Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Hej, Jag skulle behöva hjälp av kunniga kattägare. Det är så att igår såg jag att min katt (dryga året) har tappat päls på ryggen...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: JustME83
·
T
Övr. Katt Jag har en 4 årig steriliserad honkatt. Blandras med perser. Troligtvis inavel från båda håll. Hon är en jätte fin och snäll katt men...
2
Svar
20
· Visningar
1 752
Senast: Poppis
·
Övr. Katt Min kille född 1 maj:love: har problem med sina öron! Han började klia i öronen lite grann, men jag såg ingenting. Det eskalderade på...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: _saga_
·
Övr. Katt [/URL][/IMG] Den här lilla varelsen hittade jag i en korg under trappan till vårat förråd i förrgår. Bor i ett hyreshus med en hel...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Modest
·
Svar
5
· Visningar
778
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Jag bor alldeles vid en mycket liten smal väg där det är mycket lite trafik. I husen vid vår väg gissar jag att det finns lika många...
Svar
7
· Visningar
898
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har en vildkatt som springer här hemma! Är troligtvis kvar sen en gammal dam dog här! Sett att han haltat nån dag , nu för en stund sen...
Svar
19
· Visningar
1 797
Senast: Royal_724
·
A
Övr. Katt Jag har en hona som var på parning för ca 2,5 vecka sedan. Jag har ännu inte sett några tecken på dräktighet, men det är ju lite tidigt...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Augusti
·
S
Övr. Katt Är det nån som ska dit med sina katter? Jag har anmält min kisse idag, hoppas vi kommer med. Blir min första utställning i sånna fall.
Svar
12
· Visningar
983
Senast: sebolina
·
G
Övr. Katt har jag rätt i att dom kastreras vid sex månaders ålder? Det är smartast att kastrera honan när hon går som innekatt va? varför...
Svar
4
· Visningar
822
Övr. Katt Våran gammla katt..<3 Nu är det 1år sen..:'(
Svar
0
· Visningar
93
Senast: tess91a
·
I
Övr. Katt Min lilla kisse på 4 månader har en ovana att kissa i soffan ibland, hon har låda, är de protest eller vad?? rengör lådan noga ofta och...
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: Emma85
·
L
Övr. Katt Hej hej, Har två missar (syskon, hona och hane) som vi skulle behöva dela på, men inte vet hur de kommer reagera. Grejen är den att...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Är han inte fin den lille killen? :love:
2
Svar
26
· Visningar
2 292
Senast: ricca
·
Övr. Katt Hej Min honkatt (stallkatt) fick en unge den 27/6 så ungen är nu nästan fyra veckor. I lördags märkte jag att kattungen inte gått upp...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: tictac
·
Övr. Katt Hade tänkt beställa tid till att sterilisera min honkatt! Nu undrar jag, ifall hon skulle va med kattungar plockar dem bort dem då och...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: TesseToken
·
Övr. Katt Tidigt i morse blev det ett herrans liv på hundarna och dottern gick ut för att kolla vad som var på gång och kom in med missen , som...
2
Svar
23
· Visningar
2 086
Senast: TesseToken
·
A
Övr. Katt Finns det någon här som testat det på sin katt, eller känner någon som gått på det med sin katt?? Nu menar jag inte massage hemma i...
Svar
3
· Visningar
1 085
D
Övr. Katt Jag är lite nyfiken för min väninna har en perser hona som är 20+. Är det någon som vet fler perser som blivit så gamla?
Svar
3
· Visningar
3 130
Senast: humlanotrocadero
·
H
Övr. Katt Ja vi har varit borta över helgen o min ena katt har sår på många ställen men just på ena tassen har två klor blivit avskurna/eller...
Svar
2
· Visningar
1 194
Senast: Malin L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur