Kattmassage

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Ammon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 092
A

Ammon

Finns det någon här som testat det på sin katt, eller känner någon som gått på det med sin katt?? Nu menar jag inte massage hemma i soffan utan någon som gått till en riktig massör med katten...

Sv: Kattmassage

Nej men jag har läst att man kan utbilda sig till kattmassör på Axelson's, lite kul grej! :D

Jo jag har också läst det, funderar på att läsa några kurser inom djurvård, bla massage. Och såg då att det fanns kattmassage på just axelsons, tyckte det verkade som en annorlunda men kul grej. Och skulle absolut kunna tänka mig bli kattmassör :D

Är utbildad massör på människor, men brukar massera både katten, hunden, kanin och hästarna nemas problemas!;)
man hittar lätt spänningar och dom älskar det!

Liknande trådar

Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
516
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 020
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
447
Senast: Sassy
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
469
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka