morsan slarvat runt :crazy: :angel:

Övriga 2 ungar i kullen var ju mer ljust viltfärgade med spräckel i och inte ett uns av dessa kraftiga färger :confused:

Det kanske finns någon genetisk förklaring men jag har även hört att samma kull med kattungar kan ha två pappor.

Den lilla luriga kröp in i en av dotterns småhinkar idag :rofl:

Fast bakgrunden var så rörig att den tog jag bort :o

Katterna_bild.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
411
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
516
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
716
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 020
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka