Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Katt http://www.youtube.com:80/watch?v=ypMl2RFTC9Y Inte illa men vad tycker katten igentligen om detta.
Svar
12
· Visningar
1 132
Senast: Trinity
·
M
Övr. Katt Det är nu så att vi har hittat en gård vi kanske vill flytta till men det är liksom en järnväg 50m från huset och presis bredvid tomten...
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: veronican
·
L
Övr. Katt Hej! är helt ny på denna sida, finns det utrymme för de som har intresse för tex. Javaneser och Balineser på detta ställe? Jag har i...
Svar
3
· Visningar
1 390
Senast: snippan
·
F
Övr. Katt Det var ju några år sen som jag hade kattunge men när växer frambenen ifatt bakbenen? Sigge är 13 veckor nu och har liksom puckelrygg...
Svar
2
· Visningar
3 485
Senast: fancyfree
·
Övr. Katt Sambons katt har blivit med rumskompisar. Två, tjocka, lurviga grejer med långa öron som han inte alls förstår sig på. De tre första...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt FIN*StarmakersMr Moonlight S*Corona Huskatten Tösen (lyckotösen) Lighten igen och DK*Gacias Duchess
Svar
7
· Visningar
892
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt fast dom är inte direkt kompisar än :smirk: Låt mig presentera: Tore alias. Totte eller. Otto, ej riktigt bestämt ännu. Far: Main...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Hej på er! Har äntligen fått till ett någorlunda kort på vår katt Elvis. Han är kolsvart förutom några vita morrhår och några vita...
Svar
10
· Visningar
1 162
·
Övr. Katt Mina katter rotar runt i mina blomkrukor så att jag blir tokig. Finns det någonting man kan stoppa i blomkrukan så att det luktar illa...
Svar
3
· Visningar
1 321
Senast: Lindon
·
Övr. Katt Alltså, dumförklara inte mig helt nu. Behöver hjälp, min katt ska ha ungar om typ några dagar (inte planerat, hon smet ut, och det vart...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: TesseToken
·
K
Övr. Katt Raskatter och huskatter och blandraskatter...alla är dom ju katter och som sådana har dom ännu en lång väg att gå för att bli...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag tror min Spot är dålig på att tvätta sig. Han har alltid varit en lortgris men det är först nu som jag börjat klura mer på varför...
Svar
7
· Visningar
2 330
Senast: Haukur
·
M
Övr. Katt Såg en annons på skepparkatter, men vad är det för sorts katter. Har aldrig hört talas om sådana. De ska tydligen ha extra tummar. SKa... 2
Svar
22
· Visningar
8 691
Senast: Haukur
·
M
Övr. Katt Det är så att vi har två katter, vi släppte ut den ena igårkväll och tänkte att han skulle komma hem på morgonen men det har han...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: LillAmi
·
S
Övr. Katt Vi har 3 katter (den fjärde flyttade till grannen för många år sedan). Den som flyttade till grannen plus gammeldamen och den yngsta är...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: Skuggabaldur
·
Övr. Katt lite över 10 kilo katt, den största ja nånsin sett! Underbart vacker!
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Cilla
·
T
Övr. Katt Tycker det är sååå spännande så jag bara måste få skriva av mig lite ;) Vi har bestämt oss för att bli stödhem åt KKS, och i eftermiddag...
Svar
13
· Visningar
1 105
·
Övr. Katt Efter att ha kommit tillrätta i min nya egna lägenhet så börjar det kännas riktigt ensamt.. har alltid haft katter hemma och jag kan...
Svar
13
· Visningar
1 005
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Min kattmamma har blivit tokig sedan hon blev steriliserad för tre veckor sedan! Har aldrig haft någon honkatt eller några kattungar...
Svar
2
· Visningar
9 720
Senast: Tussy
·
Övr. Katt På fredag ska vi äntligen hämta hem mammas blivande kattunge (hon fyller 50 och har ingen aning om vad hon ska få :D ) Det är en...
Svar
16
· Visningar
1 812
Senast: Novanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka