Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Efter lite otur med att veterinären var på semester så är hon lite försenad. Men nu är våran S*Oldtowns Aini här :D Våran lille fina...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: aiquen
·
F
Övr. Katt Har haft min lilla gangster kattunge i ca 4 månader nu. Ibörjan hände det någon gång att hon kissade utanför låda på andra passande...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: Stinaelin
·
M
Övr. Katt Jag har en katt som är väldigt ljus....hon är gul.. Sen ett bra tag...flera år...så har hon haft svarta små fläckar på nos och i ögonen...
Svar
11
· Visningar
18 066
Senast: waldorff
·
  • Låst
Övr. Katt Den nya katten formligen vräker i sig torrfoder, och det börjar bli kännbart eftersom mina 2 klarar sig utmärkt på 2 kg...
2
Svar
35
· Visningar
13 011
Senast: Cheeserica
·
S
Övr. Katt En kompis, kompis måste bli av med sina 2 katter.. De är inne katter men jag bor endast i en liten etta.. Sen blir man ju bunden i...
Svar
6
· Visningar
792
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Vart och när ska detta inträffa? Har hört det, vet inte om de va här på buke. Någon som vet något om detta och vill dela med sej till...
Svar
9
· Visningar
975
Senast: Acses
·
Övr. Katt Skulle hämta hem våran lilla kisse i morgon, men veterinären hade semester den här veckan. Så på måndag får jag antagligen hämta henne...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt går det? vilken sort ska man välja, med eller utan resår? kommer katten att hata mig i evigheter? eller kan man öronmärka katter? vad...
Svar
8
· Visningar
1 012
Senast: Acses
·
U
Övr. Katt Ja som sagt, med ett hem med 13 katter just nu så har man fotat många av katterna när de sover - på ett eller annat vis. Lägg upp...
2
Svar
33
· Visningar
5 324
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Kanske borde jag avvakta ett tag och se om det jämnar ut sig, och om det inte gör det gå med Elsa till veterinären och se om allt är...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Nån med erfarenheter? Finns det annan behandling än Stronghold och kan det ta flera behandlingar innan kvalstren är borta?
Svar
0
· Visningar
2 024
Senast: mandalaki
·
D
Övr. Katt Hur gamla ska kattungarna vara innan man kan ta ifrån dom mamman för att operera henne? Och föresten.. hur gamla ska kattungarna...
Svar
6
· Visningar
1 318
Senast: tgd
·
Övr. Katt vad är rimlig som parnings avgift och levande kattunge avgift? har kollat runt och hört mig för, men iochmed att jag är nybörjare så...
Svar
11
· Visningar
3 014
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Nu har jag fått hem min lilla fröken.. Jag undrar när ska man börja ge katten p-piller? :confused:
Svar
18
· Visningar
1 019
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Nu vill jag se alla bukes coonisar (Maine coon)! Jag har precis tingat en röd hane till min mamma och väntar själv en egen efter samma...
2
Svar
29
· Visningar
2 470
Senast: geeo
·
C
Övr. Katt Vad skall katterna äta? Här går det åt en oerhörd mängd mat varje dag då vi har fem kattungar på 7 veckor. Vår återvinningsback blir...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: Sirisiri
·
L
Övr. Katt Kan man ha en vanlig bondkatt i en lägenhet på 35 kvadratmeter? Utan tillgång till balkong? Måste man gå ut med den i koppel? Någon...
Svar
9
· Visningar
2 800
·
Övr. Katt Jag har egentligen ingenting emot katter! Eller några andra djur heller för den delen. Jag har själv haft många katter när jag bodde på...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 268
·
Övr. Katt kom å tänka på en sak, för några år sedan var det på tal om alla dessa sommarkatter som alla skaffar till sina sommarstugor och sedan...
Svar
12
· Visningar
1 292
Senast: Belethien
·
P
Övr. Katt Har nu fått ett erbjudande om att få hem en kattunge. Det är en vän till familjen som har en vän som har fått en kull ungar, och som...
Svar
2
· Visningar
4 247
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama