Nytillskottet i familjen

Sv: Nytillskottet i familjen

Svartpaddor är de båda två.

Ah :D

Tack så mycket :bow:

Att en var padda var jag ju rätt säker på, men den andra :eek: Har inte hittat någon katt med den teckningen och de färgerna över hela kroppen tidigare och utan vitt, så blev jag ställd..

Men hur kan det bli 2 svartpaddor av 2 röda föräldrar? Eller har morsan slarvat runt :crazy: :angel:

Övriga 2 ungar i kullen var ju mer ljust viltfärgade med spräckel i och inte ett uns av dessa kraftiga färger :confused:

Det kanske finns någon genetisk förklaring men jag har även hört att samma kull med kattungar kan ha två pappor.

Den lilla luriga kröp in i en av dotterns småhinkar idag :rofl:

Fast bakgrunden var så rörig att den tog jag bort :o

Katterna_bild.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
499
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
423
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
703
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
187
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama