Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej på er! Vad är att föredra om man måste lämna de små hårbollarna ensamma i Sverige medan man själv sticker till sol och värme? ;)...
Svar
11
· Visningar
1 014
Senast: Keanu
·
C
Övr. Katt Har ni halsband på era utekatter? Vilken typ? Något speciellt spänne? Resår? Pingla? Är det vanligt att de fastnar? "Behöver" man...
Svar
2
· Visningar
741
N
Övr. Katt Godmorgon matte... det gjorde väl inget att jag rev ut lite grejer va? :D Ps. det är jag som välte lampan också, hoppas att det inte gör...
Svar
5
· Visningar
1 035
Senast: beautyy
·
Övr. Katt Idag har vi hittat en liten kattunge. Min sambos mammam som jobbar bara en bit från vårt hus hade sett en liten kattunge vid vägen...
Svar
3
· Visningar
1 882
Senast: Haukur
·
S
Övr. Katt nu börjar jag bli orolig. sambon släppte ut våra 3 katter igår morse. 2 honor (äldre) och ena honans unge, hane 5 månader. han har...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: __Stilett__
·
Övr. Katt Min honkatt blev kastrerad igår. Nu är hon nästan helt återställd och är frustrerad över att hon inte få gå ut. Hos veterinären sa dom...
Svar
2
· Visningar
2 883
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har två katter som är som dag och natt. Den ena har jag haft sen den föddes och den har varit med mig sen dess. den andra har...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Lillemim
·
Övr. Katt Hej! Jag är ganska ny på det här med katter, och behöver nu lite goda råd! Har sedan ett halvår en gul bondkatt vid namn Dödens...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: Sol
·
P
Övr. Katt Ska ta hem två kattungar om ett par veckor, mamman är vildkatt så dom kommer inte att ha ätit kattmat. Hur ska jag vänja dom med det...
Svar
3
· Visningar
1 248
Senast: Phocahontas
·
Övr. Katt Ja, lilla hittekatten Lina har växt och nu är hon knappt nån kattunge länge, hon växer så det knakar. Jättestora tassar har hon fått... 2
Svar
20
· Visningar
1 546
Senast: Luna10
·
Övr. Katt Nog för att de flesta katter sover mycket och är av naturen ganska lata, men ibland undrar jag om inte mina tar priset. Jag brukar komma...
Svar
4
· Visningar
785
Senast: aemaria
·
Övr. Katt Var ute hos min sambos föräldrar och Molle lekte med Mångo så passade på att ta lite bilder när vi ändå hade kameran med oss och allt...
Svar
8
· Visningar
860
Senast: Fiorano
·
M
Övr. Katt Min honkatt har blivit lite väl rund på senaste. Hon väger strax över 5 kg och är 3 år. Innan hon blev kastrerad vid ett års ålder vägde...
Svar
2
· Visningar
758
·
Övr. Katt vill ha bilder på era klätterställningar till katter, heter dom så? :p ni förstår säkert vad jag menar, jag har en på g som jag ska köpa...
Svar
14
· Visningar
1 298
Senast: Bison
·
Övr. Katt Idag var vi så hos doktorn. En VÄLDIGT nervös matte och en urgosig pratsam katt och mattes mycket lugnare syster var vi. Abbie har... 2
Svar
22
· Visningar
1 781
Senast: MissFideli
·
Z
Övr. Katt Har haft min kattunge i 2,5 veckor och hon har hela tiden varit dålig i magen, avföringen luktar väldigt mycket om man jämför med min...
Svar
3
· Visningar
5 419
·
Övr. Katt Min perserhona fick diare igår och har det idag också, får tvätta henne i rumpan och rengöra golv överallt. Varför har hon fått detta... 2
Svar
22
· Visningar
2 118
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Startar denna tråd med respekt för vad som hänt i diaré-tråden. Tänkte att denna mer kunde innehålla allmänna tips mot magproblem...
Svar
3
· Visningar
956
·
T
Övr. Katt Ja som rubriken säger, hur ger man barf till en liten kattunge? Den har inte ätit innan så jag antar att jag får börja vänja långsamt...
Svar
6
· Visningar
2 411
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Ja, så ska vi på vår första utställning med vår lilla skogis.:love: Köpte Espree schampoo (någonting som i alla fall lät som om det...
Svar
5
· Visningar
729
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka